Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

16e06d2487d8d2feef0828cb015a1f1b

Lähikaupassa ei ollut muita kun näitä rfsu:n testejä

Kyllä tuo nyt taitas positiivinen olla, ei 2 eri merkkiä voi olla väärässä ? :D
 
huh taas öklättää. ja sellane jännä olo alavattas.eilen illalla nukkumaan ku menin kauheasti pisteli alavattaa :happy: mut eniten taas öklättää oleminenki vaan uhg :depressed:
 
Minulla oli tullut pöksyihin rusehtavaa vuotoa... Kierukan poisto sotkee varmasti kaiken ja kierron myös. Sain ovulaatiotestiin plussan 10pv sitten, eli menkatkin on toki mahdollisuus :)
 
Seuraavan mahdollisen ovulaation aikaan olen Amerikassa työmatkalla, joten ei minusta ainakaan kesä synnyttäjää tule.. Toisaalta näin syksy/talvi ihmisenä, vauvan tuoksuinen arki myöhemmin loppu vuodesta olisi aika jees.
 
Onko täällä muita piinaviikkoilijoita?

Tänään testasin negan, tosin nyt menossa dpo 10. Selkeitä oireita on ja kovasti olisi toiveissa, että nyt onnistaisi.
 
joo ei täälkää mitää näytå sääli :shifty: täti sais sit pia tulla alkaa tää valkovuoto jo tympiä :meh:
 

Liitteet

  • 20180917_154725-1.jpg
    20180917_154725-1.jpg
    929.4 KB · Katsottu: 428
Hei naiset! Täällä alkoi piinaviikot, dpo1! Miten tässä voi mitään keskittyy mihinkään?? Ajattelin testata 1.10..
 
Täällä myös pahin piinan aika! Viikonloppuna pitäs täti tulla kylään. Rinnat arat ja nännitkin kipeät, en kuollaksenikaan muista onko tällaista ollut aiemmin?! Myös ihan tajuton turvotus ja alavatsassa outoja tuntemuksia. Yritän hirveesti psyykata itteni siihen että täti sieltä kuitenkin kurvaa. Ihmettelen omaa optimistisuuttani: joka kuu tässä vaiheessa kiertoa oon lähes tulkoon 100-varma että on tärpännyt [emoji16] Tsemppiä kaikille piinailijoille [emoji813]️[emoji813]️[emoji813]️
 
en tiiä mitä tää ny vois olla. eilen sain aika näkyvän haamun.samana iltana alkoi ruskea tuhru vuoto joka muuttui tänään vetiseksi :woot: en muista muis raskauksiis tämmösii vuotoi.tilasin sitten lisää rtestejä toivottavasti huomenna keskiviikkona tulevat :happy: kuva testistä vielä mitä sain.
 

Liitteet

  • 20180924_135559-1.jpg
    20180924_135559-1.jpg
    299.8 KB · Katsottu: 434
Määkin kurvaan tänne :greet025
Meillä on kolmosen yritys. Edellinen raskaus meni ihan alussa kesken ja nyt siis yk1 kkm jälkeen :)
Huomenna on Dpo1, ja hyvät on ainakin fiilikset tästä :thumleft
Pari raskaustestiä oottaa kaapissa, miten jaksan oottaaaaaa? :nailbiting:
Lähinnä siks tulin tänne hakee muilta piinailijoilta vertaistukea :cool14
Onko paljon muita?
 
Minä en taaskaan tiedä mikä dpo menossa, jos oli koko ovista ollenkaan. Kalenterin mukaan dpo 4. Olisiko kuitenkin jo vähän enemmän, viime aikoina kierto ollut hieman lyhyempi. Ei erityisempiä oireita, mitä nyt vatsaan vähän sattuu.
 
Takaisin
Top