Äitiyshousut tuntuu niin mukavilta kun ottaa ne käyttöön. Esikoisen raskaudessa ostin muistaakseni aika varhaisessa vaiheessa kun turvotus oli niin valtavaa. Viime viikolla kävin hennesiltä hakee yhdet mammaleggarit ja mitään muuta en oo sen jälkeen kotona käyttänyt. Ihmisten ilmoille änkeydyn vielä normihousuihin.
mut niissä maha saa pullahtaa kunnolla ni en vielä uskalla käyttää ku sit ihmiset luulee et oon paljon pidemmällä :D
Olin suunnitellut että ostaisin jotain toppeja ja sit jonkun nätin villatakin ja menisin pääsääntöisesti niillä mutta... Ja sit housut, no töihin tilasin nyt yhdet mutta minkä helkkarin takia kaikissa mitä kattoo netissä lukee legginsit tai farkut. Ja sit kun niitä legginsejä kattoo niin ne näytääkin sellasilta kangashousuilta mitkä nimenomaan haluan. Mutta mua hämää se nimi, musta legginsit on sellaset ei-housut mihin tarvii vähintään tunikan kaveriksi. tai jonkun muun pitkän yläosan. Oih ja voih. 
Sitä jälkivuotoa ei oo muuten ikävä, vaikka itellä olikin aika minimaalista sektion jälkeen.
Yksi isompi talvitakki mulla myös on ja toivon että se menis koko raskausajan...