Äitiysvaatteet

Mistä te shoppailee äitiysvaatteita? Onko jotain suosikkipaikkoja, kivijalkamyymälöitä tai sivustoja?
 
Mistä te shoppailee äitiysvaatteita? Onko jotain suosikkipaikkoja, kivijalkamyymälöitä tai sivustoja?
Mä oon ostanut esikoisen odotusaikana vaan H&Mltä. Lidlissä oli tossa keväällä(?) Äitiysvaate kampanja ja kaverit kehui et paljon parempia ja halvempia kun HM. Toivottavasti tulis nyt syksyllä uusiksi :D
 
Kivijalkaliikkeestä ostanut aiemmin tarjouksesta mamaliciouksen imetyspaitaa ja mekkoa, ne on varastossa tallessa. Kirpputoreilta myös housuja, H&M jotain, samoin Lindex ja hätäpäissäni imetysliivit löytyi viimeksi Prismasta -50 % ja -70 %. Kirpputorilta löysin ihan parhaan Lansinohin käsikäyttöisen rintapumpun 3 € hintaan tänään.
 
Minä ostin yhdet housut esikoisen aikana ja loput sain saman kokoisilta kavereilta, jotka olivat juuri saaneet omat käärylänsä. Itse annoin ne jälleen eteenpäin pikkusiskolleni ja nyt kävin hakemassa ne häneltä takaisin :grin olipa ihanaa vetää pitkästä aikaa farkut jalkaan! Nyt ei tarvitse laittaa pieruverkkareita kylille jalkaan!
 
Vaikka mulla on paino noussut useammalla kilolla, niin tavalliset housut on silti vielä mennyt jalkaan. Ensi viikolla ajattelin ryhtyä katselemaan äitiysfarkkuja tms., kun rv 12 tulee täyteen.
 
Olisko kenelläkään suositella jotain Facebookin äitiys- ja imetysvaatekirppistä? En haluais randomilla liittyä noihin.
 
Takaisin
Top