Nurina ketju

Daniel Graig bondit mäkin katson :angel5 se on jotenkin niin kylmä ja kova, eli ihana :love017

Ne silmät uppoo muhun kun kuumaveitsi voihin! Siniset silmät, Ai että... omalla ukolla kans siniset silmät ja niihin ihastuin ekana sillon aikanaan;)

Nää, liian lyhyt mun makuun (oma mies lähes 2m) :grin ja ite tämmöne 160 hobitti :joyful: mut noi sen silmät on kyl kuumat.
Tää kyl vähän sotii mun miesihannetta vastaan, mut mä taasen kuolaan Jason Stathamia, se on niiiiiin kuuma!Seki on semi lyhyt eikä tukkaa, mut se sen kroppa kyl korvaa puuttuvat ominaisuudet. Ja se sen brittienglanti, huuuuuh!

Aika nurista... lyhyesti ja ytimekkästi, mun mies osaa olla täys Urpo!!!! Että se osaa ärsyttää.... välillä tuntuu että mulla olis jo 6 lasta o.O

Mä haluan nukkua!!!!!
Ilen nyt nukuttanut esikoista päikkäreille sen pari tuntia tuloksetta. Itsellä kaksi tosi huonoa yötä takana, niin äidille päikkärit tekisi kyllä terää.
Neiti vaan huutaa joko kurkkusuorana tai sitten laulaa ihahaa.

Mua kiukuttaa neuvola. Juu pitäis muistaa et muualla ei ees tämmösiä palveluja ilmaseks tarjota mut kiukuttaa silti. Kävin pitkästä aikaa vastaanotolla ja ajattelin et no nyt käynnit alkaa varmaan sit tihentyä loppua kohden. No, seuraavan ajan sain sille viikolle ku laskettu aika eli 6 vkon päähän. Olin ihan puulla päähän lyöty et voin hyvin synnyttää jo ennen seuraavaa aikaa ja kaveri on edelleen perätilassa ja mulla radi ja verenpaineetkin oli koholla. Vissiin mä sit itse analysoin ja seurailen ensisynnyttäjänä näitä asioita keskenäni kotona. No on mulla sentään lääkäri muutaman viikon päästä ton perätilan takia mut siitäkin sain terkkarilta alustuksen et pätevä kaveri mutta sosiaalisesti täysin lahjaton, vanha ja pitää vastaanotot lyhyinä, maltan tuskin odottaa:shifty: En tiiä pitäskö itkee vai nauraa, molempia vuorotellen:hilarious: meen poikii seuraavan johonki muualle ku Turkuun..univaje ei ainakaan helpota suhtautumista:grin

Laama, oho! Kieltämättä kuulostaa aika löyhältä aikataululta. Muistat vaan sitten hyvällä omalla tunnolla varata ylimääräisiä neuvola-aikoja, jos siltä tuntuu. Onko teillä käytössä avoneuvolaa, jossa voisit tsekkauttaa paineet ja esim virtsan protskut ja sokerit?

laama, on kyllä todella kummallista varsinkin siihen nähden, että oot ensisynnyttäjä :eek: Mulla oli käynnit alkuun kuukauden välein, kesän aikana suunnilleen kolmen viikon, ja nyt kahden viikon välein loppuun asti. Säästääköhän teidän kunta neuvolakäynneistä vai :(

Laama, oho! Kieltämättä kuulostaa aika löyhältä aikataululta. Muistat vaan sitten hyvällä omalla tunnolla varata ylimääräisiä neuvola-aikoja, jos siltä tuntuu. Onko teillä käytössä avoneuvolaa, jossa voisit tsekkauttaa paineet ja esim virtsan protskut ja sokerit?
Joo on avoneuvolat, siellä vois tosiaan käydä ainakin kertaalleen tsekkaamassa tilanteen, kiitos vinkistä:) ja juu kyllä mä herkästi sit linjoja pitkin oon kimpussa et pääsen vastaanotolle jos siltä tuntuu mut ensikertalaisena tuntuu vaan hurjalta tää kontrolliväli kun monet synnyttäneet sanoneet että sit loppua kohden käynnit tihenee ja siihen olin itse ihan asennoitunut. Toki mulla ei oo mitää erityisiä pelkoja tai huolia et liekö todenneet sit et tuo pärjäilee vähemmillä käynneillä, ois pitänyt draamailla enemmän:wacky:

Ilmat pitäs viiletä ja p*skat!! Mulla on taas niin kuuma ja hiki, että mä en enää jaksa tätä. Mitään ei huvita tehdä kun hiki vaan valuu ja olis niin paljon muutakin tehtävää kuin maata viilentimen ja tuulettimen edessä, joka tuntuu olevan ainoa paikka jossa tää ryhävalas pystyy olee.

Kiitos ja anteeksi.

laama, on kyllä todella kummallista varsinkin siihen nähden, että oot ensisynnyttäjä :eek: Mulla oli käynnit alkuun kuukauden välein, kesän aikana suunnilleen kolmen viikon, ja nyt kahden viikon välein loppuun asti. Säästääköhän teidän kunta neuvolakäynneistä vai :sad001
Varmaan just säästöjä. Lääkäriaikoja ei oo koko kesänä saanut koska on resurssipula ja omaa terkkaria en oo vielä kertaakaan nähnyt enkä varmaan tällä menolla tule näkemäänkään:meh: no onneksi tyksistä on hyviä kokemuksia äippäpolilta ja synnäri siellä samassa niin sinne ihan hyvillä mielin kuitenkin menossa ja sinne melkei mieluummin soittelenkin jos on jotain mielen päällä kun tietää et voi tulla käymään ja saa apua.

Onpa väljää laama :O

Mulle on neuvola käynnit 2-3vko välein ollut nyt rv33-34 asti ja oon toissynnyttäjä.. Tähän vielä päälle siis radi-kntrl äippäpolilla. 2vko välein. Käytännössä oon siis lähes viikottain kontrolleissa. Ite jopa lykkäsin tota yhtä neuvolaa viikolla kun olisi ollut muuten samalla viikolla radi kontrollin kanssa niin koin turhaksi mennä.

Eihän noin harvoin voi olla neuvolakäyntejä ja perätila ja ensisynnyttäjä!? Wtf? :woot:
Mullakin on nyt jo kahden viikon välein vaikka ei mitään erikoista seurattavaa ja toista odotan. Rv 34+6

Ootko laama turkulainen? Mikä neuvola sulla on? Mulla ainakin on säännölliset ajat ja lääkärille päässyt myös. Heinäkuussa oli paljon lomia, mutta silti pääsi. Eilen oli se Synnytystapa-arvio, jonka kans teki sijaistava lääkäri (kandi). Mut silti oli todella miellyttävä ja hyvä kokemus

Muoks; ja lääkäri meinasi et vielä nyt tihenee loppua kohden jopa kerta viikkoon. Ja en siis kuulu mihinkään riskiryhmään tms vaan ihan normi käyntejä. Tuntuu kyllä oudolta, et sulla ei olisi käyntejä

Mua kiukuttaa neuvola. Juu pitäis muistaa et muualla ei ees tämmösiä palveluja ilmaseks tarjota mut kiukuttaa silti. Kävin pitkästä aikaa vastaanotolla ja ajattelin et no nyt käynnit alkaa varmaan sit tihentyä loppua kohden. No, seuraavan ajan sain sille viikolle ku laskettu aika eli 6 vkon päähän. Olin ihan puulla päähän lyöty et voin hyvin synnyttää jo ennen seuraavaa aikaa ja kaveri on edelleen perätilassa ja mulla radi ja verenpaineetkin oli koholla. Vissiin mä sit itse analysoin ja seurailen ensisynnyttäjänä näitä asioita keskenäni kotona. No on mulla sentään lääkäri muutaman viikon päästä ton perätilan takia mut siitäkin sain terkkarilta alustuksen et pätevä kaveri mutta sosiaalisesti täysin lahjaton, vanha ja pitää vastaanotot lyhyinä, maltan tuskin odottaa:shifty: En tiiä pitäskö itkee vai nauraa, molempia vuorotellen:hilarious: meen poikii seuraavan johonki muualle ku Turkuun..univaje ei ainakaan helpota suhtautumista:grin

Oli pakko googlettaa, tässä linkki Turun omille sivuille jossa on neuvola käynnit jotka KUULUU sulle:) https://www.turku.fi/sosiaali-ja-te...apalvelut/raskausaika-ja-synnytys/raskausajan

Meillä täällä neuvola käynnit ihan miten sattuu mutta käsitin että 37 viikolta saakka olisi sitten viikon välein. Neuvolatätien vaihtuvuus on mua eniten kismittänyt, oon käynyt 5 eri tätillä, ei paljoa kiinnosta alkaa syvällisemmin juttelemaan kun aina eri.

Takaisin