Millaisia raskausoireita sinulla on?

Jätin matkapahoinvointilääkkeen ottamatta tänä aamuna kun kerrankin oli unta tarpeeksi pallossa ja aamulla oli hyvä olo. Virhe. Pari kertaa jo pitänyt yökkiä. Äsken oli nälkä mut heti kun ruoka alkoi haisemaan, tulikin oksennus. Ei oo enää nälkä mut pitäis varmaan silti syödä..
 
Mulla palaa kiinni ihan just. En tiiä onko se vaan tää helle vai onko tää vaan mun versioni pahoinvoinnista mut vatsa aivan löysällä koko ajan. Tätä oli ihan alkuraskaudessa tyyliin viikolla 4-5 ja nyt sit tehny comebackin. Eipä tarvii kärsiä ummetuksesta mun onhan tää ny ihan persiistä kun ikinä ei tiiä koska tulee täystyhjennys. Koska raskaudessa tulee se vaihe et vois vaan nauttia olostaan? Tällä hetkellä on aika kaukana siitä... ugh olen puhunut :D lohduttaudun ajatuksella et toukka kasvaa ja kehittyy kerta oireita on näinkin paljon.

Minulla oli alussa tota paskomista iiihan koko ajan. Nyt on rauhoittunut mutta edelleen joka aamu juostava vessaan kun saa silmänsä auki.
Nimenomaan perseestä!! :D
 
Täällä kans vähän liiankin tiuhaan noita vessavierailuja... Precosa on auttanut kyllä, mutta pitää ottaa päivittäin tai menee vatsa heti ihan löysäksi. Onneksi ei kahvi enää maistu, ei olisi kovin hyvä yhdistelmä ripulin kanssa... :confused:
 
Ja nyt posahti jotain alaselästä ku kumarruin oksentamaan. Ai että sattuu..

Ja nyt pitäis syödä jotain että en enää oksentais. En pystyis. Kädet tärisee ku sattuu
 
Ootko yrittäny juoda enemmän, jos paha maku häviäis ihan sillä? Mulla oli pahimpaan pahanolonaikaan aika kova nestehukka ja suussa maistu ihan hirveelle koko ajan. Nyt, kun saan juotua enemmän, tuo ongelma katosi heti.

Joo juon kyllä paljon ja on pakkokin, mutta oon tottunut juomaan vettä tai sitruunavettä, nyt en pysty juomaan kovin hyvin kumpaakaan, pelkkää vettä juon väkisin kun ei niin paha olo enää. Joudun juomaan vedellä lantranttua täysmehua, ehkä se paha maku jää siitä vaikka koitan purskutella vettä suussa juomisen jälkeen o_O Veden maku ei siis kuvota enää mutta vatsassa alkaa kiertää kun juon pelkkää vettä :depressed:
 
Täällä kans vähän liiankin tiuhaan noita vessavierailuja... Precosa on auttanut kyllä, mutta pitää ottaa päivittäin tai menee vatsa heti ihan löysäksi. Onneksi ei kahvi enää maistu, ei olisi kovin hyvä yhdistelmä ripulin kanssa... :confused:
Täällä päinvastaista :sour: Ei miun mahan toiminta ikinä ole oikein vilkkaimmasta päästä ollut, mutta nyt on pitänyt ottaa taas Visiblin käyttöön. Kuivattuja luumuja kokeilin, mutta niistä tuli vaan järkyt ilmavaivat :grin Visibliniä ei saisi raskaana edes käyttää muuten kuin jos ruokavalio ei auta.
 
Tänään 11+4 ja vaaleanpunaista vuotoa jäi paperiin. Alavatsa vähän juilii myös. Huoh. Eipä varmaankaan auta kuin odotella mihin suuntaan tämä menee. Raskausoireet kadoksissa.
 
Täällä päinvastaista :sour: Ei miun mahan toiminta ikinä ole oikein vilkkaimmasta päästä ollut, mutta nyt on pitänyt ottaa taas Visiblin käyttöön. Kuivattuja luumuja kokeilin, mutta niistä tuli vaan järkyt ilmavaivat :grin Visibliniä ei saisi raskaana edes käyttää muuten kuin jos ruokavalio ei auta.
Ootko kokeillut pegorionia? Sitä saa käyttää raskausaikana.
 
Mulla on vessaan ollut kans viime aikoina aika tiheästi asiaa ja kuten asian ilmaisitte, se on juurikin aivan perseestä :hilarious: ei varmaan nämä kuumat kelit yhtään auta asiaa! Erityisen hauskaa tämä oli mökkiolosuhteissa +27 asteessa ulkohuussissa :wideyed:

Ja paha maku suussa vaivaa aina silloin kun on pahoinvointia ja/tai närästystä. Ihan karmeaa kun koko ajan maistui suussa siltä niin kuin olisi kissa paskonut sinne :dead: ja ihan sama mitä syö tai juo!

Tänään on onneksi parempi päivä, pari päivää oli niin hirveä olo että olin jo heittämässä kirvestä kaivoon ja kuolemassa peiton alle.
 
Mulla on vessaan ollut kans viime aikoina aika tiheästi asiaa ja kuten asian ilmaisitte, se on juurikin aivan perseestä :hilarious: ei varmaan nämä kuumat kelit yhtään auta asiaa! Erityisen hauskaa tämä oli mökkiolosuhteissa +27 asteessa ulkohuussissa :wideyed:

Ja paha maku suussa vaivaa aina silloin kun on pahoinvointia ja/tai närästystä. Ihan karmeaa kun koko ajan maistui suussa siltä niin kuin olisi kissa paskonut sinne :dead: ja ihan sama mitä syö tai juo!

Tänään on onneksi parempi päivä, pari päivää oli niin hirveä olo että olin jo heittämässä kirvestä kaivoon ja kuolemassa peiton alle.

Joo aika epätoivoisiksi on käyneet itselläkin fiilikset pahimpina päivinä.. Ja kun tää helle pahentaa kaikkia oireita sekä tuo omat oireensa lisäks eikä tunnu loppuvan koskaan :arghh:
 
Mulla vessahommat toimii täysin arvaamattomasti...ensin 2pv ei tapahdu mitää ja sit aivan salamana ja tulee kiiiiiiiireeeee!
 
Ah ihana kuulla et tää on ihan normaalia :D tartteekin alottaa kunnon maitohappokuuri josko helpottais. Sais helteet jo loppua. Harmittaa ku menny iso osa lomasta siihen että ei jaksa tehä mitään. On joko kuuma, huono olo, ripaska tai jotain muuta.
 
Tänään 11+4 ja vaaleanpunaista vuotoa jäi paperiin. Alavatsa vähän juilii myös. Huoh. Eipä varmaankaan auta kuin odotella mihin suuntaan tämä menee. Raskausoireet kadoksissa.

Onko sulla millon ultra? Ettei tarvi hirveesti jännittää tilannetta?
 
Tänään 11+4 ja vaaleanpunaista vuotoa jäi paperiin. Alavatsa vähän juilii myös. Huoh. Eipä varmaankaan auta kuin odotella mihin suuntaan tämä menee. Raskausoireet kadoksissa.

Suosittelen käymään neuvolassa kuuntelemassa sykkeitä, meillä ainakin otti heti samalle päivälle.

En halua pelotella, mutta tuolla ultraketjussa mainitsinkin että mulla todettiin tänään kesken menneeksi. Eilen kävin neuvolassa omien epäilyksien ja oireiden takia eikä löytäny niiden laitteilla sykkeitä joten varasin ajan tälle päivälle yksityiselle. Siellä ultrattiin ja sykkeitä ei ollut ja alkion kasvu loppunut noin 1-2 viikkoa sitten eli samoihin aikoihin kun raskausoireetkin loppui. Tänään olisi 11+5. Niukkaa vuotoa ollut myöskin saman ajan (vain pyyhittäessä näkynyt). Ja vatsakipua pari päivää. Nyt odotellaan tyhjenisikö itsestään, jos ei viikossa tyhjene niin sitten laitetaan lähete naistenklinikalle lääkkeelliseen tyhjennykseen.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top