Millaisia raskausoireita sinulla on?

Tuo Postafen matkapahoinvointilääke, mitä jo syön, on myös antihistamiini ja kolmiolääke, mut eipä tässä konkurssissa huomaa mitään väsyttävää vaikutusta ku väsyttää muutenkin koko ajan
 
Tänään 10+3 ja luulin jo pahoinvoinnin helpottaneen, kun oli pari parempaa päivää. Nyt kuitenkin oksensin eikä näin kamala olo ole vielä ollutkaan. Sairaslomaa on pakko hakea, ei tässä olossa voi asiakkaiden luona olla ja varsinkaan oksennella siellä. Toivottavasti on ymmärtäväinen lääkäri.

Vieläkö paha olo jatkuu? Toivon mukaan on jo helpottanut! ❤️
 
Ataraxia voi ottaa kyllä, mutta reseptillä haettava. Sitä käytetään myös unettomuuden hoitoon. Olen itse esikoisen odotuksen aikaan sitä ottanut ja toimi hyvin. :)
 
Mulla on ennen raskautta ollut uneen Atarax käytössä, mutta nyt lääkäri uniongelmiin sano että ei oikein voi mitään määrätä, eikä voi mitään ottaa. o_O
 
Jännä et nää univaikeudet näyttää olevan melko yleinen ongelma mut lääkärit on ihan varmoja et mä vaan murehdin kaikkea vauvaan liittyen enkä siksi saa unta. Vaikka en kyllä juurikaan ajattele vauvaa nukkumaanmennessä. Jotenkin vaan koko kroppa on ihan levoton enkä pysy paikallani tarpeeksi pitkään nukahtaakseni. Viime yönä sain nukuttua mutta lyhyissä pätkissä, kunnes piti aina kääntyä tai liikahtaa.
 
Uniongelmiin on monia lääkkeitä mitä voi käyttää raskausaikana, mutta varmaan toi Atarax on niistä miedoin. Mä ehdin just taas palata melatoniiniin imetyksen jälkeen kun tuli tämä ylläripylläri, ja nyt taas pitää sinnitellä ketipinorilla, vaikka se aiheuttaa ihan kauhean aamupäiväkooman :confused:
 
Jännä et nää univaikeudet näyttää olevan melko yleinen ongelma mut lääkärit on ihan varmoja et mä vaan murehdin kaikkea vauvaan liittyen enkä siksi saa unta. Vaikka en kyllä juurikaan ajattele vauvaa nukkumaanmennessä. Jotenkin vaan koko kroppa on ihan levoton enkä pysy paikallani tarpeeksi pitkään nukahtaakseni. Viime yönä sain nukuttua mutta lyhyissä pätkissä, kunnes piti aina kääntyä tai liikahtaa.

Mulla oli tollasta viimeks joskus puolen välin jälkeen siihen asti kunnes tajusin jäädä saikulle, kuukausi ennen äippälomaa. Mä aloin stressaamaan nukkumista kun tota huonosti nukkumista oli kestäny jonkun aikaa.. sit ku itkien väsystä olin menossa töihin niin päätin soittaa neuvolaan ja kirjottivat saikun..
 
Onko muita joilla oireet olis hävinneet eli onkin ihan normaali olo taas? Viikkoja 11+1 ja viikon ajan ollut liian normaali olo, pitäiskö huolestua?
Ultrakin vasta melkein 2 viikon päästä.
 
Onko muita joilla oireet olis hävinneet eli onkin ihan normaali olo taas? Viikkoja 11+1 ja viikon ajan ollut liian normaali olo, pitäiskö huolestua?
Ultrakin vasta melkein 2 viikon päästä.

Oireet on hävinneet lähes täysin. Viikkoja reilu 11.
 
Onko muilla millaisia oireita venymiskivuista? Itsellä alavatsalla painon tunnetta ja alaselkää kiristelee.
 
Onko muita joilla oireet olis hävinneet eli onkin ihan normaali olo taas? Viikkoja 11+1 ja viikon ajan ollut liian normaali olo, pitäiskö huolestua?
Ultrakin vasta melkein 2 viikon päästä.
Ylihuomenna vaihtuu 10+ viikko ja oireet alkaa helpottaa.
 
Onko muita joilla oireet olis hävinneet eli onkin ihan normaali olo taas? Viikkoja 11+1 ja viikon ajan ollut liian normaali olo, pitäiskö huolestua?
Ultrakin vasta melkein 2 viikon päästä.
Miulla ainakin oireet seilaa miten sattuu. Pari viikkoa oli melko oireetonta, mutta viikonloppuna iski taas hirveä väsymys ja huono olo. Ainoat oireet mitkä ovat olleet koko ajan on turvotus ja rintojen arkuus.
 
11+3 täällä ja olo on ihan kuin ei mitään raskautta olisikaan. Toivottavasti kaikki hyvin pe nt-ultrassa..
 
Olo kyllä seilaa ihan miten sattuu mut rupeen yhdistään sitä siihen, kuinka hyvin on nukkunut yöllä. Viikonlopun nukuin huonosti ja valvoin pitkään, niin aiheutti ihan hirveän etovan olon sekä kaiken energian vievän, lamauttavan kuolemanväsymyksen. Viime yönä taas nukuin hyvin parista vessareissusta huolimatta ja tänään ei oo ollu oloja suuntaan tai toiseen. Tosin, laitoin pahoinvointirannekkeet alkuyöstä kun etoo niin paljon ja oon antanu olla päivän paikallaan, tiedä sitten paljonko on vaikutusta. Yritän nyt vaan rannalla istuessa fiilistellä sitä että olo on jotakuinkin normaali :) viikkoja siis 9+1 tänään.
 
Takaisin
Top