Niskapoimu-ultrat

Nyt hävettää myöntää, että en enää muista, miltä ensi liikkeet tuntui.. Tänään on tuntunut jotain hyvin pientä myllerrystä tuolla mahassa ja pariin otteeseen niinku pientä kutitusta. Ei vaan oo taas mitään hajua, että onko vauva vai vain pieru tai jotain muuta :woot:

Mua hävettää myöntää etten muista viikkoja millon liikkeet alko tuntua enkä sitä että miltä ne tuntu :grin Ei oo niinku yhtään missään ylhäällä, aika myöhään se kuitenki oli ku mulla oli istukka edessä iskunvaimentimena..

Mulla tuntui 18+0. Ekaa kertaa taisin tuntea jotain kun makoilin vatsalla sängyllä, mutta kunnolla muistan tunteneeni kun istuin aamulla työmatkaa ratikassa. Semmonen pieni tönäisy, ja sit hetken päästä uudestaan ihan samaan kohtaan. Mullakin oli istukka edessä. Tyyppi keskittyikin koko raskauden potkimaan mun kylkiluita...

Mä en muista kolmesta ekasta yhtään milloin liikkeet alkoi tuntea. Neljännestä rv20, istukka oli edessä. Ensimmäisestä tuntui kuplintaa sen muistan.

Jee, nyt tuli aika ultraan, 14.6. eli reilun viikon päästä :)

Lisäsin sut listaan :)

Verikokeissa käyty aamulla, nyt saa odotella tuloksia Omakantaan.. Eikä muuten otettu pissanäytettä multa, ei kuulemma tarvi ellei oo jotain erityistä syytä epäillä jotain. Turhaan kärvistelin rakko täynnä aamun :grin

Onko teiltä otettu kilpirauhaskokeita? Siis vaikkei mitään vikaa olisi aiemmin todettu tai olisi sen kummempia oireitakaan. Millähän nimellä se mahtaisi tuolla omakannassa näkyä..?

Onko teiltä otettu kilpirauhaskokeita? Siis vaikkei mitään vikaa olisi aiemmin todettu tai olisi sen kummempia oireitakaan. Millähän nimellä se mahtaisi tuolla omakannassa näkyä..?
Tsh t4v, olikohan joku kolmaskin? Ei oo otettu jollen oo valittanut väsymystä tai hiustenlähtöä tai lihomista tms. Meillä on suvussa kilpparihäiriöitä, joten siksi oon jopa välillä pyytänyt ottamaan. Kun noita oireita on, vaikka arvot on Ok.

Mun ultra-aika 11.6 (voi lisätä listaan) ja eilen käyty verikokeissa.
Kuinka monen mies on ollut mukana np-ultrassa?

Mukana oli, niinkun myös ar-ultrassa ja neuvolassa :) Esikoinen tulossa, niin ollaan kumpikin aika innoissaan ja kaikki on uutta ja ihmeellistä :joyful:

Kyllä mun mies nyt ehdottomasti ekaan neuvolaan ja kaikkiin ultriin tuli ja tulee. On "uutta" ja ihmeellistä, vaikka toinen onkin tulossa :) Yhdessä tässä sitä pikkuista kuitenkin odotellaan.

Lisäsin! :) Mies on ollu tähän asti mukana kaikissa (esikoisen raskausaika myös huomioiden) joihin on päässyt, oiskohan vaan yks kerta jäänyt välistä.. Nyt vähän erilaista tietenkin kun on myös kotihoidossa oleva taapero mukana ja oon vetäny rajan siihen, että se saa olla mukana mahan päältä ultrattessa mutta lääkärineuvoiloihin kuuluvat sisätutkimukset käyn yksin tai ainakin mies menee taaperon kanssa aulaan siksi aikaa :grin

Nyt mietin huomista np-ultraa, kun jotkut on sanoneet, ettei joka paikassa ole sallittua viedä sinne tutkimukseen lapsia, että mitenköhän käy. Onko täällä Oulun Terveystalolla käyneitä, onko siellä lapset sallittuja mukana..? Lapsenvahtia ei pysty huomiselle saamaan kun aika keskellä päivää ja kaikki isovanhemmatki töissä jne.

Meillä myös on mies mukana neuvoloissa ja ultrassa, jos vain suinkin pääsee (kun molemmilla on tiiviit työaikataulut niin ajat tietysti varataan ensisijaisesti mulle sopiviin aikoihin). Hänelle käynnit selvästi konkretisoivat tätä esikoisen odotusta, niin kiva että on innolla mukana :) vaikka ekassa neuvolassa tuntui, että hänellä on enemmän kysymyksiä kuin minulla :D

Nyt näkyy mullaki noita arvoja omakannassa ja näyttää jotenki tosi korkeilta, kyllä nyt jännittää huominen! :nailbiting:

Arvot on otettu rv 11+5 tai muutama päivä myöhemmin (tarkka laskettu selviää huomenna) ja S-PAPPA on 3485mU/l ja se hcg 70 ug/l.. Ainaki arvot on kaukana toisistaan, se on vissiin kuitenki hyvä merkki :grin Samoin korkeat arvot voi viitata vissiin monikkoraskauteen ja mullahan oli alkanut kaksoisraskaus, mutta toinen alkio ei ollu koskaan alkanukkaan kehittyä, siitä todettiin vain tyhjä sikiöpussi, voikohan seki vielä vaikuttaa...? En uskalla kauheesti googletella :D

Mulla on nt-ultra 13.6. Ei jaksais millään odottaa, että taas näkee pikkuisen. <3 Mies ei pääse mukaan, kun on toisella paikkakunnalla töissä ja koulutus käynnissä silloin. Muuten on kyllä kaikessa mahdollisessa mukana. Ja neuvolassa kans kyseli hirveästi kaikkea. :)

Takaisin