Niskapoimu-ultrat

RuutuSydän

Kommentoinnin ninja
Joillakin taitaa olla jo tiedossakin tulevat np-ultra-ajat, joten ajattelin tehdä oman aiheensa, missä voi keskustella kaikesta np-ultriin liittyvästä, niin ei mene liian sekavaksi tuo Neuvolat/ultrat -keskustelu...

Kuka nopea on jo siis saanut ajan sinne ja millä viikolla se tulee olemaan...? :) Itsellä ei vielä mitään tietoa, tiedän vain että täällä ne järjestetään Oulun Terveystalolla, ilmeisesti postissa tulee sitten kutsu/aika..

Lista niskapoimu-ultrien ajoista:
15.5 kirkkaus_, Ma-Ma
18.5 Ikuinen haaveilija
21.5 Ibis
22.5 Vaima, turotus
24.5 ninamariasusanna, köhnö
28.5 Papuska
29.5 PauliinaS, perho
30.5 eppula, Äidiksisyntynyt
31.5 LaSanna83, SiniMaarit
1.6 tiitu^, mirkku_91
6.6 Taikapilvi, Poikienäiti, käpynen
7.6 Laureliina
11.6 Jola
12.6 Trixie, Muska77
13.6 Lumissa, Larra
14.6 Eppis., Repo, whopper
18.6 Ninnuska92
20.6 Vaiana, iiiv
26.6 Mukula
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on sikiöseulonta-ajat varattu. labra 8.5, viikkoja tuolloin 10+3, ultra sitte 24.5 (mulla on tuo Oysissa) ja silloin viikkoja 12+5. Lisäksi mulla on 17.5 lääkäriaika jossa ultrataan, tuolloin viikkoja 11+5.

Ja mulle tosiaan tuo lääkäriaika ja ultra varattiin ekalla neuvolakäynnillä ja labran varasin ite.
 
Meillä ultra 18.5. Ja no siis ne laskee siellä menkkojen mukaan niin olis 12+2, mutta oikeasti voi olla vasta 10+5 siis neuvolan ultran mittojen mukaan. 11+0 pitää olla että voi sen niskaturvotuksen mitata. Eli näkee sitten onko tarpeeksi viikkoja, jos ei oo niin sitten varmaan laitetaan uusi aika. Labroissa käydään sitten kun itse haluaa, mutta pitäisi olla 9+0 vai 10+0 vähintään silloin eli käyn ehkä saman viikon maanantaina. Sinne ei siis tarvitse aikaa.
 
Nyt on nt-ultra varattu ja se olisi 15.5!! :) Kaksi viikkoa pitäisi malttaa odottaa että pääsee näkemään pikkuista ensimmäistä kertaa. :Heartred

Oi että, säki pääset nt-ultraan ennenku mää edes ekaan varsinaiseen neuvolaan :D uskomattoman pitkän odotusajan jaksat kyllä odottaa että pääset pienen näkemään, se on kyllä varmasti sen arvoista :Heartred
 
Oi että, säki pääset nt-ultraan ennenku mää edes ekaan varsinaiseen neuvolaan :D uskomattoman pitkän odotusajan jaksat kyllä odottaa että pääset pienen näkemään, se on kyllä varmasti sen arvoista :Heartred

Eikä :D Onneksi sulla kuitenkin on ar-ultra jo ylihuomenna! :) Muuten tuntuisi varmasti ylipitkältä odottaa nt-ultraa kun sulla eka neuvolakin vasta parin viikon päästä.
 
NP-ultrat:

15.5 kirkkaus_, Ma-Ma
18.5 Ikuinen haaveilija
24.5 ninamariasusanna
22.5 Vaima
24.5 köhnö
28.5 Papuska


Kirjoitin tohon nyt nuo ultrat mitkä täällä on ilmoitettu. On aina kivempi seurata listalta että kellä on seuraavana ja odottaa ultrakuulumisia. :)
 
Muokattu viimeksi:
Tosi hyvä idea toi lista, päivitetään sinne jatkossa ajat niin on tosiaan helppo seurata ja jännätä :)

Jaksaisitko kopioida tuon mun aloittaman listan ja laittaa se tuohon aloituskeskusteluun? :) Olisi kivempi jos se olisi tuolla ekassa postauksessa ja siihen sitten jos jaksat lisätä aina uusia aikoja mitkä täällä ilmoitetaan? [emoji5]️ Jos siis vaan ehdit ja jakselet, muuten voidaan mennä sillä että jokainen päivittää listaan omat ajat.
 
Mutkin voi laittaa listaan, eli 21.5. on nt-ultra, silloin viikkoja 11+6. :) Tuli vaan niin hassu aika keskellä päivää, että saa nähdä pitääkö tuota siirtää..
 
Ai himpura... milloin ne verikokeet sun muut pitäs olla otettuna ennen ultraa? Ei oo vielä posti tullu laatikkoon ja nyt jo rv9 että taitaa tuöla kohta kiire varata aikaa niihin labroihin...
 
Ne verikokeet pitäis ottaa sillä viikolla, kun tulee rv10+0 täyteen. Ei siis hätää vielä!
 
Mut voi kans lisätä listaan, kun tänään tuli aika np-ultraan ja se on 31.5, tuollon 12+6 :)

Ai himpura... milloin ne verikokeet sun muut pitäs olla otettuna ennen ultraa? Ei oo vielä posti tullu laatikkoon ja nyt jo rv9 että taitaa tuöla kohta kiire varata aikaa niihin labroihin...

Mulla neuvolatäti sano et labrat tulee ottaa välillä 10+0 - 11+6
 
Hups, meni äsken väärään ketjuun, mutta siis meillä nt-ultra 1.6.
 
Meillä ultra 31.5.
Mä en varaa aikaa labroille, kunhan menen vain aamupäivällä vuoronumerojonoon :wink Sitten kun on sokerirasituksen aika niin siihen pitää varata aika.
 
Takaisin
Top