Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sen kans tarvis olla salmiakkia..tai suklaata
sori tää on tällästä ääneen ajattelemista,et sisäistää,vieläkin jotenki epätodellinen olo
Joo onneksi ei löytynyt mitään merkkejä siitä että olisi kesken mennyt... Kipuja ei oo mutta vähä pelästyi kumminkin yhtäkkistä vuotoa, joillakin kuuluu asiaan. Maanantaina pitää vielä käydä kontrollissa.
välillä kyllä sitten sanoo yhtäkkiä: minusta tulee isoveli
hän harjoittelee, että voi kertoa mummille ja vaarille<3

Mä oon tänää laskenu ja pähkäilly viikkojatää oli tosi alussa,kun plussasin...nyt alko jotenki loksahdella,kun pistin oireita ketjuun...ilmankos oli aikanen vahva plussa ja oireiden hyökyaalto,kun niitä on tuplat
sori tää on tällästä ääneen ajattelemista,et sisäistää,vieläkin jotenki epätodellinen olo
![]()
Mulla tuli myös eilen illalla vähän sellasta vaaleanruskeeta vuotoo. Säikäytti kyllä mutta kun kipuja ei ole ja yöllä sitä vuotoa ei ollut tullut eikä nyt vielä aamullakaan niin täytyy vaan toivoa että oli ihan harmitonta..<3
Plussasin 5päivän oireilun jälkeen 8.5. Ja ultran mukaan nyt 7+1Milloin sitten plussasitkaan? Tai siis mitkä viikot, mikäli ne on tiedossa? :)