Tammikuiset 2019

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ystävälläni oli alkuraskaudessa runsastakin vuotoa mutta se oli harmitonta ja vauva syntyi normaalisti. Toivotaan että teilläkin kaikki ok <3

Tsemppiä! Suurimmalla osalla vuoto on täysin harmitonta, hyvä niin. Syitä on miljoona mistä voi johtua, yksi niistä toki se keskenmeno tai alkava sellainen, mutta kuitenkin täytyy yrittää pitää pää kylmänä ja muistaa, että enemmistö alkuraskauden vuodoista on normaalia ja harmitonta.

Huh,onnex ei ollu mitään,toivotaan,et muutkin vuotajat selviää säikähdyksellä. Milläs viikoilla se istukka alkaa kehittyä:rolleyes:
Täällä 5kertaa tunnis vessaan-milläs täs nukkuu:arghh:
haukotus...en muuten muista millon oisin valvonu näin myöhään:eek: se leffa....ku vaan pysyis silmät auki...:sorry: sen kans tarvis olla salmiakkia..tai suklaata:p

Mä oon tänää laskenu ja pähkäilly viikkojao_O tää oli tosi alussa,kun plussasin...nyt alko jotenki loksahdella,kun pistin oireita ketjuun...ilmankos oli aikanen vahva plussa ja oireiden hyökyaalto,kun niitä on tuplat:sour: sori tää on tällästä ääneen ajattelemista,et sisäistää,vieläkin jotenki epätodellinen olo:bored:

Joo onneksi ei löytynyt mitään merkkejä siitä että olisi kesken mennyt... Kipuja ei oo mutta vähä pelästyi kumminkin yhtäkkistä vuotoa, joillakin kuuluu asiaan. Maanantaina pitää vielä käydä kontrollissa.

Oi toivottavasti selvisitte pelkällä säikähdyksellä :) mulla oli pari viikkoa sitten "valemenkat". Sekin säikäytti mut luin et melko yleistä. Tein tänään vielä varmuuden vuoksi testin ja edelleen plussa joten jospa ei olis syytä huoleen [emoji5]

Meil on niin pienet lapset et kerrotaan vasta ku masu alkaa näkyä ja potkut tuntua ni se on sit lapsille konkreettisempaa

Mun vanhin on kolme, joka odottaa ihan älyttömästi pikkusiskoa (veli ei käy :P ). Hän myös on kova hölöttämään, joten kerrotaan joko nt-ultran jälkeen tai ru jälkeen. Tosin en tiedä miten käytännössä onnistuu, koska lapset on otettava kaikkiin ultriin mukaan, myös siihen ennen nt-ultraa tehtävään, sekä neuvolakäynnille.

No kerrotiin jo meidän pienelle, kun ollaan niin malttamattomia :D Hän siis nyt 1v10kk, mutta on puheessa hurjasti edellä yleistä ikätasoaan. Aikamoinen riski siis kertoa tuolle hölösuulle:grin
Ei hän nyt ihan vielä ymmärrä ja unohtaa koko asian vähän väliä, joten ei kyllä onneksi mainosta tätä tietoa :hilarious: välillä kyllä sitten sanoo yhtäkkiä: minusta tulee isoveli :shy: hän harjoittelee, että voi kertoa mummille ja vaarille<3

Sisko tai veli.. se vaihtelee aina kysyttäessä :grin

Huomenta kaikille :joyful:
Me ei olla aiottu kertoa meidän uusperheen lapsille (7, 11, 14 ja 16-v) ennen NT-ultraa. Km-riski kuitenkin vielä toistaiseksi korkeampi :nailbiting:

Ajateltiin kertoa vasta kun on ihan varmaa että siellä.on joku ja hengittää, ei olla keskusteltu vielä et millon.

Huonosti nukuttu yö takana,kiitos yöllä alkaneen asentohuimauksen,hikoilun ja jatkuvan pissahädän takia. Vähän on surullinen olo näiden oireiden keskellä,kun tiedän,että stressaaminen vaikuttaa negatiivisesti. Liekö muuten sattumaa vai kohtalon ivaa,mutta nyt kun olen 5veen kanssa ihan kaksistaan koko päivän,niin aamu alkoi tietenkin pönttöä halaamalla. Huh..:singing:

Me kerrottiin isoille jo ( 15 ja 18) ajattelin,et on niiden kannalta jotenki selkeempi,kun oloja on ja tyttö (äiti jo itsekkin..)olis varmaan arvannu,pojan.kohdalla toivoin,et ois vaikuttanu rauhottavasti käytökseen...no,eipä vaikuttanu,raivoominen ja kielenkäyttö+uhoominen paheni:sad010
Pienemmille kerrotaan vasta seuraavan ultran jälkeen tai jos mahd.ni vasta varmemmilla viikoilla,km muistissa ja haluisin säästää noita surulta jos jotain menee vinoon...

Mulla tuli myös eilen illalla vähän sellasta vaaleanruskeeta vuotoo. Säikäytti kyllä mutta kun kipuja ei ole ja yöllä sitä vuotoa ei ollut tullut eikä nyt vielä aamullakaan niin täytyy vaan toivoa että oli ihan harmitonta.. :( <3

Mä oon tänää laskenu ja pähkäilly viikkojao_O tää oli tosi alussa,kun plussasin...nyt alko jotenki loksahdella,kun pistin oireita ketjuun...ilmankos oli aikanen vahva plussa ja oireiden hyökyaalto,kun niitä on tuplat:sour: sori tää on tällästä ääneen ajattelemista,et sisäistää,vieläkin jotenki epätodellinen olo:bored:

Milloin sitten plussasitkaan? Tai siis mitkä viikot, mikäli ne on tiedossa? :)

Luulin jo ettei tänään tarvitsisi halailla pönttöä, matkalla keittiöön aamupalalle tarve kuitenkin tuli. :( Kaikki siis hyvin.

Mulla tuli myös eilen illalla vähän sellasta vaaleanruskeeta vuotoo. Säikäytti kyllä mutta kun kipuja ei ole ja yöllä sitä vuotoa ei ollut tullut eikä nyt vielä aamullakaan niin täytyy vaan toivoa että oli ihan harmitonta.. :( <3

Täällä sama juttu tosin tänään huomasin. Nyt saa jännittää että loppuko se vai ei

Takaisin