Tammikuiset 2019

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ei oo tänään enään tullut kun ihan vähän vaan paperiin pyyhkiessä.. huoh on kyllä niin stressaavaa kun alkuvuodesta tuli keskenmeno niin se pahentaa vaan..

Onko teillä kokemuksia matkustamisesta raskaana ollessa tai aiotteko reissata nyt tämän raskauden aikana? Me ollaan mietitty reissua ekan ja tokan kolmanneksen vaihteeseen, kun vielä päästäis kaksistaan matkustamaan :)

Me ollaan syyskuussa lähdössä Teneriffalle kahdeksi viikkoa. Silloin olisi alkamassa viimeinen kolmannes. :)

Ok, kiva varmasti päästä syksymmällä johonkin lämpöiseen. :) Mulla on sellainen tuntuma, että keskiraskaus olisi paras aika matkustaa kun pahoinvointi on oletettavasti jo helpottanut mutta toisaalta ei tarvii kantaa kovin isoa rantapalloa mukana. :D

Se voi olla parempi vaihtoehto lähteä vähän aiemmin ulkoiluttaa mahaa :D Me varattiin matka jo tammikuussa ja en osannut yhtään ennustaa olevani raskaana silloin. Iloinen toisaalta, ettei tarvi huolehtia olevansa rantakunnossa, mutta toivon todella että jaksan siellä olla. Viikkoja olisi silloin kai jotain rv26-29 välillä, joten ei nyt ihan mahdottomalta kuulosta. :)

Ei ollenkaan mahdottomalta! Lomahan tekee just hyvää kun ei tarvii tehdä mitään. :) Ja toi on kyllä ehdoton raskauden hyvä puoli ettei tarvii murehtia rantakunnosta :grin

Mitkä on ne viikot jonka jälkeen matkustamista ei enää suositella? Me ollaan lähdössä kanssa syyskuussa albaniaan empä mä kyllä enää ole varma että onko mahassa enää ketää, toista päivää vuotaa ja tuntuu että sitä tulisi hiukka enemmän kuin eilen...

Mä laskinkin viikot väärin, eli about rv23-26 viikot olisi vaan, eli heti puolenvälin jälkeen lähtö. Huh, kuulostaa heti paremmalta. :D Ne suositukset riippuu vähän myös lentoyhtiöstä, mutta oisko ollut että ennen rv33 tai rv36 yhtiöstä riippuen, sekä rv29 oli riskiraskauksissa. Lääkärintodistuksen tarvi matkaan, mikä sai olla vain joitain päiviä ennen kirjattu.

Mitkä on ne viikot jonka jälkeen matkustamista ei enää suositella? Me ollaan lähdössä kanssa syyskuussa albaniaan empä mä kyllä enää ole varma että onko mahassa enää ketää, toista päivää vuotaa ja tuntuu että sitä tulisi hiukka enemmän kuin eilen...

Tsemppiä! Toivotaan että harmitonta vuotoa [emoji8]

Meillä oli pe la yö vieraita ja että oli vaikeaa heikossa kunnossa yrittää esittää ettei oo mitään ongelmaa. Kyökkäilin koko aamun keittiössä kun yritin laittaa vieraille aamupalaa. Järkkyä touhua. En tiedä miksi mulla on meidän viime vkl yhdynnän jälkeen sellainen olo et kaikki ei oo kunnossa. Silloin vuodin jonkin verran. Tissit on kuitenkin tosi kipeet ja paha olo 24/7, hajut etoo hirveesti jne. Wc.ssä ravaaminen vähentynyt mut juonut oon ihan liian vähän ja ainoa mikä maistuisi on appelsiinimehu. On tämä mieli kyllä ihmeellinen ja myllerryksessä ja varsinkin ensimmäistä odottaessa. Väsymys kovaa. Jännä kun olen soitellut milloin mistäkin naikkarille mutta sanovat aina että seuraa kotona. Eivät pyydä esim ultraan. Sillä kun saisi monen huolen poistettua. :sad001

Meillä on kesälomareissu varattuna heinäkuun loppupuolelle miehen kanssa Kroatiaan, tuolloin rv17. Matkustan myös työkseni paljon ulkomailla ja olenkin jo ollut yhdessä reissussa raskauden aikana ja ensi viikolla seuraava lähtö. Ainoa mikä matkustamisessa aiheuttaa minulle joskus paineita on ruoka, eli kun aina kohteet ei ole niitä kaikkein puhtaimpia, niin saa vähän miettiä että mitähän sitä söisi. Mutta aina kaikki on jotenkin järjestynyt, joten matkustan ihan hyvillä mielin, kun vointikin on tähän asti ollut aika normaali. :happy:

Mä lensin kerran rv27 kotimaan lennon ja pikku neiti otti itteensä niin,et rv28pakko lepo sairaalassa tipassa,kun neiti ois halunnu ulos ennenaikojaan,säikäytti niin,etten uskalla lentää enää:sour:
Mut auto reissu tanskaan ois tarkoitus heinäkuussa:rolleyes:

Poikaystävä kysy onko mun rinnat kasvanu. Mittasin niin 4 cm tullut lisää alkuraskaudesta nyt jo. Ei kyl haittaa mut mietin vaan et jos sama meno jatkuu minkähänlaiset melonit on lopussa saatika ku maito nousee [emoji23] onko muut huomannut rintojen kasvaneen?:)

Takaisin