Tammikuiset 2019

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli esikoisen raskaudesta rv14 rinnat aivan raidalliset raskausarvista, kun oli kasvaneet koon tai kaksi. Nyt mulla on tälläsen tyhjät hernepussit ja odotan innolla väliaikaista täytettä. :D imetän kuopusta 0-2 kertaa päivässä ja maitoa tulee vain enää ehkä desi per rinta.

Maidon noustessa kasvaa helposti neljäkin kokoa vielä raskausajan kasvuun lisää. :rolleyes:

Odotteleeko jo muut masun kasvua? Itse odotan että saisin pallon tuohon eteen ja pääsis pukeutumaan äippävaatteisiin. Söpömpi se olis kun tällä hetkellä tämä turvonnut röllykkä :grin

Odotteleeko jo muut masun kasvua? Itse odotan että saisin pallon tuohon eteen ja pääsis pukeutumaan äippävaatteisiin. Söpömpi se olis kun tällä hetkellä tämä turvonnut röllykkä :grin

Joo todellaki! Olis ihana semmoinen pallomasu [emoji7]

Onko teillä kokemuksia matkustamisesta raskaana ollessa tai aiotteko reissata nyt tämän raskauden aikana? Me ollaan mietitty reissua ekan ja tokan kolmanneksen vaihteeseen, kun vielä päästäis kaksistaan matkustamaan :)

Me lähdettiin reissuun hedelmöittymisen jälkeen ja olin tietämättäni raskaana koko parin viikon reissun ajan. Ihmettelin vähän, että pyörrytti jonoissa ja hengästytti portaissa jne. Paluulento Suomeen oli yölento ja kesti melkein 11h. Vähän meinas olla huono olo ja piti rampata vessassa, mutta enhän mä tiennyt olevani raskaana. Olin syönyt briejuustoa ja sushiakin just ennen lentoa. No mutta nyt en enää lähtis noin pitkälle lennolle raskaana! :)

Mulla ei oo ollu oikein koskaa finnejä, mitä nyt muutama finni teiniaikoina. Nyt sit naama kukkii. Kaikkee se raskaus saakin aikaa :D

Ootan kyllä. Vaik samal vähä hirvittääki et millane pallo sitä kasvaakaa.. Välil tuntuu et tää oman ruhon eteenpäin kuljettaminen on nyt jo haastavaa ni mitä se tulee olee vaik jouluna! Nauroin miehelle et mähä voin jouluna maalata mun masun joulupalloks :D

Poikaystävä kysy onko mun rinnat kasvanu. Mittasin niin 4 cm tullut lisää alkuraskaudesta nyt jo. Ei kyl haittaa mut mietin vaan et jos sama meno jatkuu minkähänlaiset melonit on lopussa saatika ku maito nousee [emoji23] onko muut huomannut rintojen kasvaneen?:)
Voi kyllä. Täällä on paisunut aikalailla ja kivikovat. :nailbiting:

Mä kans oon huomannu et rintsikat on ruvennu pienenee.. Ärsyttää! Ei viittis kovin monia ostaa, tarvii vissii ruveta kaivaa imetysliivejä esiin ja käyttää sitte vaikka niitä..

Joo sama, olis kivampi sellanen selkeä vauvamaha eikä tällanen epämääränen turvonnut löllö. :grin Valitettavasti taidan näyttää vielä pitkään lähinnä siltä, että on tullu syötyä liikaa. :D

Joo se voi kyllä olla että siitä söpöstä pallomahasta voi haaveilla vasta syksymmällä :shy:

Itselläni venyi vatsanahka ensimmäisessä raskaudessa aika paljon ja kun raskauskilot oli poissa niin sen vasta huomasikin. Jännityksellä odotan että venyykö vielä lisää vai täyttyykö vaan toi vanha pussi :laughing002

Täälläkin saa vauvamahaa ootella viel hetken ku on nää kolme aikasempaa raskautta tehny tehtävänsä

Mä vähän veikkaan, että nyt voisi tulla maha näkyviin melko pian. Esikoisesta vasta rv19, kuopuksesta heti rv11--> ja rv15 oli jo isompi mitä esikoisesta puolessa välissä. Tosin, mulla oli niiin tyypilliset tyttö- ja poikamahat, että ehkä sekin vaikutti. Nyt saa sitten arpoa, että minkä mallin maha tällä kertaa on luvassa.

Mä lensin viime raskaudessa viikoilla 20-24, kävin siis silloin suomessa täältä kanadasta. Hyvin sujui ja järjestin kohtauksen kentällä kun eivät ensin meinanneet antaa käytävä paikkaa mutta kun tarpeeksi tiukasti komensin että tässä on nyt raskaana oleva nainen joka laukkaa vessassa harvase tunti niin käytäväpaikkaa ja sassiin ja kyllähän sellainen sitten löytyi :rolleyes:

Mä lensin viime raskaudessa viikoilla 20-24, kävin siis silloin suomessa täältä kanadasta. Hyvin sujui ja järjestin kohtauksen kentällä kun eivät ensin meinanneet antaa käytävä paikkaa mutta kun tarpeeksi tiukasti komensin että tässä on nyt raskaana oleva nainen joka laukkaa vessassa harvase tunti niin käytäväpaikkaa ja sassiin ja kyllähän sellainen sitten löytyi :rolleyes:

Hyvä ku komensit [emoji106][emoji28]

Tuo 2,5 v päällä kiipeilevä esikoinen saa kyllä vielä stressin kohoamaan, tänään illallakin oikein jalalla ponkaisi alamahan päältä :sad001 täytyy alkaa vähän varomaan vaikka kai se vauva aika suojassa on.

Meillä kans toi 1,5v taapero mätkii äitin mahaa.. Enimmäksee kyl vaa päristää mut välil mätkii ja potkii.. Tykkää kans kiipeillä päällä ja välil osuu jalka tai vastaava alavatsaan.. Oon koittanu sanoo et varovasti mut tuntuu et riehaantuu vaa. Ja sit kohta halaillaan ja pussaillaan :)

Rinnat on tosi kipeät ja turvinneet, mut en oo käyttänyt rintsikoita yli vuoteen niin en oikein tiedä kuinka paljon ne on kasvanut. :)

Munkin esikoinen 2v on aika riehakas tapaus:shy: ja aamuisin kömpii viereen vielä nukkumaan niin saattaa potkia jaloilla niin pitää kyllä olla varovainen.

Poikaystävä kysy onko mun rinnat kasvanu. Mittasin niin 4 cm tullut lisää alkuraskaudesta nyt jo. Ei kyl haittaa mut mietin vaan et jos sama meno jatkuu minkähänlaiset melonit on lopussa saatika ku maito nousee [emoji23] onko muut huomannut rintojen kasvaneen?:)

Todellakin on kasvanut!! :happy093

Joo sama olo että näyttää nyt vaan pullukalta tän turvotuksen takia. Eli ois tervetullut se söpö pyöreys masuun [emoji7]

Takaisin