Vaasan alueen äidit?

Voi ei :D täälä poika kyselee kokoajan että olihan maha isompi silloin ku häntä odotin, kai nää on näitä miehisiä egokysymyksiä täälä ainakin :D
 
Muokattu viimeksi:
:D Ihana! Tottakai äidillä on pitänyt olla näyttävämpi maha kuin nyt :wink :D

Jokos tietää että pikkusisko? Kuinka suhtautunut :)
 
Poika sanoi heti kun raskaudesta kerrottiin, että se on tyttö, Barbo kuulemma nimeltään :D
On todella innoissaan tytöstä, pikkuveli ei kuulemma edes kelpaisi :D joten toivotaan nyt että nämä 3 saatua tyttöveikkausta tosiaan pitää paikkansa! :D

Onko teillä ennestään sekä tyttöjä että poikia? :)
 
Voi eih! :D Huippu juttu et noin ihanasti asian ottanut :)

Me viel keretään vilastaa vauvaa muutaman kerran kun äippäpolin seurannassa pari ultraa. :) heinäkuussa ja ennen h-hetkeä. Yksi ennaik.synnytys ja reumatausta niin seuraavat tarkemmin. Eiköhän se sukupuoli pysy samana matkan :D

Vanhin tyttö ja kaks nuorempaa poikaa. Kaikki toivoivat pikkusiskoa joten voi kai pyyhkäistä hikeä :D
 
Tääl ois yks koht 21v täyttävä jol laskettuaika syyskuussa :) Oon asunu tääl vast muutaman kuukauden joten mamma seura kelpais ehdottomast ku ei oikee muuten tunnu löytyvän ja etenkää sellasii keit kiinostaa raskautee/lapsii liittyen :happy:
 
Voi että, mutta onneksi seuraavat nyt sit tarkemmin, ja onhan se tietty ihana päästä kuikuilemaan vauvaa muutama extra kerta ^_^ meilläkin on vielä yks ultra tulossa rv 36, ja juuri kaksi viikkoa sit päästiin viimeksi tyttöä kurkkimaan :)

Tervetuloa Vaasaan krsv! Mistäpäin muutit tänne? :) teillä on vissiin esikoinen tulossa? :)
 
Juu ei haittaa vaikka pääsee vauvaa kuikuileen vähän extraa :wink

Tervetuloa uudet äipät mukaan keskusteluun! Kiva saada vähän "eloa" tänne kun tuntuu alueen äipät ja odottavat olevan "kadoksis". :)
 
Tää ipana-äitiyskortti on muuten itelle uusi juttu kun ollut vielä -08 sähkösiä.. vähän kyllä kömpelösti viel matkassa. Meinaan vks käyttää alustaa mut neukku ei nää korttia vaan kaikki kortilla sinne.
 
Mulla on vasta ylihuomenna ensimmäinen neuvola ja sillon on 8+5 alkuraskausultran mukaan. Onko täällä toiminut hyvin neuvolat ym? :) Ainakin puhelimessa vaikutti neuvolantäti tosi mukavalta!
 
Mulla ei oo mitään valittamista neuvolasta! Mulla on aina ollut todella ihania ja ammattitaitosia neuvolantätejä :)
 
Meemis, Kotkasta oon alunperin ja on tosiaan meijän esikoinen :happy: Kiva kuulla et tääl on muitaki odottavii ja muutenki suht aktiivisii. Itel on ainaki ollu älyttömän kivoi neuvolatätei, taiku meil jouduttii vaihtamaa toisee et kaikil ois saman verran syyskuisii, mut kauheen ihanii on ollu :happy:
 
Neukku on ollut tosi hyvä. :) Nykyään keskitetty vissiin kaikki äippäneukut Hietalahteen vähäkyrö lukuunottamatta.
Meillä vaihtui neuvolantäti viimeksi mutta mukava hänkin. Itse vain olisin tykännyt silti pitää edellisen.. :wink
 
Mulla vaihtui myös täti viimeksi, mutta tämäki on vissiin vaan sijainen? Entisen olisin halunnu pitää ku hän oli esikoisenki aikaan mulla neukkutätinä, mutta ihan hyvä tämä tuuraajaki oli :D
 
Sitten Meemis luultavammin käydään samalla tätillä. :wink Juu näin ymmärsin. Paikka on avoimeshaussa ja nykyisellä "kesätuuraus" ellei päätetä että saa jäädä taloon.

Krsv, kappas etelästä! Ite ent. Porvoolainen. :) Toivottavasti kotiudutte hyvin. Mm Setlementtiyhdistys alueella järjestänyt äiti-vauvaryhmiä sitten jos haluaa viikkoon ohjelmaa :wink
 
Joo sama täti selvästi, mulle kerrottiin ihan sama tilanne :D

Koskas teillä alkaa äitiyslomat? Mulla on vielä 7viikkoa töitä ja sit saa hengähtää pari viikkoa ennen vauvan tuloa ja eskarin alkua! Meillä on siis oikeen hulinasyksy tulossa, monta uutta asiaa totuteltavana :)
 
Ruusunen29, aijaa vähä kiva! Ja joo tähä asti ainaki ollaa ja kiva kuulla et järkätää tollasii :)

Itel alkaa vast 9.8 oisko ollu ja Meemis teil ainaki riittää kauheest kaikkee :happy: Nythän ois lauantain sairaalas tutustumist synnytyssaleihi, mut en tiiä miten täält on porukkaa menos ketkä nyt oottaa, jos on lapsii entuudestaa :happy:
 
Saikusta äitiysloma putkeen ja miettiä myöhemmin alanvaihtoa tai opiskeluita..
Sopinee hyvin kun lapset jää kesälomille muutaman viikon päästä koulusta.

Taas yö ollut "hirviö". Tukala ja vauvakin parin tunnin välein piti potkushown. Tukkoisuus ollut riesa.. liekö allergia vai flunssanpoikaa ilmassa.
 
Ruusunen29, aijaa vähä kiva! Ja joo tähä asti ainaki ollaa ja kiva kuulla et järkätää tollasii :)

Itel alkaa vast 9.8 oisko ollu ja Meemis teil ainaki riittää kauheest kaikkee :happy: Nythän ois lauantain sairaalas tutustumist synnytyssaleihi, mut en tiiä miten täält on porukkaa menos ketkä nyt oottaa, jos on lapsii entuudestaa :happy:

Onkohan noita tutustumisia kuinka usein? Haluaisin kyllä mennä lähempänä synnytystä tutustumaan. :)
 
Takaisin
Top