Vaasan alueen äidit?

Maatuska83

Piirimestaruustason postaaja
Marrasmammat 2016
Joulukuun mammat 2017
Hei. Huhuilen nyt Vaasan alueen äitejä. Olen 33 -vuotias kahden lapsen äiti, kolmatta odottelen. Jäänyt jotenkin ihan pihalle kaikista tuttavapiireistä, joten ajattelin jos täältä löytyisi muita jotka kaipailee juttukaveria tms.
 
Moi! Reilu kuukausi aikaa jo siitä, kun olet kirjoitellut tänne. Ajattelin kuitenkin vastata jos vielä tavoittaisin sinut. Mä olen 23-vuotias, yhden 8kk ikäisen tytön äiti. Olen asunut 2 vuotta Vaasassa ja tuntuu myös, ettei ole oikein kuin satunnaisia (ei niin hyviä) kavereita täältä, joten juttuseura ei olisi pahitteeksi. Lapsettomia kavereita ei aina kiinnosta mun lapsihöpinät :wink Ja eihän sitä aina tarvi lapsista jutella :) Laitellaanhan viestiä!

terveisin Kaisa
 
Hei, täälä kans syyskuussa 23 täyttävä äiti, jolla on 19pv 7kk täyttävä poika :) Kaveripiiristä ei löydy ketään jolla olisi näin pieniä lapsia, niin olisi kiva löytää pojallekkin leikkikavereita ja itselle juttuseuraa :) Asutaan Laihialla mutta käydään usein Vaasassa ja nopeetahan sinne on ajaa.
 
No niin, onhan meitä täällä :) Kiva että löytyy samalta alueelta muitakin äitejä! Tai onhan meitä täällä mutta niitä jotka käy täällä foorumillakin :wink
 
Hih, joo ite en yleensä oo foorumeilla ja tää oli myös eka kerta ku tänne kirjotan :D
 
Mää ny kirjotan tänne näin parin kuukauden jälkeen edellisestä.. mut jos ootta kuulolla/näkösällä. Täälon 33vee äitew jollon 7kk ikänen tyttö. Ei asuta vaasassa mut tervajoella eikä täältä kauaa mee vaasaan hurauttaa :) mammakavereita mulla ei täällä oikeen oo, ja olis kiva et tyttöki sais seuraa ku hän niin tykkää muista ihmisistä, eikä tarttis aina äitin naamaa kattella :D
 
Laitanpas nyt sitten tännekkin kun jo tuonne sjoen keskuteluun laitoin :D laihialta huutelen että seura kelpaa kun neiti pian 6kk kanssa vietetään päivät aiva keskenämme :D
 
Täälä ei ole kukaan kirjoitellut hetkeen, mutta nostelen ylös. :) löytyykö täältä odottajia Vaasan alueelta? :)
 
Tämä on unohtunut ihan täysin. :-/ Ite asun Vähässäkyrössä. Vieläkö te tässä naapurissa asuvat olette "kuulolla"?
 
Täällä yksi 30 kesäinen äiti jolla lapset koht 10, 11 ja 12v edellisestä liitosta. Nelosta odotetaan syyskuussa saapuvan uusioperheeseemme.
:)
 
Täälä 28 vuotias, toista odottava. Elokuun alussa on vauvan LA, esikoinen on 6v ja aloittaa syksyllä eskarin :)
 
Oo.. Meillähän Meemis ei paljoa vauvojen iät tule eroamaan. :)

Kuinkas odotus sujunut ja millä mielin kakkosta odotetaan?
Me oltiin juuri isännän kanssa ru:ssa (rv21+1) ja prinsessaa olisi tiedossa.
 
Voi, onnea tyttölupauksesta :Heartred
Meille on myös tulossa pieni tyttö ^_^

Pikkuista odotetaan jo kovasti, varsinkin tuleva isoveli ei malttaisi enää odottaa päivääkään. Nämä helteet tekee kyllä omastakin olosta sen verran tukalaa että tulisipa elokuu nopeasti :)

Miten sielä on odotus mennyt? Teillä on hyvin apukäsiäkin kun sisarukset on jo hyvän ikäisiä :) onko he innoissaan pikkusesta?
 
Onnea tyttölupauksesta siis teillekin! :D :Heartred

Odottavat pientä tulevaksi. Nuorin kiinnostunein näistä kolmesta ja tehnyt "taustatutkimusta" vauvan kehityksestä :wink

Sullakin.. Juu on kyllä välillä ollut tosi tukala olla ja öisinkin häirinnyt kuumuus unta. :/
 
Vanhin on esimurkku neiti joka ajattelee "kiva juttu.. mut se vauva huutaa ja haisee" :wink ylä-aste alkaa syksyllä. Saas nähä kuin teini-energia ja vauva saadaan sulautuun..
 
Voi ihana kun on oikein tutkinut asiaa :D
Täälä myös kuumuus ja vauva herättelee vuorotellen öisin. Ja samaa lämpöähän on luvattu ainakin juhannukseen asti niin ei auta kun totutella tähän oloon ’:D

// Muokattu ylläpidon toimesta
 
Last edited by a moderator:
On juu iltapäiväkerhossa katsellut kirjoja ja naureskellut aikaisemmin "alien" vauvaa kuvassa :D jutellut parhaan kaverinsa kanssa tulevasta nyytistä ja masun kasvamisesta. Aika hellusta :wink :Heartred Tuumasi et muistanko kun ystävättäreni odotti viimeisillään vauvaa niin maha näytti räjähtävän! :D

Kiits vinkistä.. :) btw kannattaa muokata tuo fb juttu pois tekstistä.. ei hyväksytä foorumin säännöissä et saa mainita. :/
 
Takaisin
Top