Tammikuiset 2019

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle neuvolasta sanottiin että fyysistä työtä kuten hiekan lapiontia saa kyllä tehdä, kunhan tietysti kuuntelee itseään. Mutta jos vaan jaksaa nii saa liikkua aika huoletta.
Täällä mennään hapankorppu-kylmä vesi linjalla :D
...ja tervetuloa ja onnea uusille! :)

Onko muita salaiseen ryhmään lisättyjä, joilla se salainen ryhmä EI näy? :grin Joko olen aivan sokea ja tumpelo, tai sitten se vaan ei mulla näy, vaikka sain ilmoituksen että minut lisättiin sinne:anyone

Vaiana, ei näy minullakaan ja lisätty on. Luin muistaakseni jostain, että joskus foorumilla menee aikaa ennenkuin salaiset ryhmät päivittyvät näkymään. Samoissa ohjeissa muistaakseni ohjeistettiin lataamaan vaun sovellus uudelleenkin. En enää löydä ko. Ohjetta.
Mullakaan ei näy vaikka latasin uuden sovelluksen. Et jospa pitää vaan vielä ootella [emoji1]

Viimeksi se näkyi minulla näiden julkisten keskusteluiden yläpuolella. Tulen myös salaiselle sitten, kun olen saanut naputeltua 30 viestiä :-)

Viimeksi se näkyi minulla näiden julkisten keskusteluiden yläpuolella. Tulen myös salaiselle sitten, kun olen saanut naputeltua 30 viestiä :)
Juu niin kuuluisi näkyä, muttei näy :D ehkäpä se sieltä kohta tupsahtaa näkyviin

Onko muita salaiseen ryhmään lisättyjä, joilla se salainen ryhmä EI näy? :grin Joko olen aivan sokea ja tumpelo, tai sitten se vaan ei mulla näy, vaikka sain ilmoituksen että minut lisättiin sinne:anyone

Mut on kans lisätty mutta en mä mitään löydä :D

Lupasin tuola kuumeilijoissa jo, että jos vaan olisin raskaana niin siivoaisinkin innokkaammin kun vois ajatella että vauvaa varten :D
Ja ihan tosi, olen siivonnut esimerkiks pari kaappia joissa on melkein kaks vuotta seissy tavarat sijoillaan ja lisääntynyt vaan. Tyhjää tilaa ei vieläkään tullut, mutta täytynee tehdä uusinta kierros kaikkiin kaappeihin jonain sade päivänä. Onko muilla jo tälläisiä "vauvaa varten" ajatuksia?

Oon elokuisissa -17 salaisessa ja se mulla näkyy suoraan tuossa topicien päällä mut täs tammikuun ryhmässä ei näy mitään :O
Ehkä kestää päivittyä tjn...

Onko jollain vielä linkata sitä ohjetta?
Mistä tietää paljonki viestejä on jo kirjoittanut:joyful:

Mulla ei oo niinkää nälkä tullu, ennemminki tän etovan olon takia on ruokahalu hävinny ja ei voi kuvitellakkaan että mitään oikein rasvasta yms ruokaa söis. Ei kiitoa pitsalle, tervetuloa appelsiinit ja salaatit

Takaisin