Tammikuiset 2019

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja tervetuloa kaikki uudet! Toivotaan, että kaikilla menee mallikelpoisesti raskaus ja kaikki saadaan pienet tällä kertaa syliin<3

En myöskään osannut esikoisen aikaan tällä tavalla pelätä.. rauhassa kuitenkin yritän olla, vaikka pelko nostaa päätään vähän väliä :/

Miehenikin lohdutteli että pitäähän sen kohdun jotain kestää ja lapsivesi suojaa paljon. Että maan päällä ois paljon vähempi ihmisiä jos ei kestäis mitään.

Joo, minäkään en osannu pelätä mitään esikon aikaan. En onneksi osannut ajatella kaikkia mahdollisia kauhuskenaarioita. Nyt kun tuli tuo keskenmeno edellisessä raskaudessa, niin valitettavasti paljon enempi pelkää. Pitäs vaan rentoutua.:happy:

Mä olen aina raskaudessa ollut todella pelokas ja vaikka 2 täysin oppikirjan mukaista raskautta on takana niin taas epäilyt ja pelot valtaa:sorry:

Ja tosiaan pienet on hyvin suojassa siellä masussa!
Itse aloin miettiä, että ekaa kertaa tulen viettämään loppuraskauden talvella. Liukastumisen pelko on varmaan vahvasti läsnä silloin:nailbiting: kaikkea sitä miettii:shifty:

Muokattu viimeksi:
Itse aloin miettiä, että ekaa kertaa tulen viettämään loppuraskauden talvella. Liukastumisen pelko on varmaan vahvasti läsnä silloin:nailbiting: kaikkea sitä miettii:shifty:
Voi ei! En ollut ajatellutkaan tuota liukastumista :nailbiting: huiiiii! Pitää ostaa kunnon piikit kenkiin

Me vietetään ihan kotona tällä kertaa äitienpäivä. Vanhemmat reissussa, joten kolmisteen ollaan :) ihan kiva olla näin oman perheen kesken.
Esikoinen antaa lahjan ja jotain korttia on askarrellut:rolleyes: muutoin toivoin saada ehkäpä nukkua vähän pidempään ja aamupalaksi hedelmiä, marjoja yms :grin hyvää ilmaa on lupailtu, niin varmaan ulkoillaan paljon

Keskenmenon pelko on täälläkin todella kova, ei vaan pysty käsittämään miten miltei kahden vuoden lapsettomuuden jälkeen olisinkin yhtäkkiä saamassa lapsen :wideyed:

Huominen äitienpäivä menee mun ja miehen vanhempien luona vieraillessa :)

Mun ekassa raskaudessa oli myös la tammikuussa. Kelpaa mulle tosi hyvin ku en tykkää kuumasta. :D ihana sit pakkasilla käpertyä sisälle odottaan, lämmitellä uunia ym [emoji173]️

Mä pelkään liukastumista muutenkin niin varmaan en poistu kotoa sit ens talvena koko äitiysloman aikana ennen synnytystä :confused: Missäs vaiheessa raskautta ne tasapaino-ongelmat yleensä tulee mukaan kuvioihin? Meinasin tänään mennen tullen kaatua liukuportaissa kyytiin noustessa :grin

Me vietetään äitienpäivää ihan oman perheen kesken kotona. Tilataan pitsaa ja syödään kakkua. Esikoinen 4-v. ei malttanu odottaa päiväkodin äitienpäiväaskartelun antamisen kanssa vaan sain yllätyksen jo keskiviikkona, mut meinaa kuulema antaa sen uudestaan taas huomenna :happy:

Mun ekassa raskaudessa oli myös la tammikuussa. Kelpaa mulle tosi hyvin ku en tykkää kuumasta. :D ihana sit pakkasilla käpertyä sisälle odottaan, lämmitellä uunia ym [emoji173]️

Minäkään en viihdy kuumassa joten siltä osin kelpaa oikein hyvin talviodotus mullekin

Olin 23 v kun odotin ensimmäistä. Vielä laskettuna päivänä ja ja sen jälkeen kannoin puut sisälle ja välillä kävin hurjasteleen mummulassa potkurilla. Sillon en kyllä pelänny kaatumisia. Mutta nyt on tullu vanhuus tai jotain. Kahesti vetäny pihallakin pyllylleen, koira veti ja mattoja pesin nii olinii mutanen että veji nurin [emoji23] pitää ruveta vähä olee varovaisempi [emoji5]️

Tsemppiä kaikille jotka kärsitte kunnon raskauspahoinvoinnista. Mulla vaan tuota etovaa oloa joka helpottaa syömällä.
Ihan sama juttu mulla kun monella muullakin, että raikkaat hedelmät maistuu parhaiten. Sitruunaakin voisin tunkea melkein joka ruokaan
Mut mitään rasvaista ei tee mieli. Eikä karkkia tai suklaata. Jes! Ekassa raskaudessa söin välillä levyn suklaata päivässä...

Ikävä kuulla, että kaikilla ei edellinen raskaus ole päättynyt toivotulla tavalla. Voimia ja haleja kaikille teille ❤

Ihanaa sunnuntaista äitienpäivää kaikille äideille, tuleville äideille ja äitiydestä haaveileville!

Ite vietän äitienpäivän iltavuorossa, jospa nuo toisivat vaikka kahvin sänkyyn:p ei varmaan poika 1,5v vielä yksin suoriudu äitienpäivän velvollisuuksista.

Mulla on aiemmat syntyny loka ja syyskuussa. Kesät olleet tosi tukslaa aikaa:wtf:
Odotan kans sit saa hautoa takan ääressä :joyful:

Me mennään anoppilaan enkä saa nousta aamulla. Tämän tiedän :grin

Esikoinen synty marraskuussa ja kesä ei oikeestaan ollu kovinkaan tuskainen:happy:

Mä oon kerännyt molemmista +30kg joten toki sekin selittää kesäkuumalla tuskastumista:confused:
Kiva muutenkin olla ekaa kertaa loppuvuosi raskaana. Jotain uutta :joyful:

Täällä päin rannikolla ei varmaan hirveesti lunta ees tule kun vasta tammikuulla, joten en osaa pelätä liukastumisia. Saa nähdä! Nyt kyllä Toivon että ei ois kovin liukasta.

Takaisin