Oireet

Onko kellään ollut sydämen tykyttelyä? Mulla on nyt pari päivää ollut ajoittain. Todella kummallista kun yleensä tykyttelee vaan yövuorojen jälkeen, mutta nyt olen opintovapaalla, joten yövuorot ei voi olla syynä.
Mulla oli raskauden alussa nyt jo helpottanut.
Uusi oire hampaita pestessä alkaa oksettaa ja rupean kakomaan :sad001 Toivottavasti menee pian ohi. Muuten pahoinvointi on lähes poissa.
 
Musta tuntuu et jokapäivä tulee jotain :D yhtenä päivänä oli kova päänsärky. Melkein voisin migreeniksi sanoa. Ei ole ollut 15 vuoteen sellaista....eilen taas kävelin paljon. Alkoi sattua selästä yhdestä pienestä kohtaa ja ei pystynyt kumartumaan yms...mitäköhän se loppuaika tulee olemaan jos nyt jo tulee kaikkea ? :S
 
Mulla oli raskauden alussa nyt jo helpottanut.
Uusi oire hampaita pestessä alkaa oksettaa ja rupean kakomaan :sad001 Toivottavasti menee pian ohi. Muuten pahoinvointi on lähes poissa.

Mulla sama hampaiden pesun kanssa ja pahentunut vaan. Nykyään tulee ensimmäinen yökkäys jo kun otan harjan käteen. Myöskään suuveden purskuttelu ei onnistu.
 
Mulla oli raskauden alussa nyt jo helpottanut.
Uusi oire hampaita pestessä alkaa oksettaa ja rupean kakomaan :sad001 Toivottavasti menee pian ohi. Muuten pahoinvointi on lähes poissa.

Mulla oli alkuun tuota kun sähköhammasharjalla harjasi niin alkoi yököttämään ja kakomaan, mutta se helpotti kun pahoinvointikin helpotti.

Toivottavasti helpottaa pian sielläkin.
 
Rinnat ovat myös todella kipeät öisin. Muita oireita ei oikein ole. Syömisessä on ollut hieman vaikeutta kun esim raejuustosta meinaa tulla oksennus
 
Mulla etovaa oloa ja väsymystä. Hengästyn ihan kävelylenkeillä paljon. Eilen kun olin metsässä kävelyllä niin tuntui että kunto olisi todella huono
 
Tänään yhtäkkiä alkoi oikealta puolelta alapäätä välillä ns nipistelee, ei tee kipeää kylläkään enkä oo tälläistä ennen tuntenut ja kaksi täysiaikaista raskautta takana :O ei nivusesta, ei emättimestä eikä häpyluun päältä vaan ehkä häpyluun lähettyvillä kun nivuseen päin menee noin puolivälissä. Ihme juttu, tuntuu häröltä. Kasvujuttuja vaan?
 
Viikolta 6 pahoinvointia, joka paheni viikolla 10. Nyt sitten edelleen oksu lentää ja on todella heikko olo. Olin ajatellut, että näillä viikoilla jo helpottaisi, joten on ollut myös henkisesti raskasta ajatella että tätä voi kestää vaikka kuinka pitkään. Toki antaa varmuutta raskauden jatkumiselle ja sille että kaikki menisi hyvin (varsinkin kun on km-tausta).

Nyt 13+2
 
Mä kävin torstaina siellä verikokeissa ja vein samalla pissanäytteen, josta sitten vastoin odotuksia löytyi virtsatietulehdus. Mitään oireita ei mielestäni ole, tai ainakaan taudille tyypillisiä. Oon kyllä ollut väsynyt ja alavatsa ja -selkäkin välillä olleet kipeät, mutta oon nämä oireet laittanut vaan raskauden piikkiin, tiedä sitten, mistä oikeasti johtuvat. Eniveis sain sitten eilen antibioottikuurin 5 päivää, 2 x päivässä. Apteekissa vielä muisti kertoa, että kuuri aiheuttaa hyvin todennäköisesti pahoinvointia. Just, kun luulin päässeeni siitä miltei eroon. Heti kuurin jälkeen pitäisi viedä uusi näyte labraan. Plääh.
 
Mä kävin torstaina siellä verikokeissa ja vein samalla pissanäytteen, josta sitten vastoin odotuksia löytyi virtsatietulehdus. Mitään oireita ei mielestäni ole, tai ainakaan taudille tyypillisiä. Oon kyllä ollut väsynyt ja alavatsa ja -selkäkin välillä olleet kipeät, mutta oon nämä oireet laittanut vaan raskauden piikkiin, tiedä sitten, mistä oikeasti johtuvat. Eniveis sain sitten eilen antibioottikuurin 5 päivää, 2 x päivässä. Apteekissa vielä muisti kertoa, että kuuri aiheuttaa hyvin todennäköisesti pahoinvointia. Just, kun luulin päässeeni siitä miltei eroon. Heti kuurin jälkeen pitäisi viedä uusi näyte labraan. Plääh.

Mulla kans vuosia sitten työhöntulotarkastuksessa huomattiin virtsatulehdus eikä mulla ollut mitään oireita.

Mulla on ollut tähän asti jatkuva paha olo. Kuolaa suussa ihan hulluna ja olen ollut valmis oksenamaan koko ajan. Välillä sitten oksennettukin. Nyt olo alkaa helpottamaan vaikka illasta vielä onkin helposti etova olo. Erityisesti jos ruokailuväli on liian pitkä, Minkä vuoksi olen yrittänyt syödä reippaammin mutta huonon olon vuoksi en ole päässyt liikkumaan...
Väsymys on aikamoinen kun tuo esikoinenkaan ei vielä nuku öitään kunnolla...
 
Mä kävin torstaina siellä verikokeissa ja vein samalla pissanäytteen, josta sitten vastoin odotuksia löytyi virtsatietulehdus. Mitään oireita ei mielestäni ole, tai ainakaan taudille tyypillisiä. Oon kyllä ollut väsynyt ja alavatsa ja -selkäkin välillä olleet kipeät, mutta oon nämä oireet laittanut vaan raskauden piikkiin, tiedä sitten, mistä oikeasti johtuvat. Eniveis sain sitten eilen antibioottikuurin 5 päivää, 2 x päivässä. Apteekissa vielä muisti kertoa, että kuuri aiheuttaa hyvin todennäköisesti pahoinvointia. Just, kun luulin päässeeni siitä miltei eroon. Heti kuurin jälkeen pitäisi viedä uusi näyte labraan. Plääh.
Hyvä kun löytyi. Eikö tuo voi aiheuttaa hoitamattomana jotain myös vauvalle, vai olenko ihan väärässä?
 
Se virtsatietulehdus voi kuulemma aiheuttaa ennenaikaisuutta. Ihmetyttää vaan se oireettomuus ja mitenkähän pitkään se on mulla mahtanut olla :/
 
Ärsyttävimpänä oireena on parin viikon ajan joka yö saanu herätä vessaan. Onneks toistaseks kerta riittäny, mut katotaa miten jatkossa :D
 
Täällä kanssa yölliset vessareissut alkanut käymään tutuiksi. Viimeyönä heräsin kolmelta, kävin vessassa ja ei millään meinannut saada enää unta :sad001 no, tämä nyt on vaan sitä valmistautumista vauvaelämään :D
 
Mä oon huomannut että herää aina (+- 30 min) viideltä vessaan. Ja senhän jälkeen ei sitten nukuta.. :shifty:
 
Täällä myös tulee ravattua vessassa useamman kerran yössä. Sitten ei enää saa nukuttua ja aamuisin väsyttää kun pakko lähteä töihin.
 
Onko muille tullut vielä liitoskipuja? Itse havahduin viime yönä vihlontaan alavatsassa kun käänsin kylkeä. Neuvolantäti jo niistä viime käynnillä kyselikin.
 
Onko muille tullut vielä liitoskipuja? Itse havahduin viime yönä vihlontaan alavatsassa kun käänsin kylkeä. Neuvolantäti jo niistä viime käynnillä kyselikin.

Onko liitoskivut saman oloisia kuin alkuraskauden ns. repäisykivut? Sellaisia mulla on ilmaantunut nyt taas kuluneen viikon aikana just kun nousen tai käännyn liian nopeasti. Mistä ne liitoskivut muuten johtuu?
 
Onko liitoskivut saman oloisia kuin alkuraskauden ns. repäisykivut? Sellaisia mulla on ilmaantunut nyt taas kuluneen viikon aikana just kun nousen tai käännyn liian nopeasti. Mistä ne liitoskivut muuten johtuu?

Ei ole, siinä vaiheessa kun kunnon liitoskipuja on niin kaipaa haikeudella noita repäisykipuja :sad001 Repäsykivut on enempi just liikkeelle lähtiessä tai asentoa vaihtaessa ohi meneviä, liitoskiput nimensä mukaisesti liitosten kipua joka pahimmillaan on jatkuvaa levossa ja liikkeessä, itsellä ollut niin pahat häpyluun liitoksen kivut että ilman tyynyjä jalkovälissä ei pysty nukkumaan ja välillä tuntunut että joku lähtenyt pois paikaltaan alakerrassa ja se ns hankaa joka askeleella ja levossa :/ Siihen vielä kaveriksi jatkuva issiaskipu ai että, ihanaa tämä raskausaika tulee taas varmasti olemaan :D
 
Multa löytyy välillä iskias kipuja, erilaisia vatsakipuja, välillä menkkamaisia ja välillä jotai muuta, en tiiä onko ne repäisy tai liitoskipuja. Vielä kohtuu lieviä. Sit turvotusta kovasti. Vatsa vähän kasvanu, en tiiä onko lihomisesta (syömisestä) vai raskaudesta johtuvaa. Sit väsymistä on. Niin ja ruoka ei oikein maistu o_O eilen oli niin kiire aamu töissä että ehtiin syyä vaan pienen patongin palasen. Töiden jälkeen menis syömään sit kokonaisen pitsan! Siitä se vasta paha olo tuli, loppu vasta ku alko ähky häipymään :dead: pitäs ehtiä syömään niitä pieniä annoksia pitkin päivää.
 
Takaisin
Top