Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei sieltä nyt mitään uutta tietoa tullut. Ja samalla sain muistutuksen, että toisilla voi jo tässä vaiheessa olla rankkaa pahoinvointia.. Nyt on vaan hyväksyttävä se, että mun unentarve on valtava ja siinä välissä oon silti zombie. 
Huh, on tässä pää pyörällä. Ensimmäinen raskaus. Iloinen yllätys. Olen eniten hämilläni raskausviikoista:
Tässä vaan ihmettelen voiko raskaus tosiaan olla jo noin pitkällä (viikko 8+). Käytännössä mahdollista kyllä, sillä ehkäisy ollut vähän sinne päin koko maalis ja huhtikuun. Olen buukannut pitkän Intian reissun, lähtö olisi 3,5 viikon päästä. Taitaa olla fiksuinta perua reissu (tarkoitus oli olla reilut 2kk intiassa). Onko vinkkejä yllä olevien tietojen valossa siitä, onko viikot 4 lähempänä totuutta kuin viikot 8?
- Negatiiviinen testi sunnuntaina 22.4.
- Positiivinen clear blue digitaalinen viikkoa myöhemmin sunnuntaina 29.4. / 2-3 (4-5 viikolla)
- Edelliset menkat alko 1.3.
- Neuvolaan soittaessa laskivat menkkojen mukaan, että jo viikolla 8 ja pyysivät pikimmiten käymään
- Itse epäilen hedelmöittymistä 14.4. ja tuo clear bluen 4-5 viikkoa tuntuu oikeammalta
Rinnat olleet kipeät reilut kaksi viikkoa. Viime perjantaista asti alavatsassa melko paljon vihlontaa, nipistelyä ja turvotusta. Väsymystä on!