Joulukuiset 2018

Jara89, en ole itse samassa tilanteessa ollut, mutta ymmärrän kyllä justiinsa, kuinka ärsyttävää tommonen voi olla! Mä ehkä kettuilisin takaisin, että luuleeko kysyjä, että neljästä muodostetaan toimiva jalkapalko-/pesäpallo- tms. joukkue. Tai mitä nyt sattuu sylki siinä kohtaa suuhun tuoda :grin Turhaa tuollaisille yrittää järkevästi yhtään mitään selittää.

Oon kertonu vaan miehelle ja hyvälle kaverille. Muille sitte ekan ultran jälkeen, mikä pelottaa hirveesti kun epilepsia on perussairautena ni toivon vaa että masussa kaikki hyvin<3 pelottaa ku ollu sillon tällön pientä vuotoa että mitä jos kaikki ei oo hyvin kun 1.5vuotta ollaan tätä yritetty.

Me ollaan kerrottu vaan miehen äidille. Hän on meille molemmille tärkeä ja haluisin hänen myös tietävän, jos menee kesken. Omalle äidille kerron varmaan ar-ultran jälkeen eli vielä 2,5vko. Mun porukat tulee kyllä meillä käymään viikon päästä, että saa nähdä pystynkö pitämään suun kiinni :D

Mulle myös viides lapsi olis tulossa. Muut saa ajatella mitä tykkäävät. Eikä kukaan muu kuin pomoni ja äitini ole ihmetelleet lapsimäärää. Eräs kaveri tosi sanoi kolmannen kohdalla että vieläkö yksi :hilarious: Itse minä tämän lapsen haluan...

Mä oon kertonu suurinpiirtei jokaselle jonka oon kasvotusten tavannu plus perheelle :D vaikeaa olla jakamatta facebookissa kaikille muilleki.
Oon nii innoissaa uudesta ihmisestä <3

Tänään kävin siellä munuaisultrassa ja totta tosiaan, munuaiset ja maksa täynnä kystiä..
Eipä se yllätys ollu ko puolella suvusta on sama tauti. Surettaa vaa ko lapsillaki on sit 50% mahollisuus saada se.. että taitaa tää viides ollu nyt viiminen lapsi. En haluu jakaa tätä sairautta lapsilleni perinnöksi..

Mahan päältä ei näkynyt vauvaa juurikaan kun on niin älyttömän pieni vielä, mutta eiköhän se siellä ole <3

Jara89, en ole itse samassa tilanteessa ollut, mutta ymmärrän kyllä justiinsa, kuinka ärsyttävää tommonen voi olla! Mä ehkä kettuilisin takaisin, että luuleeko kysyjä, että neljästä muodostetaan toimiva jalkapalko-/pesäpallo- tms. joukkue. Tai mitä nyt sattuu sylki siinä kohtaa suuhun tuoda :grin Turhaa tuollaisille yrittää järkevästi yhtään mitään selittää.

Köhnö niinpä tai sitten semmoset "vitsit" että alkaako nyt jo riittää tai osaatteko käyttää ehkäisyä! mun mielestä sellaiset mene jo yli,koska on oikeasti niitä ketkä ei saa lapsia ja tai lapsia ketkä on ilman mitään kotia,niin surullista miten joku voi vitsailla tällaisista asioista!: (

8fa85b617b2914fbe50a8dee0f7f2fca

Itsekin testailin tuossa toissapäivänä taas, dpo 16 ylin :D

Mulla on menossa 5+0 eli ihan alussa vielä täälläkin. Laskin, että laskettu aika olisi 29.12. mut saa nähdä muuttuuko se vielä ekalla neuvolakäynnillä tai ultrassa. Odotan ensimmäistäni ja melkein vuosi saatiin yrittää ennen kun tärppäsi. Plussaus tuntui uskomattoman hyvältä! Samaan aikaan jännittää kaikki nämä uudet tuntemukset kehossa ja pelottaa meneekö raskaus kesken. Niin ja tää aika, miten se mateleekin näin!?

Ihana oli löytää tämä foorumi! Se, että pääsee kirjoittamaan teille uutisesta helpottaa hieman omaa oloa. Nimittäin halu kertoa raskaudesta KAIKILLE on niin suuri, että tiukkaa tekee. Yksi odottava ystävämme tietää, katsotaan miten pitkään salaisuuden pitäminen muille onnistuu.
Onnea kaikkien alkutaipaleella!

Muokattu viimeksi:
Heippa kaikille,miten porukalla onon menny täällä? :) itellä ollu väsyä ja ei huonoa oloa mutta semmosta ällöä olos kuitenkin ja maha nippailut!❤hyvää viikkoa kaikille,tasan 2viikkoa ekaan neuvolaan!

Heippa kaikille,miten porukalla onon menny täällä? :) itellä ollu väsyä ja ei huonoa oloa mutta semmosta ällöä olos kuitenkin ja maha nippailut!❤hyvää viikkoa kaikille,tasan 2viikkoa ekaan neuvolaan!

Oikeastaan ihana sama kuin sulla että tolkutonta väsyä ja kaikenlaisia mahatuntemuksia ja myös sitä pahoinvointia, mut onneks ei oo tarvinu vielä oksentaa.. Mulla ylihuomenna ar-ultra, ekaan neuvolaan vielä kolmisen viikkoa :)

Mä joudun odottaa vielä 3 vkoa ekaan neuvolaan.. mulla on rinnat edelleen kipeät ja ihmeellistä heräilyä/valveilla oloa aamuöisin.. ja jatkuva nälkä! :D

Takaisin