Twisted ihanaa että siellä pikkunen alkaa olla kunnossa:) oispa ihanaa päästä rakentaa omaa taloa... kade
Aikatauluttamisesta, osaan kyllä nauttia hetkestä kun semmonen erehtyy vastaan tulemaan... yleensä kun mies vapaalla et päästään jotain tekemään

tää arki kun rehellisesti olla tylsää!!! Heräät, hoidat lapset/kodin/askareet jne, meet nukkumaan, aloita alusta... puuduttavaa aherrusta päivästä toiseen...noh kyl te tiedätte

siksi siis innolla odotan sitä päivää kun mies kotona vapailla/kesälomalla tms et päästään tekemään jotain kivaa ja normaalista poikkeavaa
Zeni olen verisesti loukkaantunut :D noh en todellakaan oo:D väitän että miehen puolelta noita kommentteja satelee, tyyliin nyt voitte lopettaa kun pojan saitte o.O sukupuoli mulle niin yhden tekevää... jotkut kun tuntee tarpeelliseksi kommentoida asioita jotka edes niille kuulu

te täällä sentään ymmärrätte mua(kin) paremmin

Metsäläinen joo siis se extra uloko, mitä ihmettä sen kanssa tehdään

:D
Noh aika näyttää, oon kyllä suuresti yllättynyt jos mun masussa pippeli on
Mä oon kyllä kade teille jotka imettää voitte

mulla ei koskaan maito oo noussut niin nopsaan kun vauva haluis ja sit ne tottunut pulloihin... noh jospa tällä kertaa!
Onkohan pötti pyörtynyt vessaan tai jotain kun ei oo tikku kuvaa tai muutakaan ilmaantunut

pötti mikä buugi?:)