Huhtikuun höpinät

Pitääkö raskausaikana ripulista olla jotenkin enemmän huolissaan? Jatkunut nyt eilisestä, mutten mitenkään joka ruoan jälkeen eikä oo yhtää kipeä olo. Tulee vaan ajatelleeksi listeriaa ym kammotuksia :eek::eek:

Neuvola ke aamulla
 
Pitääkö raskausaikana ripulista olla jotenkin enemmän huolissaan? Jatkunut nyt eilisestä, mutten mitenkään joka ruoan jälkeen eikä oo yhtää kipeä olo. Tulee vaan ajatelleeksi listeriaa ym kammotuksia :eek::eek:

Neuvola ke aamulla

En olis huolissani jos tuntuu et nestettä ehtii imeytyä kuitenki tarpeeks. Listeriasta en kyl tiiä, et oireilisko tollein ripulina :/
 
Hermoilen varmaan turhaan vaan tapani mukaan.. Nesteytys on kunnossa kuitenkin ja olo ihan hyvä lukuunottamatta vatsan porina - kohtauksia ja kamalia röyhtäisyjä:depressed:
 
Mulla maha on vuoro viikoin löysällä ja kovalla.. vettä kun muistaa juoda enemmän niin ei oo hätää onneksi :)
 
Pitääkö raskausaikana ripulista olla jotenkin enemmän huolissaan? Jatkunut nyt eilisestä, mutten mitenkään joka ruoan jälkeen eikä oo yhtää kipeä olo. Tulee vaan ajatelleeksi listeriaa ym kammotuksia :eek::eek:

Neuvola ke aamulla

Mul oli ekassa raskaudes maha sekasi tosi usein ilman mitää hätää.. riitti ku söi jotai ja sit oliki jo kiire vessaan. Ummetus tuli kuvioihi vasta vikana kk:na.
 
Meille on tulossa sama kaukalo ja telakka, toivottavasti kävis meidän autoon. Ainakin lastentarvikkeen myyjä väitti et tuon kaukalon pitäs käydä lähes joka autoon. Ehittekö jo kokeilla uusiks, et pysyyks paremmin? :)

Ei ehditty vielä kokeilla, mut uskon sen sopivan. Meillä on penkit hiukan kuppimallia ja myyjä suositteli tätä, sillä seuraavassa istuimessa mikä siis tulee samaan telakkaa on enemmän kallistus varaa kuin olisi ollut toisessa vaihtoehdossa. Mut nyt kun tarkemmin kattelin meidän penkkejä, ei ne varmaan yhtään sen vinommat ole kuin muissakaan autoissa. Harvemmin ne takapenkit ihan vaakasuorat on.
 
Vastavirrassa, mikäs teillä on meininki tällä hetkellä? Kaikki hyvin? Onko pikkuinen kasvanut hyvin? Miten te vanhemmat jakselette?
 
Tänään on kuulemma lähetetty ensimmäiset -18 äp matkaan. Toivon tosiaan että tulisi vielä vanha. Mulle tuli reilu 2vk sitten tuli ilmoitus kelalta. Nyt vaan odotellaan.
 
Tänään on kuulemma lähetetty ensimmäiset -18 äp matkaan. Toivon tosiaan että tulisi vielä vanha. Mulle tuli reilu 2vk sitten tuli ilmoitus kelalta. Nyt vaan odotellaan.

Täältä saisi vaihdossa -17 pakkauksen mikäli saat tämän vuotisen, itse nimenomaan toivoin enemmän uutta. :grin Postituksen vaiva vaan toki tulisi nähdä puolin ja toisin.. En ole vielä jaksanut edes tyhjentää laatikkoa, saati käyttöönottopestä vaatteita, joten on ihan uudenveroinen. (Jos mahdollisesti mukaan eksyneitä koirankarvoja ei lasketa.)
 
Täältä saisi vaihdossa -17 pakkauksen mikäli saat tämän vuotisen, itse nimenomaan toivoin enemmän uutta. :grin Postituksen vaiva vaan toki tulisi nähdä puolin ja toisin.. En ole vielä jaksanut edes tyhjentää laatikkoa, saati käyttöönottopestä vaatteita, joten on ihan uudenveroinen. (Jos mahdollisesti mukaan eksyneitä koirankarvoja ei lasketa.)

Tämä kävi mielessä , että vaihtokauppat jos on onnistaisi. Tosin helpompaa se olisi, jos on lähellä. :wink
 
Miä voin tehä illemmalla koneella jos ei ole kukaan siihen mennessä tehnyt.
 
Sovitettiin telakkaa ja turvakaukaloa autoon. Hyvin näppärältä vaikutti. Olin vaan ajatellut että sen kuuluisi olla tukevampi, mutta eihän se millään järjellä voi tuntuakaan siltä kuin olisi pultattu kiinni. Eihän se telakka ole kiinni kuin isofix paikoissa ja se jalka tulee lattiaan, mutta nouseehan se sieltä ylös jos kaukaloa nostaa. Vai ollaanko jotenkin väärin laitettu? :bookworm:
Etupenkkiin ei kaukalo saa osua, mutta ne isofix-raiteet pitää yleensä painaa niin lyhyeksi kuin vain menevät. Minä junttaan telakan niin lähelle takapenkin selkänojaa kuin kaikin voimin työntäen saan, eikä sen jälkeen telakka liiku ollenkaan.
 
Aina vaan vatsa kiusaa:dead: soitin neuvolaan tiistaina ja sano vaan, et nesteytystä ja lepoa. Saan iha ok syötyä, mut kaikki tulee lähes suoraan läpi. Saakohan vauva tarpeeksi ravinteita:sorry:
 
Tämä kävi mielessä , että vaihtokauppat jos on onnistaisi. Tosin helpompaa se olisi, jos on lähellä. :wink

Olisihan se, vaan tuskin käy niin hyvä tuuri että asuttaisiin samalla suunnalla. (Itse asun Satakunnassa.) Ilmoita mikäli tämän vuotisen pakkauksen saat ja haluaisit vaihtokaupat tehdä.
 
Aina vaan vatsa kiusaa:dead: soitin neuvolaan tiistaina ja sano vaan, et nesteytystä ja lepoa. Saan iha ok syötyä, mut kaikki tulee lähes suoraan läpi. Saakohan vauva tarpeeksi ravinteita:sorry:
Eiks tossa kannattaisi jo ottaa ihan ulostenäyte mahdollisen salmonellan tms takia??
 
Eiks tossa kannattaisi jo ottaa ihan ulostenäyte mahdollisen salmonellan tms takia??

Terkkarin mukaan täällä on kamalasti vatsatautia liikkeellä, ettei tarvitsisi ottaa. Esikoinenkin oli vesiripulilla päivän ajan. Taidan silti soittaa neuvolaan
 
Takaisin
Top