Huhtikuun höpinät

Koska sulla on se päätös tehty/pakkaus tilattu?

Hain pakkausta 30.3 ja päätös oli annettu 10.4. Ilmeisesti se ei olekaan äippäpakkaus vielä postissa kun tuleekin matkahuollon kautta :joyful:
Minä kun jo ehdin innostua. Jospa tulisi pian eikä menis ihan kahta viikkoa
 
Muokattu viimeksi:
Oi, saisko pakkauksen pian itsekkin mulla oli päätös hyväksytty 9.4 ja nyt oottelen et tulis jännää sit kumpi on. Vai onko tiedossa et vanhaa pakkausta ois viel jaossa paljon?
 
Oi, saisko pakkauksen pian itsekkin mulla oli päätös hyväksytty 9.4 ja nyt oottelen et tulis jännää sit kumpi on. Vai onko tiedossa et vanhaa pakkausta ois viel jaossa paljon?

Näyttää olevan jaossa vielä viime vuoden pakkaus.
 
5 viikkoa töitä ja 10 viikkoa laskettuun aikaan! Onneksi olo on hyvä ja kesää kohti mennään. Yöt myös täällä pätkäisiä tai heräilee jatkuvasti ja välillä ei meinaa millään saada unta uudestaan. Mahassa käy kyllä melkoinen myllerrys ja taitaa vielä ihan kivasti olla tilaakin. Saa nähdä koska kääntyy pää alaspäin vielä ei ole. Onko muilla jo kääntynyt? Onneksi huomenna neuvola niin saa taas varmuuden et kaikki kunnossa! :happy:

Täällä vauveli pää alaspäin kääntyneenä, neukkutäti sanoi, että aika alhaalle on jo pään porannut. Saa nähdä pysyykö niin koko loppu ajan vai vieläkö lähtee pyörimään. Oli pää alaspäin jo viime kertaa edeltävässä neuvolassa.

Minulle tuli tänään kelalta kirje, että maksavat rahan tilille nyt 19.4. En siis ottanut pakkausta. Hakemuksen tein 19.3.

Tänään ollut melko kivulias päivä. Nivuset todella kipeät. Aina kun istuu vähänkään pidempään ja nousee siitä sitten ylös niin ei meinaa jaloilleen päästä ja saa kävellä kuin ankka ennenkuin vähän vertyy. Reippa puolen tunnin lenkin jälkeen kipeytyi myös alaselkä niin että säteilee pakaroihin asti. Toivotaan, että ei tule pysyvä vaiva!
 
Vielä myllertää miten päin sattuu. Ei varmaan koskaan älyä kääntyä :D
 
Oi, saisko pakkauksen pian itsekkin mulla oli päätös hyväksytty 9.4 ja nyt oottelen et tulis jännää sit kumpi on. Vai onko tiedossa et vanhaa pakkausta ois viel jaossa paljon?

Eilen lueskelin yhtä keskustelua, johon joku oli linkannut sen kysy kelasta -sivuston. Sinne oli vastattu oliko viime perjantaina, että arviolta tämän kuun(huhti) loppuun asti riittää vanhoja pakkauksia.
 
Elikkäs vanha luultavimmin meille tulossa, toisaalta oon ihan tyytyväinen ku se oli niin ihanan värikäs :)
 
Mä saan tämän viikon rampata postissa, kun tein viime viikolla vähän tilauksia neljästä eri paikasta :grin Ja tosiaan äitiyspakkaus pitäis kans tulla viimeistään ens viikolla. Ootan innolla. mm. pinnasänkyä päästään kasaamaan.
 
Sain myös tiedon äitiyspakkauksesta tai siis että tulossa on. Varmaan tulee vielä tosiaan viime vuoden pakkaus, mutta ei kyllä ole yhtään väliä kumpiko tulee! :happy:Neuvolassa tänään kaikki hyvin. Poikittain pötköttelee, joten toivonmukaan sit seuraavalla neuvolalääkärikäynnillä on kääntynyt pää alaspäin.
 
Huomenna neuvola niin tietää miten massussa voidaan, kunnon menoa on kyllä väliin.

Olen nyt tän viikon sairaslomalla selän takia, joten työ lasten kanssa ei anna oikeen enää periksi selän vuoksi. Tämän viikon jälkeen olisi enää 10pv äitiysloman alkuun.
 
Huomenna ei tarviikaan enää mennä töihin, pari päivää muita vapaita ja sitten alkaakin virallisesti äitiysloma. Onpas jotenkin hämmentävä olo... :wideyed: Mulla on kyllä maailman parhaat työkaverit, niin sai ihan hyvillä mielin lähteä.

Nyt tekee mieli vaan nopeesti käydä ostamassa ihania kankaita ja ommella pikkuselle peitto / köllimisalusta ja neuloo parit villasukat ja tumput niin ei tuu kylmä :dummy: Sitten taitais olla vielä vähän vaatehuoneen siivousta listalla, mutta jos ensin tekis noita kivoja juttuja. Kaipa sitä täällä voi sanoa, että pikkunen jännitys alkaa valtaan mieltä...
 
Olen oikeasti tyytyväinen että pidin pääni ja hain sairaslomaa. Tässä on nukuttu kahden tunnin pätkissä, noo on ainakin tulevaa varten opeteltu valvomaan.
 
Sovitettiin telakkaa ja turvakaukaloa autoon. Hyvin näppärältä vaikutti. Olin vaan ajatellut että sen kuuluisi olla tukevampi, mutta eihän se millään järjellä voi tuntuakaan siltä kuin olisi pultattu kiinni. Eihän se telakka ole kiinni kuin isofix paikoissa ja se jalka tulee lattiaan, mutta nouseehan se sieltä ylös jos kaukaloa nostaa. Vai ollaanko jotenkin väärin laitettu? :bookworm:
 
Sovitettiin telakkaa ja turvakaukaloa autoon. Hyvin näppärältä vaikutti. Olin vaan ajatellut että sen kuuluisi olla tukevampi, mutta eihän se millään järjellä voi tuntuakaan siltä kuin olisi pultattu kiinni. Eihän se telakka ole kiinni kuin isofix paikoissa ja se jalka tulee lattiaan, mutta nouseehan se sieltä ylös jos kaukaloa nostaa. Vai ollaanko jotenkin väärin laitettu? :bookworm:

Kyl meil ainaki telakan jalka voi aavistuksen liikahtaa jos kaukaloa menee nostaa siitä ilman et irrottaa . Mut ei sen telakan pitäs varsinaisesti nousta,kokeilkaa onko telakka isofixeissä kunnolla (tarpeeks syvällä)kii..
 
Mikä kaukalo & telakka? Löytyiskö siihen jotain opasvideota jossa havainnollistetaan milloin telakka on kunnolla kiinni tai milloin istuvuus autoon on väärä?

Kaikki telakat ja istuimet eivät käy kaikkiin autoihin tai kaikkiin paikkoihin.
 
Yyh tänne rantautui joku vatsataudin tapainen :sick009 vatsa porisee ja ripuli riivaaa. Muuten ei oo onneks mitään kuumeilua ym. Jospa tää kohta hellittäis:smiley-angelic001
 
Ihania vauvan vaatteita oli lidlissä ja ostin kokeeks yhden pussilakanasetinkin ku oli niin ihanan pirteän väriset ja maksoivat alle kympin :)
 
Mikä kaukalo & telakka? Löytyiskö siihen jotain opasvideota jossa havainnollistetaan milloin telakka on kunnolla kiinni tai milloin istuvuus autoon on väärä?

Kaikki telakat ja istuimet eivät käy kaikkiin autoihin tai kaikkiin paikkoihin.

Kiitti vinkistä. BeSafe Izi Go Modular kaukalosta on kyse. Löysin asennusvideon. Täytyy koittaa uudelleen. Saattoi olla ettei huomattu vetää telakkaa kiinni takapenkin selkänojaan ja etupenkkikin jätettiin irti kaukalosta.
 
Kiitti vinkistä. BeSafe Izi Go Modular kaukalosta on kyse. Löysin asennusvideon. Täytyy koittaa uudelleen. Saattoi olla ettei huomattu vetää telakkaa kiinni takapenkin selkänojaan ja etupenkkikin jätettiin irti kaukalosta.

Meille on tulossa sama kaukalo ja telakka, toivottavasti kävis meidän autoon. Ainakin lastentarvikkeen myyjä väitti et tuon kaukalon pitäs käydä lähes joka autoon. Ehittekö jo kokeilla uusiks, et pysyyks paremmin? :)
 
Takaisin
Top