Pelot

Täällä rv 6+0 ja eilisestä alkaen tullut hyvin niukasti rusehtavaa vuotoa. Tänään ollut sellainen "tukala tunne" oikealla kylkiluiden alla ja heikko olo. Pohdin tässä, soittaisiko vielä tänään jonnekin, jos on kohdunulkoinen raskaus..? Mutta kai sitä huomiseen voi odottaa ainakin. Kovasti toivon, että olisi meille kolmas pieni tulossa ❤

Pääseekö työterveyden kautta ultraan? Mä oon luullu ettei. Mä sain neuvolasta ultra-ajan.

Mulla on tänään ollut rintojen kipu vähäisempämä kun eilen mutta toisaalta pahoinvointi pahempana. Pelottaa paljon kun viimeksi oireiden väheneminen oli merkki keskenmenosta :(

Mä saan käydä kolme kertaa vuodessa erikoislääkärillä ilman lähetettä, joten voisin käyttää yhden niistä kerroista varhaisultraan, kerta työterveyden sopimuspaikassa on myös gynepalvelut.

Shitfuck... Aamulla tuli vaaleanpunaista vuotoa paperiin, kun kävin vessassa. :banghead: Kun vaan kaikki olisi hyvin. Nyt täytyy vaan tarkkailla tilannetta. Voi toki olla vaan pikkuvuotoja, jotka ei viittaa mihinkään vakavampaan.

Mullahan ei viimeksi keskeytyneessä keskenmenossa ollut yhtään mitään verisiä vuotoja. Kaikki oli päällisin puolin hyvin, vaikka alkion kehitys oli pysähtynyt.

Mut jos tää on nyt mennäkseen, niin mieluummin nyt ja rytinällä, kuin kkm, joka paljastuu vasta ultrassa.

Minua häiritsee se, ettei oikein ole oireita, raskaustestit näyttävät paljon himmeämpää viivaa kuin esikoisen raskaudessa samaan aikaan, ja nyt on eilisestä lähtien ollut välillä vessassa käydessä vaaleanruskeaa valkovuotoa tms. :/

Kiinnittymisvuotoa oli jo silloin kun menkkojen piti alkaa, mitä ihmettä tämä nyt sitten on?

Niin, kyllähän noita vuotoja voi tietty alkuraskaudessa olla, eikä se välttämättä pahinta tarkoita. Onnea septem sykkeestä :)

Oireettomuus olisi myös kyllä pelottavaa. Eikö sulla wk_78 ole mitään oireita nyt?

Itseäkin on huolestuttanut testiviivan hitaampi vahvistuminen edelliseen keskenmenneeseen raskauteen verrattuna, jossa viiva tummui huomattavasti nopeammin. Onhan se tietty nytkin tummunut, joten pitäisi ehkä osata iloita siitä, eikä maalailla jatkuvasti piruja seinille.

Mua pelottaa ennenaikainen synnytys ku oon sen jo kertaalleen kokenut. Yritän pitää mieleni positiivisena ja jankkaan ittelleni että kaikki menee hyvin. Vähä kummastuttaa myös tää lähes oireeton alku kun esikoisesta oli vaikka mitä vaivaa.

Niin, kyllähän noita vuotoja voi tietty alkuraskaudessa olla, eikä se välttämättä pahinta tarkoita. Onnea septem sykkeestä :)

Oireettomuus olisi myös kyllä pelottavaa. Eikö sulla wk_78 ole mitään oireita nyt?

Itseäkin on huolestuttanut testiviivan hitaampi vahvistuminen edelliseen keskenmenneeseen raskauteen verrattuna, jossa viiva tummui huomattavasti nopeammin. Onhan se tietty nytkin tummunut, joten pitäisi ehkä osata iloita siitä, eikä maalailla jatkuvasti piruja seinille.

On minulla vähän oireita, jos totaaliväsymys iltaisin, kesken yötä unen loppuminen ja menkkojen poisjäänti ovat raskausoireita.

Mua pelottaa, että tälläkin kertaa vauva on synnytyksessä avotarjonnassa. Imukuppisynnytystä en haluaisi enää kokea uudestaan, saati että vauvalle tulisi virheasennosta kipuja. Oon nyt selvitellyt, että liian tiukat psoas-lihakset voi aiheuttaa väärän tarjonnan, ja tadaa, mullahan ne on olleet vuosikausia aivan jumissa, mun joogaope aina niitä kauhistelee. Mut nyt mulla on ainakin aikaa valmistautua, aion käydä raskausaikana säännöllisesti osteopaatilla hoidattamassa noita psoaksia, ja tehdä lisäksi spinningbabies-sivuston jumppaliikkeitä. Aloitan sit kun ekasta kolmanneksesta ja pahoinvoinnista on selvitty. :)

Täällä kanssa välillä pelko valtaa mielen. Tuntuu, että tänään ollut lähes oireeton päivä. Tuntuu, että rintojen turvotuskin vähentynyt :nailbiting:Eilen oli kyllä jäätävä etova ja heikko olo koko päivän.
Keskenmeno pelottaa hirveesti, kun tuntuu että tässäkin ketjussa tosi monella niitä ollut. Meillä nyt siis ensimmäinen plussa monen vuoden yrityksen jälkeen. Tää lapsi ois niin haluttu, että välillä pelottaa, mitä jos me ei tätä saadakaan... Onneks on ens torstaina jo varhaisultra, niin saa varmuuden kasvaako tuolla oikeesti jotain. Sit toivottavasti jo uskaltaa vähän hengähtää ja alkaa oikeesti iloita, jos ja kun pikkunen sydän siellä lyö :Heartred

Tämä menettämisen pelko on kyllä raskasta mutta eipä se auta. Mä testailen joka päivä vielä että tummuuko ja tänään tein digin niin onneks tuli 2-3, viime la 1-2. Se vähän helpottaa mut ei poista pelkoa. Jos tämä vauva saadaan syliin on se mun viimoinen vauva. Silläkin testailen kun on niin kivaa saada ne viivat :hilarious:

Minua pelotti uusi keskenmeno ennen kuin olin edes raskaana. Nyt on yllättävän levollinen olo. Varmaan olen kauhusta kankeana niillä viikoilla, kun viimeksi meni kesken, mutta sen jälkeen pystyy luottamaan. Optimistinen luonteeni osaltaan helpottaa pelkoja.

Paljonko ootte toverit testejä tehnyt? Itse nyt kaksi normi ja yhden digin, samanlaisen setin vielä ostin ja ajattelin sillä pärjätä ar-ultraan asti ja sitten rauhoittua jos kaikki ok. Ei terkka suostunut hcg, koska kuulema nuo nykytestit niin tarkkoja ettei nähnyt tarvetta. Mitenhän tän kolme viikkoa sais kulumaan äkkiä...

Takaisin