Bwahahah :D en sentään!Joko sä testaat huomenna? :D
(Todellisuus: ei testejä kaapissa millä testata
)Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bwahahah :D en sentään!Joko sä testaat huomenna? :D
)”Drop it low, drop it reeeeal low” on päivän teema meikäläisellä :D
View attachment 67905
Niin... outoa! Joka tapauksessa taidan olla niitä ihmisiä joilla hcg nousee hitaasti. Näin oli ainakin kuopuksen kanssa.

Oon nyt tässä kierrossa ruvennut mittailemaan lämpöjä aina aamuisin. Tosin en näköjään oppikirjan mukaan mittaa näköjään. Oon ottanu kainalosta ja vasta kun oon noussut sängystä ylös. Mietin vaan miten luotettava tulos on jos ottaa 15 minsaa normia myöhemmin? Onkohan se ihan minuuttipeliä? Herään siis melkein samaan aikaan joka aamu ja otan lämmön.Kainalo on aika epätarkka ja sängystä nouseminen kyllä vaikuttaa myös. Mulla saattaa just noin 15 minuutta sängystä nousemisen jälkeen olla lämpö jopa 0,3 astetta korkeampi. Toki jonkinlaista osviittaa varmaan noinkin saa. Mulla myös iltalämmöt muuttuu oviksen jälkeen, ja niistä on periaatteessa mahdollista havaita ovis, mutta niissä on selkeästi enemmän vaihtelua ja välillä lämpö saattaa eri syistä romahtaa alas. Mä oon huomannut, että mulla iltalämpöihin vaikuttaa todella paljon se, olenko syönyt vai onko vatsa tyhjä.Moikka! Päätin nyt tulla tännekin kuumeilemaan.Oon nyt tässä kierrossa ruvennut mittailemaan lämpöjä aina aamuisin. Tosin en näköjään oppikirjan mukaan mittaa näköjään. Oon ottanu kainalosta ja vasta kun oon noussut sängystä ylös. Mietin vaan miten luotettava tulos on jos ottaa 15 minsaa normia myöhemmin? Onkohan se ihan minuuttipeliä? Herään siis melkein samaan aikaan joka aamu ja otan lämmön.
Mulla tulee 15 minsan heitto välillä kun herään eri aikaan. Eli aina oon mitannu heti ylösnousun jälkeen. Mutta saan vähän nyt osviitta lämmöistä sit. Pitääkin ens kierto kokeilla sängys mitata ja suusta, jos en raskaudu..Kainalo on aika epätarkka ja sängystä nouseminen kyllä vaikuttaa myös. Mulla saattaa just noin 15 minuutta sängystä nousemisen jälkeen olla lämpö jopa 0,3 astetta korkeampi. Toki jonkinlaista osviittaa varmaan noinkin saa. Mulla myös iltalämmöt muuttuu oviksen jälkeen, ja niistä on periaatteessa mahdollista havaita ovis, mutta niissä on selkeästi enemmän vaihtelua ja välillä lämpö saattaa eri syistä romahtaa alas. Mä oon huomannut, että mulla iltalämpöihin vaikuttaa todella paljon se, olenko syönyt vai onko vatsa tyhjä.
Okei mä ymmärsin, että mittaat noin 15 minuuttia sängystä nousemisen jälkeen. Mut joo, ei sillä oo niin väliä, heittääkö heräämisaika vartilla vai ei. Natural Cycles -sovellut opasti ainakin jossain vaiheessa, että max. 2 tunnilla saa mittausaika heittää. Eli jos yleensä mittaat vaikka klo 6.30 ja sitten joskus viikonloppuna klo 8.00, se on vielä ihan ok. Toki lämmöissä saattaa näkyä eroa (mulla ainakin vähän näkyy), mutta ei niin paljoa, että sekoittaisi oviksen tunnistusta.Mulla tulee 15 minsan heitto välillä kun herään eri aikaan. Eli aina oon mitannu heti ylösnousun jälkeen. Mutta saan vähän nyt osviitta lämmöistä sit. Pitääkin ens kierto kokeilla sängys mitata ja suusta, jos en raskaudu..
Täällä tosiaan vuoto loppui. Pyyhkiessä aamupäivällä tuli vielä, mutta oli jo ihan oranssihtavan haaleaa.. nyt rinnat tuntuu vähän aroilta
Jännittää tuleeko plussa ja pelottaa samaan aikaan, että onko se sitten kemiallinen taas..
No meikäläinen marssi jo kaupasta ostamaan 4pakettia pc:n testejäMilloin meinaat testata?
myyjä kattoi kyllä vähän pitkään