Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos! Laskettu aika olis 23.12.
Me kans kerrotaan todennäköisesti vasta, kun ollaan vähän turvallisemmilla vesillä. Vähän huolestuttaa, kun on kaikenlaisia juhlia tulossa (työpaikan, vappu, kaverin polttarit) ja jotenkin pitäisi salata alkoholittomuuden syy. Mutta eiköhän niistäkin kunnialla selvitä.
Mietin samaa, mutta muistelin että syötäisiin ovikseen asti.Muistaako kukaan miten macan syöntiä suositeltiin tauotettavan, jos pitää tauon kerran kuussa? Muitakin tapoja on, mutta minusta helpompaa muistaa se joka kuukausi. Olikohan se heti ovulaation jälkeen viikko taukoa vai kuukautisten ajan? Jostain muistan lukeneeni mutten muista nyt yhtään.
tiedä taas sitten kuuluiko niin tehdäMissä muodossa syötte macaa? Oliko jotain kapseleita olemassa? Mä aikoinaan ostin kalliin pussin macajauhetta, muutama lusikallinen tuli käytettyäkapselit voisi olla helpompi tapa.
Mun mielestä sitä macaa piti syödä 3 viikkoa menkkojen alusta, sitten viikon tauko.

Olen suunnitellut kesäksi vaikka ja mitä että saisi tämän vauva asian pois mielestä ja aion siinä onnistua
Onnea plussanneille ja tarrasukkia paljon matkaan!
Alkaa oikeasti jo masentaa tämä yritys kun syyskuussa tulee 2 vuotta täyteen. Koko ajan tulee vauva uutisia ovista ja ikkunoista... Ihmiset kyselee töissä ja muualla että ettekö ole lapsia ajatellut. No v*ttu ollaan mutta kun ei tule. Tässä kierrossa on ollut ihan jäätäviä mega finnejä koko pärstä täynnä. Nyt kp 36 ja menkat pitäisi alkaa 33-38. Sata varma etten raskaana ole. Alamaha jomoilee.. Flunssakin aluillaan. Viikonloppuna tulossa tyttöjen ilta niin mukavaa päästä vähän tuulettumaan ja nollata.Olen suunnitellut kesäksi vaikka ja mitä että saisi tämän vauva asian pois mielestä ja aion siinä onnistua
![]()