Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä toi Hempuliini näyttäs plussalta! Eli ovis oletettavasti n.12-36 tuntia ovisplussasta.Toki voi olla että viiva tuostakin vielä tummuu jos et ole aiemmin kerta tikutellut eikä vertailukohdetta ole. Mutta nyt eikun mies kaatoon ja talletteluhommiin! :wink

Kyllä toi Hempuliini näyttäs plussalta! Eli ovis oletettavasti n.12-36 tuntia ovisplussasta.Toki voi olla että viiva tuostakin vielä tummuu jos et ole aiemmin kerta tikutellut eikä vertailukohdetta ole. Mutta nyt eikun mies kaatoon ja talletteluhommiin! :wink
Jesh olis tarkotus.:smug: Talletuksia ollaan tehty jo joka toinen päivä.:angelic: Tikuttelen vielä tulevina päivinä et näkee vähän mihin kehkeytyy.

Täällä pitkä kierto loppui, tänään alkoi menkat. Nyt vaan uutta yritystä ja nähtäväksi jää, tasoittuuko kierrot.

Plussaa kaikille! :dance008

Joku kysyi tissifiiliksistä pitkin kiertoa [emoji15][emoji1] mulla oli eilen, päivä ennen ovista, tissit vähän arat. Ehdin jo miettiä että olikohan ovis jo. Tänään oviskipua klo 7-16, iltapäivällä alkoi tissit kipeytymään, ja nyt on jo tosi kipeät. Ja oviksesta ne pysyy kipeänä siihen asti ku menkat alkaa.

Me ollaan jätetty ehkäisy pois syyskuussa, nyt yk 8 siis meneillään. Mua pelottaa että jommassa kummassa meistä on jotain vikaa kun ei plussaa kuulu :( tekis niin mieli päästä kunnolla tsekkaamaan. Mutta me odotetaan se normi yksi vuosi ennen ku mennään. Mä täytän kohta 30 ja mies pari vuotta vanhempi.

Tervetuloa uusille! :)

Täällä myös maca (oletettavasti) aikaisti ovista! :) tänään kp17 sain pysyvän hymynaaman ja todella runsasta kananmunalimaa (joo yök toi kuvailu :D )
Nyt sitten mittailen lämpöjä ja katsotaan mitä ne kertovat.. ovis luultavasti huomenna. :)

Tsemppiä kaikille kiertoihin!<3

salainensydän tosiaan lisäsin vain että yritys tauolla syksyyn saakka ainakin. Olisi pitänyt kirjoittaa erikseen lähetettyäni että olen tauolla koska kaikki ei varmaan katso listaa läpi että onko merkattu lisää nimimerkin perään..pahoittelut siis.. Olen teitä taustalla seuraillu päivittäin kyllä. Tässä todella sekavat fiilikset,yrittää haluaisin taas alkaa vaikka heti Mutta..ei ole tässä tilanteessa niin yksinkertaista sillä pienin 1v 3kk on todella äitin poika eli roikkuu minussa tällä hetkellä jatkuvasti ja on menossa mustasukkaisuus vaihde ja joka asiaan kelpaan vain minä eikä kukaan muu,lisäksi haluamme kesän lasten kans reissata niin jos tärppäski,en halua siis kesälle pahoinvointia joka mulla on sitte aina pahana eli ei päästäs mihinkään.. päätettiin sitte miehen kans että syksyllä alotetaan yrittää uudelleen.. tarkotus olisi saada neljäs ennenku pienin täyttää kolme..

Kp 12 ja tänään Flo:n mukaan ovis. talleteltu nyt viikon ajan päivittäin ja aletaan jännäämään et tärppäskö.. Laskin muuten et jos nyt tärppää niin LA ois 1.1.2019 :D Eli pitäs siirtyy jo ens vuoden ryhmään.

Sain eilen tilattua lääkkeet ja Orgalutran tilattiin.Tehtaassa ei ole rinnakkaisvalmistetta niin sitten Orgalutran tilaus lähti menemään.Tänään pitäisi sen olla omassakoti apteekkissa :) Täällä Primolutin oireetkin hieman laskeutunut sekin plussaa täällä.

Mulla alkoi taas eilen tää tihkutteluvuoto (dpo10) todennäköisesti sen mahdollisen polyypin takia, sellaista punertavaa limaa vaan. Lueskelin lisää aiheesta ja se polyyppi ei välttämättä häiritse raskautumista ja lisää keskenmenoriskiä varsinkaan, jos on pieni, mutta sillä voi olla myös merkitystä. Yhdellä prosentilla lapsettomuuspotilaita löytyy polyyppi. Jokatapauksessa mulla menee hermo tähän vuoteluun ja jos se mahdollisesti häiritsee raskautumista, pois vaan mahdollisimman pian. Menkkojen jälkeen tutkimaan lisää asiaa.

Tossa tommonen informatiivinen paketti aiheesta, jos ketään sattuu kiinnostamaan (katsotaan tuliko liitteeks)

Liitteet

Kp 12 ja tänään Flo:n mukaan ovis. talleteltu nyt viikon ajan päivittäin ja aletaan jännäämään et tärppäskö.. Laskin muuten et jos nyt tärppää niin LA ois 1.1.2019 :D Eli pitäs siirtyy jo ens vuoden ryhmään.
Mulla LA 31.12.2018 jos nyt tärppi tulee. Aika positiivinen olo et vois kyllä. Ovis testeistä ollu kyl hyötyä. Oppinu tuntemaan tätä kehoa paremmin. Aamulla oli tosi kova alavatsa vihlonta, mutta menny jo ohi.

Jahas, pitäskö se minunkin kokeilla noita ovistestejä taas. :happy:Kerran oon kokeillut. Itse oon ruvennut nyt aamulämpöjä seuraamaan.

Pitkästä aikaa täällä. Luin viestit läpi ja niitä olikin kertynyt paljon! Onnea plussanneille, tsemppiä epätietosille, piinailijoille ja pettyneille <3

AnnaS meillä tää "eka sarja" on pienillä ikäeroilla. Esikoinen oli 1v ja 3vk kun keskimmäinen syntyi. Tokan ja kolmannen välissä oli about 1.5 vuotta. Ovat syntyneet siis -08,-09 &10. Mä tykkäsin kyllä että tulivat putkeen. Ei ole kaduttanut yhtään. :)

Omaa napaa... Täällä aloitettu oviksen metsästys. Ei hajua mikä kp nyt on kun noi luget on kuvioissa... :rolleyes: Mutta varmaan tässä about viikon sisään olis sen aika!

Ihan hirveä kiire kun meillä alkaa tällä viikolla mrsa puhdistus ja KAIKKI täytyy pestä. Siis kaikki lelut, vaatteet ym. Lisäksi ne mitä ei voi pestä viedään 3kk karenssiin... Joka päivä pyyhitään kaikki pinnat ja esim. Desinfioidaan kynät ym. Olen valmiiksi jo uupunut ja isoin urakka vasta edessä. :D Ainut hyvä puoli on, ettei ole kerennyt liikaa miettiä tätä vauva asiaa.

Jaahas kyllä se kuulkaas tais olla aamulla se ovis (kova alavatsakipu hetkellisesti), koska nyt tikku näyttää jo tommosta haamulaista ja eilen oli niin räikee plussa. Toivottavasti tallettelut riittäs babya varten (ja pysyis vielä sit loppuun asti kyydissä kolmatta km en tahdo!).:smiley-angelic001 Kp 16/32 mun app näyttää et ovis olis huomenna ja sen mukaan aina vähän ennen niin menny. Eli aina väärinä päivinä. Taidan tikutella jatkossaki ei sitä näköjään tunne omaa kroppaa tarpeeksi hyvin.

Liitteet

• 41348EB0-697C-4686-87A2-4F1D304793D3.jpeg
    41348EB0-697C-4686-87A2-4F1D304793D3.jpeg
    501.6 KB · Katsottu: 175
Muokattu viimeksi:
Dpo 1 ja niiiiiin malttamaton olo! Vähän houkuttaisi ryhtyä tohon dpo 10 alkaen testailuun. Mä en siis yleensä oo testannut vasta kun menkat on myöhässä. Plussan plussaa en vielä ikinä ole nähnyt...

Takaisin