Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niinhän nuo väittävät et se on pian ohi. Ite vaan oon valaan mitoissa jo ni ei paljo innostaa enää kasvatel mahaa. :)

:D

Mites teillä sisarukset odottaa tulokasta? Meillä pojat odottaa, mutta jokanen omalla tavallaan esikoinen oottaa et saa hoitaa vauvaa, keskimmäinen lähinnä pelkää et heille tulee sama syntymäpäivä (hän syntyny 17 ja LA 18 ) kuopus odottaa et sais taas olla kunnolla äidin sylissä ja riehuu äitin kans. :D

Tsemppiä radijuttuihin!

Siis voi kääk, mikä kuumepiikki, kun mietin, miten siellä odotellaan liikkeitä tuntuvaksi. Ja rakenneultraa ja sukupuoliarviota :O

.... Ja Twistedillä tuntuisi olevan hyvä meno nyt kotona :D

Voi kyllä, liikkeet ja kaikki ultrat! Ne tekee tästä kuumeesta pahemman! Voi teitä onnekkaita, mutta on noissa raskauksissa aina ne huonotkin hetket. Itsellä viimeinen raskaus on henkisesti vaikea. Olin ollut yksin kahden pojan kanssa ja elänyt siinä uskossa ettei lapsia enää tule. Sit kun uuden miehen kanssa yllättäen tulin raskaaksi ja olin ajatellut että kaikki oli niin täydellisesti ennen vauvaa niin vauva tuntui "ylimääräiseltä". Eihän hän tosiaankaan ole sitä ollut synnytyksen jälkeen, aivan kun ois aina täällä ollut, ei ees muista aikaa ennen kuopusta mut raskausaikana se oli vierasta. Mun vanhemmat pojat oli mun kaikki ja sit yhtäkkiä joku on tulossa jota en ees tunne. No, loppu hyvin, kaikki hyvin, rakastuin poikaan välittömästi kun hän syntyi <3

Meno jatkui yhtä täydellisenä, ja kyllä, kolmas ilta putkeen seksiä! Nyt rasti seinään, taitaa olla eka kerta synnytyksen jälkeen kun näin monta iltaa putkeen :D

Radiin tsemppiä, se on perseestä kyllä, kun joka suupalaa saa miettiä :/

Coco-Cola tai limukat, karkki. Kahvi. Pekoni ja aurajuusto. Ja kaikki juustot oikeestaan :D

Vitsi, mä rakastan ruokaa! Mä voisin syödä vaan. Rakastan hyviä ravintoloita yli kaiken ja jos ois varaa, söisin joka ilta ulkona :D onneks ei oo varaa, tosin siihen kyllästyisi kans :D Ainiin ja valkosipuli! Ilman sitä ei voi elää :D

Raskausaikoina vois syödä purkkaa vaikka ämpärillisen ihan älytöntä mut juu ainut mistä tällähetkellä saa hyvän maun..kyllä mä syön valkosipulia ja kaikkia mahdollista ku tää on ohi ai että ootan sitä mut käyköhän siinä sit niin et maha ei vedä ku lusikallisen?no jaa se on sen ajan murhe..nyt siis -13 ja lekuri kehu et syö vaikka karkkia jos tuntuu hyvältä

M-inski kyllähän noi ihan hyvillä mielin vauvaa odottaa;) isot tytöt kyllä tietää mitä odottaa mutta nää 2 pienintä tai varsinkin tää pienin ei varmaan tajua koko asiasta mitään:D
Ruisleipä ja kahvi! Jos näin yksittäisiä ruoka-aineita pitäis miettiä mutta ruoka ylipäätään ja syöminen on vaan parasta:p etniset ruuat on kans tosi hyviä, Aasian suunnalta eritoten :) kerran viikkoon vähintään meillä syyään jotain Aasian suunalta, tytöt tykkää intialaisesta (kuten voikanaa tai linssipataa + naan)...
nyt noita ruoka himoja ois vaikka muille jakaa mut syöminen (tai sitä seuraavat sokeri mittaillut)ahdistaa sattuneesta syystä...

Raskausaikoina vois syödä purkkaa vaikka ämpärillisen ihan älytöntä mut juu ainut mistä tällähetkellä saa hyvän maun..kyllä mä syön valkosipulia ja kaikkia mahdollista ku tää on ohi ai että ootan sitä mut käyköhän siinä sit niin et maha ei vedä ku lusikallisen?no jaa se on sen ajan murhe..nyt siis -13 ja lekuri kehu et syö vaikka karkkia jos tuntuu hyvältä

Miten sä muuten voit? Hyvähän se jos jotain saat masuun, vaikka sitten sitä karkkia:)
Mun pillityksen aiheet taitaa olla pieniä sun murheisiin verraten:(

Äippä kumpa saiski edes sitä karkkia mut ei..hemppa nyt niin alhaalla et rautaa pumpataan...sinnillä pakko päästä sinne et vauva ois täysikänen...onneks se voi hyvin kuiteskin....tuossa haaveilin et ois niin ihana saada oikein vanhanaikaista postia..kirjettä tai jotain

Mulla ei oikeestaan oo mitään ruokaa mistä en vois luopua..jos saisin ihan kaikesta päättää mitä haluison eniten suuhuni laittaa ni ehdottomasti ruisleipä. :) sitä oon viimeks saanu syödä 3lk. :( ylipäätään syöminen on itsensä pakottamista. :( mut nyt raskausaikana on hirmu himo jäätelöihin. :P Niitäkään en saa kokonaan alas kun tulee makeankatto vastaan.. :(

Mulla toki vaikuttaa kaikki ruoka-aine allergiat ja muut rajoitteet ärtyneen suolen kans. Niin paljosta joutunu luopumaan kun ei vaan voi syödä..

Äippä kumpa saiski edes sitä karkkia mut ei..hemppa nyt niin alhaalla et rautaa pumpataan...sinnillä pakko päästä sinne et vauva ois täysikänen...onneks se voi hyvin kuiteskin....tuossa haaveilin et ois niin ihana saada oikein vanhanaikaista postia..kirjettä tai jotain

Onkos sulla pitkä aika vielä täysaikaisuuteen? (Sori kaikki ei vielä oo niin tästä ketjusta tuttuja)

Jos saan kysyy niin paljon sulla oli hemppa et alko pudottaa rautaa..? Mulla vaan ajan kysymys koska tiputukseen hempa takia..

Täällä kans yks joka rakastaa ruokaa, ja tykkää myös tehä:) Tuore leipä on mulle heikkous:grin

Vautsi twisted :woot: siellähän on boogie päällä:hilarious: lähetä vähän niitä seksiviboja tännekin päin :angelic: mä olen taas eilen nukahtanut ennenkuin mies pääsi edes makkariin asti :shifty:

Tuoretta paahtoleipää pelkällä voilla :notworthy sitä tekis nyt kovasti mieli, mutta yritän saada painoa reilusti pois, niin on mentävä kaurapuuro ja raejuusto linjalla :silent

Tsemppiä pikkuvarpaat :sorry: toivottavasti olot vielä helpottaisi, että voisit vielä raskaudesta nauttia :Heartred
Mulla oli viime kerralla vähän ongelmia pahoinvoinnin kanssa, mutta mulla tippui "vain" 7kg paino ekan kolmanneksen (ja vähän toisella) aikana.

Onko sulla ennen ollut yhtä pahoja ongelmia raskauksissa? En pysty varmaan edes kuvittelemaan, kuinka kamalat olot siellä on.

Mulla paha paha paha sokerikoukku päällä.

Takaisin