----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muska77:) Oon kokenut tuon saman vuosia, ennen kun mittarissa oli 40v. mies ei ollut suostuvainen!

Nyt pitää "super" suorittaa, eli toinen heti perään, kun eka on vielä 1v. Mekin ollaan seurusteltu kohta 30v. Ja mun ikä 45v.

Saat kyllä selvitettyä tilanteen, nyt lohtuja sinne!!:hug013

Miehesi ei ollut ollenkaan suostuvainen? Vai oli ensin ja yhtäkkiä ei. Sekin on eri asia. Mä koen et oon tullu petetyksi kun annetaan toivoa et yritetään ja käyn gynellä ja syön lääkkeitä ja yks kaks ettei oikeaan varma.
Eikä ollu ainoa pettymys. Eikä mulle tarvi täydellinen olla. Kunhan edes välittää ja pitää sanansa.

Minä olin 42v kun aloitettiin yritys. Olin ajatellut, että yritetään siihen asti, että en ehtisi täyttää 45, kun vauva syntyy, mutta parilla kuukaudella meni yli.

Miehesi ei ollut ollenkaan suostuvainen? Vai oli ensin ja yhtäkkiä ei. Sekin on eri asia. Mä koen et oon tullu petetyksi kun annetaan toivoa et yritetään ja käyn gynellä ja syön lääkkeitä ja yks kaks ettei oikeaan varma.
Eikä ollu ainoa pettymys. Eikä mulle tarvi täydellinen olla. Kunhan edes välittää ja pitää sanansa.

Muska77 :) Oi..ehkä hän on suostuvainen huomenna:Heartred

Muska, mun mies ei ole ollut innokas, vasta, kuin ~ 3vuoden ajan. Muutoksia ei ole ollut, esim. että olisi halunnut aiemmin jne.. Nyt hän haluaa toista ja todella paljon!:singing:

Oon sanonut, että mahtaako onnistua, koska ikää on jo 45vuotta ja naisillahan ikä merkkaa jo jotain..

.

Minä olin 42v kun aloitettiin yritys. Olin ajatellut, että yritetään siihen asti, että en ehtisi täyttää 45, kun vauva syntyy, mutta parilla kuukaudella meni yli.

Yölento :) Omaat ennustajan lahjoja! :)

Mutta kyllä on mahdollista, 42vuotiaana voi aloittaa... :)

Olen vuoden ollut ilman ehkäisyä, hän on varmaan tiennyt mitä siitä voi seurata. On tiennyt mun kuumeen, tiesi et menen lääkäriin, syön rintasyöpälääkettä sen takia... Että ei kyllä *ittu voida jatkaa kortsulla, kun HÄN ei nyt vaan halua. No kuule minä haluan! Ei olla asiasta sen koommin puhuttu, eikä olla kortsua käytetty. En tosin huutele kiertoni vaiheita tai ovulaatioaikaa, ettei pelästyisi. Jos ei ite osaa menkoista laskea, niin not my problem :p

Hannuli77 :) Parempi kai olla kertomatta, ei miehet ymmärrä. Ei ne ymmärrä ovulaatiosta, tai ees kuukautisista. Syöpälääkkeestä saa varmaan paniikin:scratch

.

^ Myös miehen korkea ikä aiheuttaa hedelmöitys- ja keskenmeno-ongelmia. Miehille on perinteisesti tolkutettu että hehän voivat tehdä lapsia vielä vaikka kuolinvuoteella, mutta miestenkin hedelmällisyys heikkenee vanhetessa.

Vihdoin hymynaama digitestissä!:) Mietityttää vaan, kun pc-liuska näyttää edelleen negaa. Ihan hailura testiviiva. Mistähän tämä voi johtua ja kumpi testeistä on oikeassa?

Mukavaa kellokeskiviikkoa kaikille!:)

^ Myös miehen korkea ikä aiheuttaa hedelmöitys- ja keskenmeno-ongelmia. Miehille on perinteisesti tolkutettu että hehän voivat tehdä lapsia vielä vaikka kuolinvuoteella, mutta miestenkin hedelmällisyys heikkenee vanhetessa.

Hirvi :) Minkä ikäinen sun mies on?

Täällä 48v.

Mulla kävi kans onnekkaasti, että tykkäsin nuoremmista miehistä. Meidän huurunenien iskä on pysyvästi 40 :D
noh, ja äiti alle 25-vuotias... että tavallaan mieheni on hankkinut lapset yli 15 vuotta nuoremman naisen kanssa. Mutta ihanan tuotoksen sainkin synnyttää, love it!

:greet025
onx muillakin nyt hiljaiseloa töissä?:rolleyes:

Pääsiäinen tuntuu tulevan vauhdilla ja monet on jo lomalla, liikennettäkin vain vähän ettei ruuhkaksi saakka.

Aika kuluu hitaasti, olisi mukava tehdä vähän töitä, eikä ihmetellä. No, mutta palkka juoksee kuitenkin..:happy:

M-M :)

Sinulla nenkkoja kuulunut? Harmi, että venähtää noinkin pitkäksi, ellet sitten ole raskaana...

Itse toivon menkkoja jo alkavaksi, pitäis alkaa viimeistään dpiu 15, eli huomenna... jotta pääsisi jo uuteen kiertoon!:happy090

M-M :)

Sinulla nenkkoja kuulunut? Harmi, että venähtää noinkin pitkäksi, ellet sitten ole raskaana...

Itse toivon menkkoja jo alkavaksi, pitäis alkaa viimeistään dpiu 15, eli huomenna... jotta pääsisi jo uuteen kiertoon!:happy090

Mä ihmettelen sen klinikan toimintaa joka teki sulle Inseminaation. Kun oli fyysinen kunto tulehduksen vuoksi mahdollisimman epäsuotuisa. Seuraavassa kierrossa ois hedelmöittymisen ollut huomattavasti todennäköisempää. Tosi moraalitonta minusta.
Inseminaatiossa muutenkin on 15% todennäköisyys mikä melko sama kuin luomusti yrittäessä.
Toivottavasti onnistaa ensi kierrossa!

On: ovulaatiotesti plussa tänään ;)

Meillä mies sano eilen että on huolestuttavaa et seksiä on vain yrityksen aikaan. No sanoo mies joka ei oo tehny aloitetta 3vuoteen. Nyt on menny joku kk et seksiä vain muutama kerta kuussa. Kerran kun valitin asiasta sanoi että syypää on tuo 1v. Mä oon seksuaalinen tyyppi ja oon nyt kärsinyt puutosta yrityksen vuoksi. Monesti menty lyhyen kaavan mukaan jolloin mä jään ilman.

Ennen nykyistä miestä seukkasin tovin 10v nuoremman kans ja oi voi sitä aktiivisuutta, halukkuutta ja miellyttämisen halua ja kokeilunhalua mitä sain osakseni. Hirvelläkö semmoinen nuori viriili ihanuus?!

Meillä mies sano eilen että on huolestuttavaa et seksiä on vain yrityksen aikaan. No sanoo mies joka ei oo tehny aloitetta 3vuoteen. Nyt on menny joku kk et seksiä vain muutama kerta kuussa. Kerran kun valitin asiasta sanoi että syypää on tuo 1v. Mä oon seksuaalinen tyyppi ja oon nyt kärsinyt puutosta yrityksen vuoksi. Monesti menty lyhyen kaavan mukaan jolloin mä jään ilman.

Ennen nykyistä miestä seukkasin tovin 10v nuoremman kans ja oi voi sitä aktiivisuutta, halukkuutta ja miellyttämisen halua ja kokeilunhalua mitä sain osakseni. Hirvelläkö semmoinen nuori viriili ihanuus?!

Voi muska, olen pahoillani :(
Mulla tekee pahaa sun puolesta. Se jos toinen on paljon halukkaampi on surullista kun jää niin ilman. Minä oon tosi seksuaalinen ja halukas oikeestaan voisi sanoa aina. Olen hirmuisen onnekas, että mun nykyinen mies on sitä myös. Meillä ei taukoa ole kuin menkkojen aikana.
Edellinen mies oli aseksuaali ja se ku tosi vaikeaa minulle. Lopulta isoin syy eroon olikin se juuri. Minä en vaan pystynyt olla suhteessa missä ei koskaan ollut mitään fyysistä. Hän ei siis ollut koskaan ollut kenenkään kanssa. Tämä tuli ilmi vasta myöhemmin, valehteli asiasta ja väitti jopa minun olevan syy. Myöhemmin kertoi. Häpesi ilmeisesti.
Mutta nyt minulla onneksi paremmin. Toivon sinulle muska onnea <3

Tsemppiä kaikille . Meillähän ukko suuttuu jos, erehdyt vaan ehkäisystä puhumaan . Minä olen myös miehestä vanhempi 2v6kk.
Meillä molemmat melko viriilejä sängyssä .
Hulluksi tulee jos viikkoon saa ... :)

Mä ihmettelen sen klinikan toimintaa joka teki sulle Inseminaation. Kun oli fyysinen kunto tulehduksen vuoksi mahdollisimman epäsuotuisa. Seuraavassa kierrossa ois hedelmöittymisen ollut huomattavasti todennäköisempää. Tosi moraalitonta minusta.
Inseminaatiossa muutenkin on 15% todennäköisyys mikä melko sama kuin luomusti yrittäessä.
Toivottavasti onnistaa ensi kierrossa!

On: ovulaatiotesti plussa tänään ;)

Kiitti Kettutyttö :)

Toivotaan tärppionnea tähän kiertoon!! Tsempit!:cheers:cheers:cheers

Takaisin