Alkuraskauden ultra

Jos nyt jo menee nukkumaan, niin tuleeko huominen nopeammin? :D millään en malttaisi odottaa, että pääsee varhaisultraan! :)

Vipru, sulle tulis piiitkä yö :D Mä heräilin about sata kertaa enkä saanu kunnolla unta viimeks kun odotin jotain tosi kovasti ja menin aikaisin nukkumaan. :D Tsemppiä huomiselle! Mun täytyy vielä reilu viikko ootella varhaisultraa.

Jännittää, mulla on huomenna ultra. Toivon niin että kaikki ok ja tyyppi matkassa ja syke näkyisi. Oireita kuitenkin kokoajan on, ja vuotoja ei ole ollut ollenkaan. Ensimmäinen raskaus siis niin kaikki on uutta ja pelottavaa.
Tavallaan se ultra tilanteenakin jännittää. Ollaanko siinä siis gynetuolissa? Ilmeisesti melkein aina se tehdään alakautta? Tekeekö kipeää, joutuuko sitä ultralaitetta vääntelemään? Hölmöjä kysymyksiä mutta apua kun jännittää! :)

Joo, tehdään siinä gynepöydällä/tuolissa ja alakautta ultrataan. Miulla teki vähän kipeää, tuntui että kohtu oli kuitenkin sen verran kasvanu että se tökkiminen tuntui mutta ei mitenkään pahasti. Alkuun joutuu varmasti vääntelemään sitä ultralaitetta mutta sitten kun vauva löytyy niin on suurinpiirtein paikallaan :)

Ultra takana päin! Vahva syke löytyi ja viikoiksi vahvistui 8+0 <3 tyypillä kokoa 15mm
Huh, mikä fiilis! Onnellinen, järkyttynyt, helpottunut, kauhistunut, iloinen :) tätäkö se tunteiden vuoristorata on? :D
Perhe Arte oli paikkana mukava ja viihtyisän oloinen. Kätilö oli oikein lämminhenkinen ja tuli tosi hyvä fiilis :) käyn varmasti uudestaankin!

Meillä oli viime viikolla ultra ja yksi sykkivä sydän sielä löytyi <3 huomenna on uusi ultra, kun lääkäri löysi sieltä myös jotakin epämääräistä (hematooma tai toinen yrittänyt munasolu??) ja halusi varmistaa sen vielä uudelleen viikon päästä.

Ultra takana päin! Vahva syke löytyi ja viikoiksi vahvistui 8+0 <3 tyypillä kokoa 15mm
Huh, mikä fiilis! Onnellinen, järkyttynyt, helpottunut, kauhistunut, iloinen :) tätäkö se tunteiden vuoristorata on? :D
Perhe Arte oli paikkana mukava ja viihtyisän oloinen. Kätilö oli oikein lämminhenkinen ja tuli tosi hyvä fiilis :) käyn varmasti uudestaankin!

Kiva kuulla Perhe Artesta. Minä menen myöskin ylihuomenna<3 Ultrasivatko alakautta? :)

Kävin taas (!) tänään ar-ultrassa... Oireiden vähyys alkoi huolettaa ja kun monella on kaksosraskaudessa ollu vielä yksösraskauttakin pahemmat pahoinvoinnit yms ja mulla ollu pahimpana oireena lähinnä törkeä väsymys :O Mutta onneksi ultrassa oli kaikki hyvin, pituutta tyypeillä oli 20mm ja 21 mm eli vastasivat tänään (rv 8+2) peräti rv 8+4 & rv 8+5 :D Molemmilla näkyi hyvät sykkeet ja jo tässä vaiheessa käsien alut <3 Tyypit myös liikkuivat aika paljon, mikä on gynen mukaan hyvä merkki.

Tällä kertaa gyne ei veloittanut ultrasta mitään, ainoastaan vo-käynnin 75 e, josta vähennettiin vielä Kela-korvaus 13,50 e. Terveystalossa siis kävin.

Kiva kuulla Perhe Artesta. Minä menen myöskin ylihuomenna<3 Ultrasivatko alakautta? :)

Joo, alakautta suoraan. :) sanoi, että ei lähde edes päältä kokeilemaan kun näkyy niin huonosti näillä viikoilla.
Tsemppiä ylihuomiselle! <3

Takaisin