----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
M-M mitkä dpot tänään? Voi harmin paikka. Mä ehdin jo ajatella että plussaat.

Täällä pikkuinen oksennustaudissa. Mistähän lie tullut. Epäilen et sylihoidon ja örkkien siivoilun jälkeen tarttuu meikäläiseenkin. Tämän eka letropäivä ja kova päökipu illalla.

Oisko nyt dpo15 menossa. Menkat ei oo vielä alkanu mutta eiköhän kohta oo hanat auki. Testi oli tosiaan nega mitä ounastelinkin kun se ällö metallinmaku hävis ku pieru saharaan. Mutta ei muutaku uuteen yritykseen. Ja saan ainaki nyt tehtyä loppuvuoden opinnot ja työharkat ihan suunnitelman mukaan niin en masistele edes pahasti.

Tsemppiä sinne pienelle ja äipälle! Jos löytyy kokonaisia valkopippureita maustekaapista niin heitä muutama veden kans naamariin - oon kuullu että se saattais suojata vatsataudilta. Tuttu vinkkas ja hällä ainaki toiminu!

:greet025
Täällä ei mitään tuntemuksia, eikä makuja.

Valtava vatsan turvotus hevoskuurista:yuck:

Dpiu 8

Meinaatko Tähti kohta alkaa testailemaan?

Itsehän olen testaillut jo monta päivää, kahdesti päivässä :-D Posti toi raskaustestejä... Ei kyllä ole mitään viitteitä että olisin raskaana. Olen jo asennoitunut siihen etten ole.

Meinaatko Tähti kohta alkaa testailemaan?

Itsehän olen testaillut jo monta päivää, kahdesti päivässä :-D Posti toi raskaustestejä... Ei kyllä ole mitään viitteitä että olisin raskaana. Olen jo asennoitunut siihen etten ole.

Hirvi :) Luultavasti testaan huomenna. Aikaista on, tiedän.
Oireita ei vaan enää ole:dontknow

Ainakin pregcheck testejä tuli kauppareissulla mukaan:bounce

Oisko nyt dpo15 menossa. Menkat ei oo vielä alkanu mutta eiköhän kohta oo hanat auki. Testi oli tosiaan nega mitä ounastelinkin kun se ällö metallinmaku hävis ku pieru saharaan. Mutta ei muutaku uuteen yritykseen. Ja saan ainaki nyt tehtyä loppuvuoden opinnot ja työharkat ihan suunnitelman mukaan niin en masistele edes pahasti.

Tsemppiä sinne pienelle ja äipälle! Jos löytyy kokonaisia valkopippureita maustekaapista niin heitä muutama veden kans naamariin - oon kuullu että se saattais suojata vatsataudilta. Tuttu vinkkas ja hällä ainaki toiminu!

M-M :) Jännää, jospa ei alakkaan...

Voihan raskaana olla, vaikkei testissä näy. Ainakin sellaisia tapauksia on olemassa.

Tsempit testailuun, Tähti!
Täällä tehdään Primolutilla lyhyt kierto ja ajetaan oma hormonitoiminta ihan nolliin sumutteella tulevat päivät. Pääsiäisenä alkais toivon mukaan uus kierto ja siitä kp 2 taas limakalvon rakennus. Ikä tekee tepposet, kroppa temppuilee omiaan. Mulle on tehty lukuisia lääkkeellisiä kiertoja ilman vuoto-ongelmia, mutta olinkin yli 2 vuotta nuorempi.

Tsempit testailuun, Tähti!
Täällä tehdään Primolutilla lyhyt kierto ja ajetaan oma hormonitoiminta ihan nolliin sumutteella tulevat päivät. Pääsiäisenä alkais toivon mukaan uus kierto ja siitä kp 2 taas limakalvon rakennus. Ikä tekee tepposet, kroppa temppuilee omiaan. Mulle on tehty lukuisia lääkkeellisiä kiertoja ilman vuoto-ongelmia, mutta olinkin yli 2 vuotta nuorempi.

Tsempit Katjusha :) Ikä tosiaan on suurin haaste, toivotaan, ettei se silti rajoita meitä!:smiley-bounce016

Törmäsin tähän netissä. Osaakohan joku selittää mitä tarkoittaa tuo ihan viimeinen virke. Sairaudet voivat siirtää ovista, sen tiesin ennestäänkin, mutta voivatko ne sen lisäksi myös hidastaa raskaushormonin tuplaantumisaikaa?
IMG_20180322_215640.png

• Tykkään
Reaktiot: M-M
Törmäsin tähän netissä. Osaakohan joku selittää mitä tarkoittaa tuo ihan viimeinen virke. Sairaudet voivat siirtää ovista, sen tiesin ennestäänkin, mutta voivatko ne sen lisäksi myös hidastaa raskaushormonin tuplaantumisaikaa?View attachment 66881

Hirvi :) Siltähän tuo näyttää.

Siitäköhän voi johtua, ettei plussa näy aina testissä...

Hirvi :) Niin ja mitäköhän nämä hevoskuurit aiheuttavat.... toivottavasti ei just tuota.

Tietääkö joku vaikuttaako antibiootit negatiivisesti hedelmällisyyteen?:rolleyes: Onnistumiseen?

En tiedä yhtään mutta antibiootithan laskevat puolustuskykyä pitkäksi aikaa, ja eikö kortisonihoidollakin pyritä juuri laskemaan puolustuskykyä että elimistö ei torjuisi alkiota? Toisaalta sitten sanoit että antibiootit voivat vahingoittaa alkiota.

Toisessa ryhmässä puhuttiin että stressi voi siirtää ovulaatiota. Rupesin miettimään että minullahan on ollut valtava stressin ja ahdistuksen tunne viime aikoina, ehkä se siirsi minun ovista myöhemmäksi. Eli ettei olisikaan ollut aikaisessa se ovis niin kuin elätin toivoa.

Eilen illalla oli vatsakipua, mutta suolistovaivojen takia niitä on kyllä aina. Tämä saattoi olla hieman erilaista kuin yleensä. Ja nyt näyttää halut lisääntyneen, hormoneissa kenties jotain muutoksia :-)

Niin ja flunssan oireita tänään. Voisiko se olla jotakin muuta kuin flunssaa..? Olin kyllä jo luovuttanut tämän kierron suhteen, mutta katsotaan vielä.

En tiedä yhtään mutta antibiootithan laskevat puolustuskykyä pitkäksi aikaa, ja eikö kortisonihoidollakin pyritä juuri laskemaan puolustuskykyä että elimistö ei torjuisi alkiota? Toisaalta sitten sanoit että antibiootit voivat vahingoittaa alkiota.

Toisessa ryhmässä puhuttiin että stressi voi siirtää ovulaatiota. Rupesin miettimään että minullahan on ollut valtava stressin ja ahdistuksen tunne viime aikoina, ehkä se siirsi minun ovista myöhemmäksi. Eli ettei olisikaan ollut aikaisessa se ovis niin kuin elätin toivoa.

Eilen illalla oli vatsakipua, mutta suolistovaivojen takia niitä on kyllä aina. Tämä saattoi olla hieman erilaista kuin yleensä. Ja nyt näyttää halut lisääntyneen, hormoneissa kenties jotain muutoksia :)

Hirvi :) Ei alkiota vahingoita, vaan sikiölle haitallinen. Klinikalta sanottiin, että hätää ei ole, ennen kuin kiinnittyy ja kuurin pitäisi olla ohi siihen mennessä. Tänään viimeiset tabut alas... :)

Mikä idea siinä on ettei saa olla ollenkaan omia hormoneja?

Oman hormonitoiminnan vuoksi, kun munasarjat tekevät jo omiaan, alkoi vuoto odottamattomana aikana. Muutenhan sen kestää, mutta alkio ei pysy ”kuukautisvuodon” mukana. Niinku tiedetään. Onneks ei ehditty tuupata aarretta noin epävarmaan ympäristöön.

:greet025 heissan! Täällä r-testi meni pieleen.

Tuli valvottua lapsen vuoksi koko yö, joten en saanut aamupissaa testiin.

Töissä pää ihan kuin pölkyllä lyöty, jottapa osaa väsyttää:sad015

Dpiu 9

.

Oman hormonitoiminnan vuoksi, kun munasarjat tekevät jo omiaan, alkoi vuoto odottamattomana aikana. Muutenhan sen kestää, mutta alkio ei pysy ”kuukautisvuodon” mukana. Niinku tiedetään. Onneks ei ehditty tuupata aarretta noin epävarmaan ympäristöön.

Karjusha :)
Ehkäpä tässä olikin onni mukana. Seuraava kierto voi olla otollisempi :)

.

Ahaa, nyt vasta ymmärrän. Hyvä tosiaan ettette ehtineet siirtoon asti.

Harmittaa, kun testi meni pieleen:banghead:

Ei varmaan kannata testata illalla...

Dpiu 9

.

Täällä mahatauti. Molemmista päistä tulee tavaraa. Kp7. En oo vielä saanu otettua letroa. Nyt koitan. Imeytymistä tuskin voi taata :hilarious:

Takaisin