----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
^ Ei muuta kuin nämä samat mitkä on jokaisessa kierrossa, eli rintojen arkuutta ja satunnaisia vatsakipuja. Eli ei mitään poikkeavaa.

Minun on pakko päästä pois nykyisestä työstä. Vaikka sitten vielä huonompaan, kunhan ei tarvitse tiettyjä naamoja enää nähdä. Mutta on hankala vaihtaa työpaikkaa samalla kun yrittää tulla raskaaksi tai mahdollisesti on jo.

^
Minun on pakko päästä pois nykyisestä työstä. Vaikka sitten vielä huonompaan, kunhan ei tarvitse tiettyjä naamoja enää nähdä. Mutta on hankala vaihtaa työpaikkaa samalla kun yrittää tulla raskaaksi tai mahdollisesti on jo.

Hirvi :) Hankala tilanne. Olisiko tästä työstä kuitenkin mahdollista jäädä äitiyslomalle?

Itse pidän työtäni välivaiheena, en ikuisena, vaan hankin lapset tässä työssä.

Työpaikalla halutaan ajatella, että töissä ei käydä vain siksi, että ollaan töissä. Ellet yli-super suorita, niin ei kelpaa näihin "standardeihin'. Itselle riittää, kun tekee työnsä niin hyvin, kun osaa, mistään supersuorittamisesta ei väliksi.

Käskyttävä sähköposti ja kasvottomat järjestelmät ei anna mitään vastineeksi.
Haaveilen nykyään ihan muusta...:laughing002

Last edited by a moderator:
:greet025 täällä nyt tuo metallin maku on yllättävänkin voimakas...
Nännit kipeät, ei rinnat.
Vatsaa yhä nipistelee.

Plussapuhurit!!:gen014:gen014:gen014

Dpiu 7

M-M, plussapuhallus ja onnea matkaan!
Meillä meni perseelleen tuo alkionsiirto: menkat alkoi kp 18, minkä ei edes pitäis olla mahdollista. Hyvin on pettynyt olo. Mulla on ollut vastaava ”kuuri” lukuisia kertoja aiemminkin, eikä koskaan ole käynyt näin. Harmittaa vietävästi. Huominen klinikkakäynti on sitte taas piste A: suunnittelukäynti.

M-M :) Jännää mitä sun testi tänään näyttää:smiley-angelic003

Jokohan testasit?

Tähti, ihanaa ku jännäilet mukana! :) Iltapäivällä tulee tod.näk Raskauskeijun testilähetys niin hihkasen sit miten kävi. Eilen tein pregchekit ja kyllä siellä jotain oli nähtävillä. Todelliset piinapäivät kyllä, huhhuh. Menkat ei oo alkanu.

Sun oireilut kuulostaa tosi lupaavilta! Jess! Toivottavasti pieni tarraa lujasti kiinni! Tsemppiä!

Meillä meni perseelleen tuo alkionsiirto: menkat alkoi kp 18, minkä ei edes pitäis olla mahdollista. Hyvin on pettynyt olo. Mulla on ollut vastaava ”kuuri” lukuisia kertoja aiemminkin, eikä koskaan ole käynyt näin. Harmittaa vietävästi. Huominen klinikkakäynti on sitte taas piste A: suunnittelukäynti.

On varmasti pettynyt olo.. Voihan pee! Voimahali ja tsemppiä huomiselle käynnille!

Voi että, kyllä on harmi :(
Tsemppiä teille jatkoon ja uuteen suunnittelukertaan.

Katjusha :(

Täällä teloi mies jalkansa sählypelissä. Viikko saikkua. Saman verran saa lomaa multa, viikon päästä on seksiä, halusi tai ei :)) Kp4, ovis viime kierrossa kp13.

Täällä testattu tyylipuhdas nega! Voi että kismittää. Kemialliseksi jäi niinkuin joku vaisto mulle kerto.

Katjusha :) Lohtuja:hug013

Mikähän tuon teki..mutta mitään ei kai ole menetetty? Ensi kiertoon sitten?

Täällä ollut työntäyteinen päivä js iltakin menee varhaiskasvatus suunnitelman parissa. Siitä hyvä juttu, ettei ole ehtinyt ajatella tuntemuksia, paitsi kahvitunnilla, kun vatsaa nipisteli.

Vielä myrkkykuuria jäljellä kolme päivää, :sad010turvotusta enää onneksi vähän.

M-M mitkä dpot tänään? Voi harmin paikka. Mä ehdin jo ajatella että plussaat.

Täällä pikkuinen oksennustaudissa. Mistähän lie tullut. Epäilen et sylihoidon ja örkkien siivoilun jälkeen tarttuu meikäläiseenkin. Tämän eka letropäivä ja kova päökipu illalla.

Takaisin