IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea paljon Anannaa!! :cat:

Jos pakasteet loppuu niin pitääkö siis uudestaan mennä jonoon? Ja jono voi olla vaikka vuosi vai onko meillä joku etuajooikeus?? :nailbiting:
Meillä oli 6kk:n jono ensimmäiseen ivf:ään, oon hoidoissa Kysissä julkisella puolella. Jos joskus joutuu hoidon uusimaan, niin jono on muistaakseni kysissä 4-6kuukautta:happy:

Onnittelu Anannaa! :)

Onko jollain käynyt Zumenonien kanssa niin, että kuukautiset on aikaistuneet? Mulla tiputtelee ja on vähän mekkamaisia jomotuksia, vaikka on vasta kiertopäivä 24. Yleensä kierto ollut 26-28 päivää ja enemmän kallellaan siihen 26:een.

Kiitos vastauksista! Taysissa ollaan hoidoissa. :)

Kp 5 menossa ja eilen ja tänään oikea munasarja kipeä. Tunnen yleensä herkästi ovulaationkin. Tuntuu samalta kun ovulaatiokivut... Onko muilla ollut menkkojen aikaan vastaavaa? Pelottaa, että eihän vain voi olla tammikuun siirrosta mitään ulkoista raskautta?

Onnea Annanaa!!

Rankkisankkis: Tsempit tulevaan hoitokiertoon! Munihan hyvälaatuisia soluja :happy:

Huomenna olisi virallinen testipäivä... Kovin varmaksi en oloani tunne, sillä keskiviikko illasta asti olen vuotanut verta.:confused: Välillä vain tuhrua, mutta välillä enemmänkin. Selvät raskausoireet ovat kuitenkin jo saapuneet ja koska viiva on selvästi vahvistunut, täytyy yrittää vain uskoa, että plussa se on!

Liitteet

• IMG_6975.jpg
    IMG_6975.jpg
    19.5 KB · Katsottu: 354
Rankkisankkis, täältä kaikki tsempit tulevaan hoitokiertoon! :)

Janel, onnea! <3 Mennään aika samoissa, mulla siirty kans virallinen testipäivä huomiseks, mutta jo eilen oli testissä ihan tasavahvat viivat :)
Kiitos! Sulla tais vaan olla 5päiväinen alkio? Mulla siirrettiin 3päiväinen kaksi viikkoa sitten maanantaina. Olin päättänyt, etten testaa ennen viikonloppua, mutta aloin vuotamaan verta ke iltana (pp9) ja oli pakko seuraavana aamuna uittaa testiä. Sain jo silloin apteekin herkällä testillä selvän viivan. Tie tähän pisteeseen on ollut sen verran kivikkoinen, ettei uskalla luottaa tämän säilyvän, ei varsinkaan kun vuotaa...

Janel varovaiset onnittelut, selkeä viiva testissä vaikka tuo vuoto varmasti luo epäilyksen jos toisenkin. Oliskohan voinut jakautua vielä kahdeksi ja toinen vuotaa pois..kun kuitenkin vahvistuu yhä. Jos olisi lähtenyt vuotaan keskiviikkona niin ei kai ne enää vahvistuisi.. Kunpa, olis jo sunkin vuoro päästä plussanneisiin! Tsemppiä ja soitahan polille/lääkärille huomenna!

Kiitos! Sulla tais vaan olla 5päiväinen alkio? Mulla siirrettiin 3päiväinen kaksi viikkoa sitten maanantaina. Olin päättänyt, etten testaa ennen viikonloppua, mutta aloin vuotamaan verta ke iltana (pp9) ja oli pakko seuraavana aamuna uittaa testiä. Sain jo silloin apteekin herkällä testillä selvän viivan. Tie tähän pisteeseen on ollut sen verran kivikkoinen, ettei uskalla luottaa tämän säilyvän, ei varsinkaan kun vuotaa...

Juu, mulla oli 5päiväinen. Alkuraskaudesta jopa menkkamainen vuoto voi olla normaalia. Näin ainakin Tays:n ohjeissa sanotaan. Pidetään siis peukkuja että sun vuoto on vaan sellaista normaalia :)

Ihanat onnittelut Anannaa ja Janel! :)

Katjusha, se on niin sairaan ärsyttävää odotella! Toivottavasti pääsette siirtoon 28.3

Mä sain ovis plussa kp 24, nyt kp27. Oltiin niin väsyneitä et jäi kyllä hyödyntämättä mutta en tiiä et oisko ollu mitään hyötyä kun siis oli sen ekan tuoresiirron jälkeinen kierto. Varmaannkroppa aika sekasin. No mut tää kierto nyt kuitenkin menee pitkäksi, toivottavasti päästään ens kierrossa pasiin, luonnolliseen olis tarkotus, mutta tiiä näistä.
Jotenkin niin masentaa ja tää odottelu ahdistaa :(

Janel varovaiset onnittelut, selkeä viiva testissä vaikka tuo vuoto varmasti luo epäilyksen jos toisenkin. Oliskohan voinut jakautua vielä kahdeksi ja toinen vuotaa pois..kun kuitenkin vahvistuu yhä. Jos olisi lähtenyt vuotaan keskiviikkona niin ei kai ne enää vahvistuisi.. Kunpa, olis jo sunkin vuoro päästä plussanneisiin! Tsemppiä ja soitahan polille/lääkärille huomenna!

Kiitos! Olisihan se kyllä jo aika... Itsekin järkeilin, että jos viivat on vahvistunut vuodosta huolimatta, ei tilanne ihan katastrofaalinen voi olla. Tämä siis järjellä ajateltuna, mutta eipä tuo tunnepuoli kykene ajattelemaan kauhean positiivisesti. Ei vaan voi mitenkään uskoa, että tyyppi pysyisi kyydissä, jos vuotaa..

Janel, onnea plussasta ja toivotaan parasta!

On, kp 1 tänään. Yöllä alkoi kunnon vuoto, joten huomenna soittoa polille, että mitä sanovat pääsiäisen asioihin sekaantumisesta. Harmittaa, kun pitkästä aikaa tunsin kunnon oviksen, muttei kuitenkaan kiinnittymisyritystäkään. Taas yksi hukkaan mennyt kuukausi. Toisaalta toivo siirtyy nyt siihen pakasteessa olevaan pikkuiseen. Toivottavasti raasu selviää sulatuksesta.

Janel paljon Onnea!! :)

Ilpuri Ymmärrän täysin tuon odottelun ja kuinka se turhauttaa. Se on hermoja raastavaa välillä.

Hulbertiina toivotaan että sulatuksessa menee kaikki hyvin, kun sen aika koittaa! On tämä yhtä odottelua koko projekti :/

Täällä kp 7, neljättä päivää oikea munasarja oudon kipeä, kipu vain voimistunut päivä päivältä... Ultraan pitäisi päästä! Eilen kävin päivystyksessä eikä lääkäri osannut ultrata!!

Unique, toivottavasti saat selvyyden kipuihin eikä olisi mitään pahempaa.

On, päädyttiin hoitajan kans siihen tulokseen, että tämä kierto mennään vielä letroilla ja ens kiertoon sitten yritetään pas:ia. Pääsiäisen pyhät olis ollu just sillon ku olis pitäny ultrata ja melkoista säätöä olis ollu sen kans. Turha yrittää kiireellä stressata siirtoon, kun ei kerran ole kuin se yksi mahdollisuus enää jäljellä.

Takaisin