----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sivistäkää mua - vahvistaako letrot ovista vai limakalvoa vai miten ne jelppaa raskautumaan?

Tindra :) En tiedä. Mulla ovis ilman leteroja ja limakalvo kuulemma ihanteellinen/otollinen ilman buustia.

En tiedä miksi niitä nyt popsin. Mutta, jos parantaa mahiksia, niin sanoin, että okei - kokeillaan!:joyful:

Eikö letroissa juuri ole vaarana useamman munasolun irtoaminen ja määrätään heti seksikielto jos ultrassa näyttää siltä? Vai oliko se jokin muu lääke.

Eikö letroissa juuri ole vaarana useamman munasolun irtoaminen ja määrätään heti seksikielto jos ultrassa näyttää siltä? Vai oliko se jokin muu lääke.

Siinäkin ja sitten clomifenissa. Mutta letroissa pienempi ehdottomasti.

Eikö noita clomeja enää määrätäkään just tuon takia. Letroissa riski mut pienempi. Eka letrokierrossa ultrataan ennen ovista et miltä näyttää, onko kypsymässä vain yks.

Mulla oli vähän aikaa sitte se ultra ja vain yks munasolu näkyi. Siis kooltaan sitä luokkaa et pian puhkeaa. Pieniä oli toki.

Onpa Muska hauskaa että ollaan melkein päivälleen samoissa, (mulla dpo4), samanikäisiä ja myös eka letrokierto. Ei mullakaan toiveet kauhean korkealla ole, mutta ihmeitähän tapahtuu. Kai.

Eikö noita clomeja enää määrätäkään just tuon takia. Letroissa riski mut pienempi. Eka letrokierrossa ultrataan ennen ovista et miltä näyttää, onko kypsymässä vain yks.

Mulla oli vähän aikaa sitte se ultra ja vain yks munasolu näkyi. Siis kooltaan sitä luokkaa et pian puhkeaa. Pieniä oli toki.

Muska77 :)

Mulla on ultra inssin yhteydessä. Eli ovispäivänä...

Hirvi :)
Mitään sellaista ei sanottu, että enemmän kuin yhden puhkeaminen...olisihan se kiva, jos tulisi kaksi. Tosin lapset on välillä hurjan vaativia, että selviäisikö ilman apuja kolmen kanssa...

Mä oon kuullut, että jos on kolme puhkeamassa, niin seksikielto on joillekin rapsahtanut. Sitähän voi noudattaa, tai sitten ei.

Mä oon kuullut, että jos on kolme puhkeamassa, niin seksikielto on joillekin rapsahtanut. Sitähän voi noudattaa, tai sitten ei.

Hehh:laughing002 Mites tuo, kun näitä popsitaan täällä palstalla kotosalla lähes jokainen ilman inssiä, niin käyttekö te ultrassa välillä?

Aika hauska, että ois ihan seksi kielto 40+++50++ iässä:laughing021

Hehh:laughing002 Mites tuo, kun näitä popsitaan täällä palstalla kotosalla lähes jokainen ilman inssiä, niin käyttekö te ultrassa välillä?

Kyllä käydään. Ainakin ensimmäisellä letrokierrolla. Ja jotkut määrää jokaiseen. Mulla oli ekassa kaksi kertaa ja nyt kolmannessa pitäisi mennä. Jos aloitan kolmatta.
Mun ystävällä kypsyi kolme ja kaikki ne hedelmöittyi. Yksi niistä meni kesken ja kaksi sai syliin asti.

Yhdellä taas kypsyi 12. Joten seksikielto oli aika ehdoton...

Kettunen kypsyikö letroilla tuo 12 vai clomeilla?

Ja toisekseen mä en olis varmaan uskaltanu naida napsuttaa jos olis 2 puhkeamassa. Ikäni varmaan jo tekee riskiraskauden saati et kaksoisraskaus. Voi olla vaarallista. Ja toisaalta meillä jo lapsia. En tiedä jos tässä iässä ensimmäistä yrittäisin mitä sitten ajattelisin.

Mulle se gyne jolla jouduin käydä kun en omalleni päässyt sanoi että Ekassa kierrossa riittää jos käyn. Muillekin on näin kommentoitu. Toki jos ei tuu vastetta, ei siis koko ovista niin lisäävät annosta ja sit pitää taas tarkistaa vaikutus .

Sitä en tiedä mitä sun kans tekevät jos sulla oliskin puhkeamassa vaikka useampi. Tuskin tekevät inssiä jos on 3 tai enemmän. Jännä ettei lääkäri maininnut mitään noinkin tärkeästä isosta asiasta.

Täällä dpo2 menossa eli tylsäääääääääää. Testit odottaa jo kaapissa ja aloitan tiiraamisen jo varmaan viikon päästä. Tosi vähäiset mahikset kyllä plussaan tässä kierrossa, en usko että yks kellistys ennen ovista riittää mutta toivossa on hyvä elää (sano lapamato). Nyt ressikin onneksi on hellittämään päin kun sain eilen kaksi valtavaa tenttiä alta pois. Mulla on tässä kierrossa käytössä monivitamiini, D-vitamiini (100 mikrog), gelee royale ja vehnänalkioöljy. Vaikka plussa ei vielä tässä kierrossa tulisikaan niin oon kyllä huomannut eron omassa olossa kun aloitin geleet ja vehniksen - on jotenkin rauhallisempi mielentila eikä mene hermot joka käänteessä ja energisempi olo on vaikka univaje on valtava.

Miten Mollukalla menee? Laitahan kuulumisia tulemaan jos lueskelet ketjua :) Mukavaa päivää kaikille!

Tervehdys Tindralle minunkin puolestani!

Mulla kans nyt vehnis ja monivitamini käytössä ja huomaa kyllä vaikutukset olossa.:)

Tässä nyt lähinnä vaan ihmettelen, missä mahdetaan mennä. Varmaan testaan ensi viikonloppuna, jos ei menkat ala ennen sitä.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Kettunen kypsyikö letroilla tuo 12 vai clomeilla?

Ja toisekseen mä en olis varmaan uskaltanu naida napsuttaa jos olis 2 puhkeamassa. Ikäni varmaan jo tekee riskiraskauden saati et kaksoisraskaus. Voi olla vaarallista. Ja toisaalta meillä jo lapsia. En tiedä jos tässä iässä ensimmäistä yrittäisin mitä sitten ajattelisin.

Letroilla

Apua! Nyt mua rupes pelottamaan, että mulla olikin joku 10 munasolua siellä kypsänä ja väännän jotkut vitoset :shock: :)) Mutta eiköhän lapsettomuuteen erikoistunut gyne olis määrännyt sen kontrolliultran, jos sellaista pelkäisi. Nythän se jäi mun uteliaisuuden varaan, ja suoraan sanottuna 200€ vähän sitä vaimensi. Mulla ei oikea puoli muutenkaan toimi, ja annostus kaikista pienin mahdollinen. Mutta just kattelin noita ameriikan sarjoja ja mietin, että onneksi meillä Suomessa hoidetaan niin, ettei mitään seitsikoita synny. No, ens vuonna sitten "Hannuli ja Otavan iltatähdet" :))

Rehellisesti, yksikin olis ihme.

Dpo5 ja mukarauhallinen "en tarkkaile kehoani" kuopattu. Äsken vihloi hyvin ovismaisesti ja napakasti vasemmalta alhaalta ja kiinnitymiskiputoiveet nousi tappiin :)) Heti tuli kiirus vetää puoli purkkia greippimehua. Ikäänkuin enää auttaisi. Että taas sitä mennään, tervetuloa turhat testit ja kuvitellut oireet.

Letroilla

Kettutyttö :) Saako kysyä minkä ikäinen ystäväsi oli?

Veikkaan, että letrot toimii eri lailla/tehokkaammin nuoremmalla henkilöllä....

Myös annostuksen määrä vaikuttaa...

Mulla pienin mahdollinen annos/pv.

Takaisin