Ensimmäistä odottavat!

Joo hei noi rintaliivit. Mulla on normaalisti käytössä Changen koko 65E. Nyt mulla on 65H, että siihen malliin tuo tissien turvotus. Kuulemma ei mahdu tissit enää käteen eräälle, ennen mahtui. :playful: No joo. Mut mitkä ihmeen liivit ja mistä??? Ympärysmitta ei enää kohta riitä, toi jo vähän kiristää, eli pitää olla 70jotain. Kaverilta sain jotkut imetysliivit, jotka on nyt hätävarana, vissiin H&M:n liivit. En haluis maksaa aivan hulluna, ja kirppareilla tms ei välttis tule joka päivä vastaan sellaisia liivejä, joiden kuppiin mahtuu tyyliin se koko vauva. Notta mihinkähän sitä suuntaisi.... Aliexpressillä ois varmaan edullista, mutta ällöttää ostaa epäeettisesti karseissa oloissa ostettuja aasialaisia tuotteita. Mikään ei oo hyvä. Vain yhdet urheilurintsikat mahtuvat päälle enää, niilläkään ei voi oikeastaan juosta, kun ei ne käytännössä sitä tissihölskyntää rajoita mitenkään, omassa lajissa ei sillä tavalla tarvitse hyppiä, niin kelpaavat... Hirveän hankalaa.
Mitkään mun omista isoimmista housuistakaan eivät mene enää päälle. Niitä pöksyjä on onneksi kirppikseltä löytynyt.
 
Sama tissiongelma täälläkin! Normaalitilanteessakin en löydä sopivia liivejä kuin liivikaupoista.. Tällä hetkellä menee enää yhdet liivit, urheiluliivitkään ei mahdu.

Kuulemma Prisman imetysliivit ovat hyviä, en ole käynyt itse kokeilemassa. Suosituksen antoi pienempi rintaisempi ystäväni.
 
Mä en ole pitkään aikaan käyttänyt enää muita kuin joko lökökollareita tai äitiyshousuja - ei mitään toivoa saada tätä ruhoa mahtumaan tavallisiin housuihin :D

Tissien kanssa ei edelleenkään ole ongelmaa. Mun on vaikea uskoa, että itsestä tulisi mikään mahdoton meijeri, kun lähtötilanne on näin pieni :D
 
Haha, miten voi olla! Mulla, jolla rintojen ei tarttis yhtään kasvaa, niin loppuu rintsikat kesken. Sen sijaan pystyn edelleen kulkemaa samoissa farkuissa kuin ennen raskautta :joyful:
 
Joo mulla kans menee samat housut helposti edelleen - tissit taasen alkaa olla taas vaille uusia rintsikoita.. 70G oli vika koko mitä esim cubuksella on tossa ympärysmitassa. Vastaa aika hyvin kokoa 75E kuulemma suunilleen... mut istuvuus kyllä kärsii isommalla ympärysmitalla itellä. Mut siit olis taas varaa pari kirjainta kasvaa, kun niitä on G ja H:ta ainakin :sour:
 
Oisko Arlalla tai Valiolla joku ratkaisu tähän meidän tissiongelmaan...? :D Eiks niillä oo jotain roikotinkannakkeita? Siis lehmille. Eiksne kävis.. :P
 
Oisko Arlalla tai Valiolla joku ratkaisu tähän meidän tissiongelmaan...? :D Eiks niillä oo jotain roikotinkannakkeita? Siis lehmille. Eiksne kävis.. :p

Niin tai ehkä niistä käyttämättä jäävistä liiveistä voi vaikka askarrella kivoja kesähattuja - koosta riippuen itselle tai vauvalle :hilarious:
 
Onks teillä jo nimi mietitty? :) Mulla on oikeastaan ollu vuosia etenkin tytön etunimi aikalailla lukkoon lyöty, jo siis ennen miestä. :grin Mies tykkäsi myös nimestä, joten siinä päästiin helpolla. Ollaan pyöritelty myös toista ja kolmatta nimeä, jotka nekin on aikalailla mietitty.

Ongelma meilä on pojan nimi, en vaan tykkää oikein mistään nimestä. :shifty: Tai voisin tykätäkkin, mutta kun on päiväkodissa töissä niin en haluaisi antaa nimeä joka on suunnilleen jokatoisella muksulla. Nytkin on tosi paljo sellasia "muotinimiä" ( Aada, Aino, Nella, Luca, Oliver, Eetu/Eemil/Eelis/Elias jne) joita en halua antaa omalla lapselle. Saa nähdä keksitäänkö ristäisiin mennessä joku nimi, jos poika sieltä tupsahtaa.
 
Onks teillä jo nimi mietitty? :) Mulla on oikeastaan ollu vuosia etenkin tytön etunimi aikalailla lukkoon lyöty, jo siis ennen miestä. :grin Mies tykkäsi myös nimestä, joten siinä päästiin helpolla. Ollaan pyöritelty myös toista ja kolmatta nimeä, jotka nekin on aikalailla mietitty.

Mulla on tytölle ihan ykkös suosikki nimi.. Mutta mies ei nimelle lämpene. Ärsyttää. Mutta hänellä ei ole ollut kuin yksi nimi ehdotus ja mä en itse tykkää siitä yhtään (tulee tietty ihminen mieleen). Oon kyllä ehdottanut saman tyyppisiä nimiä jotka kävis, mut ei.. Saa nähdä alkaako mies sit ehdotella jotain nimiä. Poikien nimiäkin oon vähän miettinyt, mutta ultrassa lupailivat tyttöä niin se on vähän jäänyt..
 
Viime viikonloppuna meillä kävi miehen entinen opiskelukaveri puolisoineen kylässä ja he eivät vielä tienneet tästä perheenlisäyksestä. Olimme ulkona alkuun ja yhtäkkiä tämä kaveri tulee halaamaan ja onnittelemaan, ajattelin vain että mieheni kertoi hänelle. Kun he olivat lähteneet, mieheni sanoi ettei ollut kertonut vaan kaveri oli varovasti kysynyt että tuleeko lapsi. :grin Minulla oli vielä päällä hieman löysempi ulkoilutakki, mutta kai se näkyy sitten :) Illalla sitten yhtäkkiä itkin kun maha on niin iso? :facepalm: Ja näille kavereille oltaisiin siis muutenkin kerrottu, eli ei heidän vika laisinkaan, mutta kai joku laukesi kun hän oli eka joka huomasi/sanoi. mutta että itkin? ja aivan out of blue kun katsottiin illalla telkkaria... ihan nolottaa. hormoonit :banghead:Töissä en ole vielä kertonut, eivät taida kehdata kysyäkään... Parin viikon päästä olisi edessä :nailbiting:

Mutta siis hyvin samassa tilanteessa kuin muutkin, maha on kasvanut yhtäkkiä ihan valtavasti! Edellisessä viestissä taisin ihmetellä kun maha ei kasva ja näytän vain turvonneelta, no nyt on kasvanut! :grin Mut jännittävää ja ihanaa, ja samoin se kun liikkeitäkin on alkanut tuntua! :)
 
Kommentoinpa vielä samaan syssyyn tuota nimiasiaa. Nimeä olen miettinyt alusta asti jonkun verran, mutta nyt kun vatsakin on kasvanut niin on tullut enemmän mietittyä. Mieheni on pelännyt, että ehdotan jotain "omituista" nimeä (tyyliin Ikea, meillä on maatilaneläimiä ja olen heidän nimeämissä kulkenut ns. omia polkuja, joten hän ajatteli, että se jatkuu lastenkin kohdalla :wacky:). Mutta aika alkuraskaudessa sanoin ehdotukseni tytölle ja se meni heti läpi :happy: Aika helppoa, mutta en olisi laittanut pahakseni jos oltaisiin muitakin mietitty. Mutta oikein mieluisa nimi. Pojalle ehdotin hieman myöhemmin kahta niemä, mutta ne oli miehen mielestä vähän nojoo... Ehdotin samoja uudestaan myöhemmin ja kysyin hänen ehdotuksiaan. Ei tullut mitään muutamaan viikkoon, kunnes ehdotin kolmatta pojan nimeä, ja se hyväksyttiin heti. Tänään vielä koitin herätellä keskustelua ja ehdottaa muutamaa muuta nimeä pojalle, mutta ei, tuo yksi se nyt on melko varmuudella. Pojan nimestä ei itselleni tullut samanlaista "tää se on" kuin tytön nimestä, joten ehkä hieman vielä katselen ja maiskuttelen muitakin. Ja voihan vauva näyttää sitten joltain aivan muulta :joyful: Eli aika helposti loppujen lopuksi ollaan täällä nimet luonnosteltu.
 
Mulla on vahva suosikki tytölle nimeksi, mies ei ole hirveän vahvasti ottanut vielä kantaa. Mutta mietittiin samaa, että katsotaan ensin miltä tyttö näyttää ja päätetään sitten :)
 
Kommentoin nyt vaikka en ensimmäistä odotakkaan [emoji28]
Meillä ollaan joitain nimivaihtoehtoja mietitty mutta, ei olla mitään päätetty, eikä suosikkeja olla valittu. Esikoisen kohdalla päätettiin jo hyvissä ajoin ennen synnytystä minkä nimen poika saa. Mutta jo salissa tajusin, ettei valittu nimi sopinut hänelle. Samaa mieltä oli mies. Joten uusiksi meni nimiasia.
Siitä lähtien ollaan päätetty lasten nimet vasta synnytyksen jälkeen kun on hieman tutustunut vauvaan ja nähnyt miltä hän näyttää. Sitten on tullut selkeästi joku nimi suosikiksi [emoji4] Joten tässäkään raskaudessa ei etukäteen päätetä varmaksi mitään, vaan odotellaan rauhassa mikä nimi synnytyksen jälkeen tuntuu oikealta [emoji2] Näin siis meillä.
 
Takaisin
Top