Nt-ultra

1,5 viikon kuluttua on np-ultra ja verikoe näyttää aivan ihmeellisiä lukemia... pappa 290 ja hcg hieman yli 400. :eek: Edellisessä raskaudessa hcg oli 80 paikkeilla samoilla päivillä joten saa nähdä mistä tämä johtuu, kyllähän tuollainen arvo mietityttää, neuvolassa sanoi että ei siitä varmaan tarvitse välittää. :bored:

Mul ois 19 päivää ultraan, ja se tuntuu ikuisuudelta!!!
Ens viikon ti käyn niissä labroissa...
elkää hyvät ihmiset lukeko niitä seulalabratuloksia kun niistä ei maallikko mitään ymmärrä ja jos jotain hälyttävää löytyy niin sit kyl pääsee jatko tutkimuksiin:)

Mul ois 19 päivää ultraan, ja se tuntuu ikuisuudelta!!!
Ens viikon ti käyn niissä labroissa...
elkää hyvät ihmiset lukeko niitä seulalabratuloksia kun niistä ei maallikko mitään ymmärrä ja jos jotain hälyttävää löytyy niin sit kyl pääsee jatko tutkimuksiin:)
Pitiki sanoa että ma kävin ultrassa ja ke tuli se kirje kotiin et normaali tulos. Go Sibbo:wink

Neuvon kans unohtamaan ne lukemat, kun itse niitä stressasin ja olin aivan varma, että olivat todella huonot ja tänään saatiin kuitenkin hyvin matalat riskiluvut :) kätilökin sanoi, ettei heillekään pelkät luvut sano yhtään mitään vaan kokonaisuus ratkaisee. Jos tämän jälkeen vielä raskaaksi joskus tulen niin pyydän neuvolaa piilottamaan nuo lukemat :D

Tänään oli ensimmäinen ultra (12+3) ja siellähän se maha-asukki heilutteli heti meille kättä ja läpsytteli jalkapohjia, eli oli hyvikin hereillä :)
Viimeiset pari viikkoa ollut sellainen olo, että asuuko siellä edes ketääno_O, kun jotenkin ollut niin tyhjä olo, mutta tämän päivän käynnin jälkeen kyllä asia konkretisoitui todella, että kyllä tässä ihan oikeesti raskaana ollaan :)
Kaikki vaikutti muutenkin olevan kunnossa + aikasemmin otetuissa verikokeissa ei ollut mitään poikkeavuuksia.
Onpas tämä niin ihanata ja jännää :wink

Mulla oli kai 17.päivä, en myöskään tarkalleen muista:grin laskin että oisin sillon 20+5.
Mekin saatiin heti nt-ultrassa rakenneultraan aika. Se on 13.4. Kätilö varoitteli, että tuo on perjantai 13. päivä. Totesin siihen, että ei se varmaan haittaa, kun me on aikoinaan miehen kanssa tavattu perjantaina 13. päivä. Siihen kätilö totesi, että no niin, jospa se olisikin sitten onnen päivä teille :D

Mekin saatiin heti nt-ultrassa rakenneultraan aika. Se on 13.4. Kätilö varoitteli, että tuo on perjantai 13. päivä. Totesin siihen, että ei se varmaan haittaa, kun me on aikoinaan miehen kanssa tavattu perjantaina 13. päivä. Siihen kätilö totesi, että no niin, jospa se olisikin sitten onnen päivä teille :D

Mullakin rakenneultra-aika jo varattuna, 19.4. :)

Mulla on varattuna aika rakenneultraan 18.4 :) sain ajat nt-ultraan ja rakenneultraan jo viime kuussa :D

Nt-ultra ensi perjantaina! Rakenneultrasta ei tietoa, koska varaan sen itse jossain vaiheessa kun tulee ajankohtaiseksi. Viikkojen mukaan tulee olemaan huhtikuun lopun ja toukokuun puolen välin välisenä aikana.

Takaisin