Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Millä viikoilla teillä ollut tuo ultra? Mulle ei siis vieläkään oo tullut aikaa sinne ja nyt rv 11+1
Soittelin jo tänää äippäpolille ni eihän sinne oltu neuvolasta edes lähetettä laitettu,nyt on lähete saatu ja ku uudestaa soitin ni ei voi antaa aikaa ennen ku joku lääkäri on kerennyt lähetteen kuittaamaan ja katsomaan.milloin tehdään...alkaa jo pieni stressi iskee ku sanoi että kirjeellä tulee aika ellei lääkäri anna käskyä.soittaa ja ollaan siis ensi viikolla reissussakin vielä
Rehellisesti ärsyttää ihan hulluna...![]()
Millä viikoilla teillä ollut tuo ultra? Mulle ei siis vieläkään oo tullut aikaa sinne ja nyt rv 11+1
Soittelin jo tänää äippäpolille ni eihän sinne oltu neuvolasta edes lähetettä laitettu,nyt on lähete saatu ja ku uudestaa soitin ni ei voi antaa aikaa ennen ku joku lääkäri on kerennyt lähetteen kuittaamaan ja katsomaan.milloin tehdään...alkaa jo pieni stressi iskee ku sanoi että kirjeellä tulee aika ellei lääkäri anna käskyä.soittaa ja ollaan siis ensi viikolla reissussakin vielä
Rehellisesti ärsyttää ihan hulluna...![]()
Täälläkin hyviä uutisia nt-ultrasta. Siellä se pieni köllötteliKoon mukaan viikkoja 12+4 ja niskaturvotusta 1mm. Ihanaa, nyt voi ainakin hetken ottaa rennosti!
Mä oon nyt sit elokuinenen oo osannut päättää oonko elokuinen vai syyskuinen kun heittänyt neuvolan la ja ultran la sen kolme päivää enkä oo osannut sanoa kumpaan kuukauteen kuulun. Oon kyllä jo kotiutunut tänne syyskuisiin
![]()

siellä köllötteli ja itsepäisesti vain sivuprofiilia ja selkää näytti. Kätilö käski mut välillä pomppimaankin, että saatas hänet kääntymään ja napavirtaukset kuvattua. Joten kuten sit onnistui. Vastasi viikkoja 12+5, eli 3 päivää enemmän kuin neuvolassa laskettu, mut kun ei yli 5 päivää heittäny, niin ei vaihdettu LAta.Millä viikoilla teillä ollut tuo ultra?
Viikkoja pitäisi (kai, jos oon osannu laskee oikein :D) olla kasassa tuolloin 12+3. Hiukan jännittää onko möhkäle kehittynyt niinkuin pitää.