Nt-ultra

Onnea Naksutti ja Ahven hyvistä ultrakuulumisista. Ihana kuulla hyviä uutisia näiden kaikkien huonojen jälkeen! :Heartred Ja tosiaan tsemppiä kaikille joilla tällä viikolla ultra oli, niitä taisi useampikin olla :)

Onnea hyvistä uutisista. Mul huomen poli niin näkee miten pikkunen voi. Nt-ultra on vasta 5.3. Huomenna verikoepäivä kans.

Nt-ultrasta kotiuduttu. Siellä nökötti ja vikuroi pieni ihminen, imi peukaloa ja hymyili kuvassa :) Kaikki mitat ok ja alhainen down-riski ikääni nähden. Rakenneultra 16.4. Nyt saa vähän hengähtää hetkeksi. Illalla kerrotaan isosiskolle suuret uutiset [emoji171]

Millä viikoilla teillä ollut tuo ultra? Mulle ei siis vieläkään oo tullut aikaa sinne ja nyt rv 11+1:nailbiting:
Soittelin jo tänää äippäpolille ni eihän sinne oltu neuvolasta edes lähetettä laitettu,nyt on lähete saatu ja ku uudestaa soitin ni ei voi antaa aikaa ennen ku joku lääkäri on kerennyt lähetteen kuittaamaan ja katsomaan.milloin tehdään...alkaa jo pieni stressi iskee ku sanoi että kirjeellä tulee aika ellei lääkäri anna käskyä.soittaa ja ollaan siis ensi viikolla reissussakin vielä:shy:
Rehellisesti ärsyttää ihan hulluna...:mad:

Millä viikoilla teillä ollut tuo ultra? Mulle ei siis vieläkään oo tullut aikaa sinne ja nyt rv 11+1:nailbiting:
Soittelin jo tänää äippäpolille ni eihän sinne oltu neuvolasta edes lähetettä laitettu,nyt on lähete saatu ja ku uudestaa soitin ni ei voi antaa aikaa ennen ku joku lääkäri on kerennyt lähetteen kuittaamaan ja katsomaan.milloin tehdään...alkaa jo pieni stressi iskee ku sanoi että kirjeellä tulee aika ellei lääkäri anna käskyä.soittaa ja ollaan siis ensi viikolla reissussakin vielä:shy:

Mulla on jo 11+2 tuntuu hirmu aikaselta. Toivottavasti lääkäri tänään kuittais ja saisit ajan jo tällä viikolla tietoon!

Mulla oli 12+5.
Joku virhe siellä on sun kohdalla nyt käynyt, mut älä huoli, ton niskaturvotus ultran voi tehdä muistaakseni 13+6 asti ja aivan varmasti pääset ennen sitä. Eiköhän sulle tuu nyt aika nopeesti se aika:eek:

Mä oon nyt sit elokuinen :eek: en oo osannut päättää oonko elokuinen vai syyskuinen kun heittänyt neuvolan la ja ultran la sen kolme päivää enkä oo osannut sanoa kumpaan kuukauteen kuulun. Oon kyllä jo kotiutunut tänne syyskuisiin:dance008

Mullakin neuvolan mukaan la on 31.8. mutta esim tänään ultrassa kätilö laski 1.9. (joka on siis la kierron mukaan, 29 pv). Olin asennoitunut syysvauvaan joten täällä pysyn vaikka saattaakin syntyä elokuun puolella [emoji4]

Joo toivotaan et tulisi aika nopeasti...joo siis joku järjestelmä on vaihtunu nyt tän vuoden alusta ja neuvolan eikä äippäpolin koneet oo yli viikkoon toiminu ollenkaan ni sanoivat jo polilla et äkkiä lähete tänne ku ruuhkaa kun eivät oo mitää lähetteitä tosissaan reilu viikkoon saanuto_O:eek: onneksi ite soitin ni sain edes lähetteen ku neuvolassakin on ruuhkaa:wideyed:

Mekin nähtiin tänään pikkuinen ekaa kertaa :Heartred siellä köllötteli ja itsepäisesti vain sivuprofiilia ja selkää näytti. Kätilö käski mut välillä pomppimaankin, että saatas hänet kääntymään ja napavirtaukset kuvattua. Joten kuten sit onnistui. Vastasi viikkoja 12+5, eli 3 päivää enemmän kuin neuvolassa laskettu, mut kun ei yli 5 päivää heittäny, niin ei vaihdettu LAta.

Mulle kävi niin, et jouduin taannoisen vatsataudin takia siirtämään niitä seulaverikokeita, niin olin käyny siellä PÄIVÄN liian myöhään, eikä niitä voitu käyttää ☹️ Laittoi lähetteen keskikolmanneksen verikokeisiin, mistä sit vain downia seulotaan. Mut niskaturvotus oli alle rajojen, joten ei huolissaan ollut.

Meillä eka ultra on 22.2, eli ei enää tarviis pitkään ootella. Jo tässä on pitkään odotettukkin että saa nähdä kyytiläisen, oli kiven alla ultra ajat ja tänään soittivat ja siirsivät tosiaan tuolle torstaille tuon ajan kun muuten se olisi ollut jo huomenna.:happy090 Viikkoja pitäisi (kai, jos oon osannu laskee oikein :D) olla kasassa tuolloin 12+3. Hiukan jännittää onko möhkäle kehittynyt niinkuin pitää.

Täälä kanssa laitoin neuvolatädille viestiä kun ei sitä ultra aikaa vaan näy.. Tänään rv 11+0 niin kyllä sen ajan olis tääläkin jo tulla pitänyt..

Meillä ultran pitää olla mahdollisimman lähellä 11+6 viikkoja. Eka ultrataan ja sit sen jälkeen otetaan verikoe. Mulla ultra 28.2. jolloin viikkoja 11+5.

E: ja aika varataan itse soittamalla, toiseen sairaalaan ois varattu neuvolassa käynnillä heti, mut halusin tohon lähisairaalaan, jonne soitetaan itse.

Takaisin