----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En osaa sanoa. Pitää perehtyä sitten JOS koen että ne auttaa.

Tuosta suolasta en ole kuullutkaan. Syödäänkö sitä ihan sellaisenaan? Eikö sitten ole kauhea jano yöllä?

Hirvi :) Mä käytän ruokiin. Janottaa vähemmän, kuin tavallinen teollinen pöytäsuola.

Hirvi :)

Sulla tänään dpo 15-16... testasitko?

Oireita?

Mulla järkky turvotus mahassa ja näyttää, kuin olis lihonnut ainakin pari kiloa:eek::mad:

.

Hirvi, Äh!
Mollukka, poikkeuksellisen suuri keltarauhanen voi pitkittää luteaalivaiheen esim. 18 päivään. Oma ennätykseni kolme viikkoa :) (kerran elämässä)

Katjusha :) Jos keltarauhanen on poikkeuksellisen suuri, tarkoittaako se hyvää vai huonoa? Estääkö raskautumisen?
Vai viivästyttääkö se vaan plussan saantia /menkkojen alkua?:rolleyes:

Miksi keltarauhanen on poikkeuksellisen suuri? Johtuuko sellainen korkeasta iästä?
Munasolun laadusta?

Kauhiasti kysymyksiä:chicken:

.

:greet025saatiin plussauutisia....sukulaistyttö on raskaana. Helposti kävi, tosin ikää vasta 20v.

Kun syntyy, on kuitenkin iältään varsin sopivan ikäinen leikkikaveriksi meidän pojalle. Ja on pojan serkun lapsi. Ikäeroa tulee olemaan reilu 2vuotta :)
Ihania nämä vauva uutiset!!:drunken_smilie

.

Tähti mulla ei nuorempana ollu menkkoja edeltäviä oireita. Nyt lähiaikoina ollut. Mm pääkipua, vatsan nipistelyjä, kiukkuisuutta, huonoa oloa hetkittäin, kerran jopa oksensin päivää ennen ku menkat alkoi. Ikävä kyllä oireet voi johtua kummasta vaan.

Onko teillä suunnitelmia mennä hoitoon Tähti?
Mulla ens tiistaina se gyne ja jännittää mennä. Voi kun olis kaikki hyvin. Ettei löytyis mitään raskautta estävää.

Katjusha :) Jos keltarauhanen on poikkeuksellisen suuri, tarkoittaako se hyvää vai huonoa? Estääkö raskautumisen?
Vai viivästyttääkö se vaan plussan saantia /menkkojen alkua?:rolleyes:

Miksi keltarauhanen on poikkeuksellisen suuri? Johtuuko sellainen korkeasta iästä?
Munasolun laadusta?

Kauhiasti kysymyksiä:chicken:

.

Mulla se tuli poikkeuksellisena kiertona: oli se ikävä ensiraskaus, joka päättyi munanjohtimen puhkeamiseen ja poistoon. Olin siis ollut juuri äsken raskaana ja sen poistuttua keho kävi kovilla. Eipä kai siitä muuta haittaa ollut kuin piinapäivät olivat pitkät. Kyllä raskaus yleensä näkyy 14 päivää oviksesta riippumatta keltarauhasen koosta. Menkkoja se siirtää.
Tämä tuli ilmi, kun menimme sitten lopulta alkaneessa kierrossa ultraan niin siellähän se edelleen möllötteli :)

Tähti mulla ei nuorempana ollu menkkoja edeltäviä oireita. Nyt lähiaikoina ollut. Mm pääkipua, vatsan nipistelyjä, kiukkuisuutta, huonoa oloa hetkittäin, kerran jopa oksensin päivää ennen ku menkat alkoi. Ikävä kyllä oireet voi johtua kummasta vaan.

Onko teillä suunnitelmia mennä hoitoon Tähti?
Mulla ens tiistaina se gyne ja jännittää mennä. Voi kun olis kaikki hyvin. Ettei löytyis mitään raskautta estävää.

Muska :)

Ehkä, jossei millään onnistu. Sitä ei nyt mietitä näin alussa...

Jep, kp 1. Mikähän siinäkin muuten on että kuukautiskipuihin ei herää eikä ne herätessä niin voimakkaalta tunnu, mutta sen jälkeen kun on käynyt hakemassa särkylääkettä ja tullut takaisin vuoteeseen pötköttelemään, niin sitten ne yltyy ainakin kymmenkertaiseksi. Ilmeisesti lihasten rentoudella on niin suuri merkitys. Kunpa osaisi rentouttaa nuo lihakset. Ehkä kuukautiskipuihin pitäisikin syödä lihasrelaksantteja.

:alien hetkellinen selkeä etominen tänäkin iltana...:eek:

Kiinnostavaa nähdä alkaako menkat vai ei.

Dpo 14
.

Täällä päivä riittänyt menoa lasten peleissä.

Meinasin unohtaa o-testata. Nyt kp11. Eri sovellukset veikkaa ovista eri päiville kaikki. Hätäsin torstaille, sit la ja oliko su vai ma.

Nusasut aloitettu eilen, tänään myös. Joka päivä reilu viikko jos onnistuu. Miehelle taattu saanti moneksi päivää :hilarious::angelic:

Liitteet

• IMG_20180128_223929__01.jpg
    IMG_20180128_223929__01.jpg
    555.1 KB · Katsottu: 167
Dpo 14 -nega:confused005

Ei menkkajomoja

Vain närästystä, polttaa kurkkutorvesta

Rinnat kipeät

Last edited by a moderator:
Ensimmäinen vaihdevuositesti oli nega :-) Ilmeisesti pitää vielä myöhemmin testata uudestaan että varmistuu lopullisesti. Yritin eilen googlata onko olemassa jokin "virallinen" ohje oikeasta testipäivästä, mutta löysin vain tiedon että ovulaation aikoihin testi antaa kaikille positiivisen tuloksen ja testit pitäisi tehdä viikon välein. Päättelin siitä sitten että parasta tehdä ensimmäinen testi heti (kp 2), että ehtii tehdä sen toisenkin testin hyvissä ajoin ennen ovista.

Hirvi, must tuntuu, että mun munasarjat toimii nyt paremmin, kun sain sen ”ikävän” positiivisen tuloksen. Tässähän oli yks kierto ovuloimaton ja siinä kp 3 oli selkeä nega. Eli tavallaan mulla ei enää tapahdu mitään, ellei FSH ole koholla. Outoo.
No mä alan pikkuhiljaa päästä yli tästä ja yritän vieroittautua kyttäämästä :)

Unohdin kiireessä aamulla tehdä ovistestin. Pitää muistaa kun pääsen töistä.

Ovistesteistä...muistan kuulleeni, että jotkut käyttää niitä r-testinä, tai niin, että olisivat herkempiä, kuin raskaustestit...ja ovistesti kai näyttää plussaa, mikäli on raskaana...

Hhhmm... :jokercolor sitä vaan, kun muutama lojuu kaapissa, niin kokeilisko mitä näyttää, kun raskaustesti ei näytä mitään:scratch

Tähti olen kuullut samaa, mutta minulle ei ole vielä selvinnyt miten raskaus niissä ilmenee. Onko heikkokin testiviiva plussa vai vasta jos se on voimakkaampi kuin kontrolliviiva? Voithan silti huvin vuoksi kokeilla!

Katjusha kuulostaa oudolta. Oletko varma ettei fsh voinut ollu jostain syystä vain väliaikaisesti koholla? Aiotko jatkaa testausta?

Takaisin