Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kynsisakset oli ihan parhaat, en oo mistään kaupasta löytänyt niin hyviä vauvojen kynsisaksia kuin ne! Ja nekin onnistuin jo esikoisen kohdalla hukkaamaan....
siellä olikin tosi kivoja juttuja myös. Vaikka olen neutraalien värien ystävä, niin jotenkin nyt näin nuo bodyt ihan kivoina kun laittaa vaan yksiväriset housut. Yksi/kaksi bodya oli sellaisia, jotka varmasti jäävät vähemmälle, sillä olivat mielestäni vähän enemmän tyttömäisiä 
tai sitten lahjoittaisi ne vaan jonnekin. 
Vai olisko pitäny klikata, että voittaja :D Menin nyt sitten kattelemaan, että miten pitkässä kuusessa se itellä on, niin ei kait enää etes kovin pitkässäMinä tilasin jo pakkauksen! En malta odottaa, että pääsen hypistelemään sisältöä.
. Ei oo siis tehty mitään erillistä terveystarkastusta mullekaan ja veikkaan et toi maininta on vaan niiden tukiasioita varten jotka ei käy neuvolassa ollenkaan.
Ihana oli päästä katselemaan mitä kaikkea siellä on. Nyt pitäisi hommata vauvan vaatteille oma kaappi. Nopeasti se pakkaus tuli. Laitoin hakemuksen 3.1.OiMe saatiin äitiyspakkausIhana oli päästä katselemaan mitä kaikkea siellä on. Nyt pitäisi hommata vauvan vaatteille oma kaappi. Nopeasti se pakkaus tuli. Laitoin hakemuksen 3.1.
Oi
Mä pistin eilen hakemuksen ni sais tulla nopsaa meillekin
Todennäköisesti sun neuvola on ajoitettu just sen 154 päivän vuoksi tohon ajankohtaan, eli pitäis saada todistus kyllä Siitä päivästä lähtien sen voi kirjoittaa.Mulla on ens ti neuvola ja silloin on raskaus kestänyt 154 päivää. Saanko jo seuraavassa neuvolassa todistuksen vai joudunko odottaan ens kuuhun?
Meinasin laittaa tänää äitiyspakkaus hakemuksen menemään, mut sit rupes miettii mitä siit tulis tarpeeseen/käyttöön. Ok bodyt ihan ok, mut niit on jo muutenki tytöltä jääneitä. Potkuhousuja en viimeks tykänny käyttää, et sukkikset enempi mun makuun et neki jäis käyttämättä. Toppapuku olis kiva, mut meniskö enää ens talvena ku oli kokoa 68-74? Se makuupussi ja peitto olis tyylii ainoat mitkä puuttuu ja tulis varmasti käyttöön, mut ne kyl hankkis jo hyvinki sil 140e.. ääh tiiä sit