Testi kirkas nega nyt dpo 11. Aiemmat raskaudet tässä vaiheessa jo pari päivää näyttäneet haaleaa mutta vahvistuvaa viivaa. Plääh. Täti saapunee lähipäivinä pyöräyttämään yk kutosen käyntiin. :arghh:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
näköjään raskautua voi siis lyhyemmälläkin luteaalivaiheella, tai sitten se pidentyi mulla juuri tässä kierrossa, mene ja tiedä 

FF tosin korjasi lämpöjen heittelyn perusteella ovista kaksi päivää myöhemmäksi, mutta en sitäkään ihan varauksetta usko. Aiemmin monitoriplussa on mulla korreloinut säännöllisemmin menkkojen alkuun, joten olen pitänyt sitä luotettavampana, ja tässä kierrossa muutenkin lämmöt sekaisin flunssan ja yötöiden takia.
Mutta voi olla että ainakin se ensimmäisten päivien tuntemus olisi ollut tuota munarakkulan kasvua ja vasta vikana päivänä ovis?
Yk 6 nyt menossa ja gyneaikakin oviksen tienoille varattu. Saa nähdä mitä se sanoo.
Pidetään peukkuja että sulla tärppäisi, vielä se kerkeää plussaksi muuttua. :)
Jostain syystä hyvin tasainen kierto muuttui kolmisen kuukautta sitten hyppelehtiväksi. Ennen kierto oli täsmällinen 27 päivää, mutta nyt ollut sekä 24 että 29 päivän kiertoja. 
ja sitten kun kp 1 koittaa olen aivan yllättynyt, kun ei tärpännytkään, vaikka "kaikki merkit" olivat ilmassa