Nt-ultra!

Tänään oli ultra ja kävi ilmi että vaavin alku onkin 1,5 viikkoa pidemmällä , eli laskettu aika olisikin 30.6! Molempi parempi, kesävauva oli toive - ei ole päivän päälle. Siellä pötkötti lunki jäbätär/jäbä jolla oli jalat ristissä, niinku äitillään viimekuukausina sohvalla köllöttäessä :D Ja kädet vatkas aika vinhaan :)

Jännitti niiiiin paljon ja oli parhaansa mukaan valmistautunut pahimpaanin kun oireet olivat jo hellittäneet aikalailla.. Tulihan niitä onnen kyyneliä kun näki ja kuuli kaiken olevan hyvin. :Heartred
 
Siis Peppi kysyiksä oikein kuvia, eivätkä antaneet? Kyllä Seinäjoelta on aina kuvat saanu...
 
Sama jännitys täällä :nailbiting: Tuntuu että on tuplasti pahempi olokin tänään. :hungover:
 
Meilläkin tänään np-ultra klo 13.30 :) En osaa pahemmin jännittää ainakaan vielä. Toivottavasti siellä on kaikki niin kun pitääkin.
 
Heei, kertokaa ensikertalaiselle kuinka kauan noin keskimäärin tuo nt-ultra kestää? Mul ois ens tiistaina se niin osaisin vähän suuntaa antaa töissä että kauanko oon poissa työpaikalta kesken päivän. :)
 
Mulla mennyt nt-ultrassa noin puoli tuntia ja se on kirjeen mukaan myös tutkimukseen varattu aika.
 
Riippuu siitä, onko kaikki hyvin. Minulla NT-ultrassa kolme viikkoa sitten löytyi keskeytynyt keskenmeno, ja kätilön piti kutsua lääkäri paikalle tekemään ilmeisesti lain vaatima varmistus. Tuossa kesti yhteensä puolitoista tuntia, kun odoteltiin välissä aika kauan lääkärin vapautumista muista hommista.
Esikoista odottaessa NT-ultra oli valmis vartissa, koska kaikki oli hyvin.
 
Hurja aikaskaala kyllä jos 15-60minuuttia [emoji2] ehkä ilmotan töissä että n. tunti menee, niin on siinä sitten pelivaraa. :)
 
Alppa, parempi ilmoittaa vähän yläkanttiin, kun vastaanottoajat voivat olla myöhässäkin hieman.
 
Meillä taisi mennä reilu 30min, kun ei halunnut mahan tyyppi hirveesti liikuskella, oli vissiin unessa. Lopulta piti ihan nousta ylös hyppelemään niin rupeshan se sitten liikkumaan ja oikomaan raajojaan. Ultraaja sanoi, että kaikki edellisetkin ultrattavat olleet unisia eivätkä halunneet hirveesti heräillä :) Lisäksi toinen ultra aika piti siirtää, kun vastasi viikkoa pienempää ja halusin mielummin ajan naistenklinikalle, enkä jorviin siinäkin kului hetki.
 
Mulla tais mennä 15-20min, en ihan tarkkaan katsonut kelloa, mutta sinne päin :)
 
Meilläkin tänään nt- ultrassa kaikki hyvin!:love7Turvotus 0.6 ja kaikki kunnossa. Aikaa meni sellainen 25 minuuttia. Olin itse laskenut 11+1 mutta olikin 11+4, joten muutamalla päivällä päästiin eteenpäin.

On kotidoplerilla tullut kuunneltua sydän ääniä senverran ettei siinä tullut mitään kyynelvirtaa, mutta siinä kyllä meinasi tulla kun tyyppi nukkui ja lääkäri sitten vähän tökki mahaan, jotta saataisiin pikkunen herämään. Kyllä siinä sydän suli kun se pieni unisena venytteli ja oikoi itseään ja yritti sitten etsiä taas uuden asennon itselleen.:HeartredLääkäri mutisi että ei siihen asentoon. :grin Kuulemma usein on joku lempiasento jossa viihtyvät, vähän siis kesti jotta saatiin turvotus otettua.
 
Ois kiva ku noihin la muutoksiinki olis joku yhteneväinen tapa. Ko tuntuu et monella muutetaan la vaikka heitto on pari-muutama päivä. Täällä taas sanotaan ettei muuteta jos heitto on alle 6 päivää. Eikä tosiaan muutettu esikosen kohallakaan vaikka heittoa oli +5 päivää :eek:
 
Mulla ei siis varsinaisesti muutettu, tulin keskenmenon jälkeen suoraan raskaaksi ilman kuukautisia niin se neuvolan laskutapa oli ihan päin honkia. Toi 11+1 oli vaan mun oma arvio, kun olin suht varma ovulaatio kohdasta mutta nyt sain siis koneen antaman lasketun ajan. Muuten mulla ois ollut tyyliin viikkoja se LA pielessä.
 
Takaisin
Top