Oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirppu^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei! Pahoitteluni ja voimien toivotukset teille Heinis86 ja Pelleriina!!! Pelleriina, ihanaa että pystyt kuitenkin kaiken keskellä nähdä kuitenkin myös jotain valonpilkahduksia. Toivottavasti uusi yritys tuottaa tulosta pian!

Mun on nyt pakko sanoa tänne näistä surkeista uutisista huolimatta noista kaasuista pieni kevennys. Kun olen tässä lähiaikoina menossa kaverin kanssa Viroon ja samaan hotellihuoneeseen, varoitin ennalta näistä järkyttävistä ilmavaivoista. Se kuittasi asian ehdottamalla, että ottaisin yhteyttä Ursaan, ja tarjoutuisin lahjoittamaan jollekin planeetalle kaasukehän. :'D
Just nyt tuntuu, että ei ole kovin kaukana tämmöinen mahdollisuus.. :P Ihminen tarvii hyviä ystäviä ja huumoria, oli tilanne mikä vaan.

Mies totes, että käyttäytyn etenkin lasten kanssa todella ärsyyntyneesti ja suutun helposti kaikesta. Pitää täysin paikkansa. Enkä jaksa kyllä puuhaillakaan niitten kans just mitään. Pitäs kyl vähän koittaa tsempata. Sohva kutsuu heti, kun vaan pystyy, mutta viimestään Pikku Kakkosen aikaan eikä siitä jaksas millään nousta. Mies on kyllä antanu mun maata, koska se tietää, että mua oikeesti väsyttää kunnon syystä.

Ja tuo nälän tunne lähes koko ajan on todella rasittavaa. Ei töissäkään oo mahollista koko ajan napsia jotain, vaikka tekis mieli.

Eli kaikenlaisia oireita tässä. Ja niin, naama kukkii todella nätisti Viikonlopun pikkujoulujen runsas herkkutarjonta ei ainakaan auttanu asiaa.

Pari yötä kamalia ilmavaivoja takana. Närästää, röyhtäyttää. Yöh.

8+0

Pari yötä kamalia ilmavaivoja takana. Närästää, röyhtäyttää. Yöh.

8+0
Luin netistä apuja tohon närästykseen. Yks ohje oli, että pari rkl perunajauhoja sekoitettuna veteen, juo sen. Sit toinen oli että vähän ruokasoodaa veteen sekoitettuna. Vedin ensin perunajauhon, hyi, mut auttoi vähän, sit oli vielä vedettävä se soodamömmö. Kun syö koko ajan hapamia ruokia, kun makea ällöttää, menee elimistö happamaksi ja närästyttää. Mut ilmeisesti rennietä saa ottaa. Pitää käydä apteekissa.
6+4.

Rennietä ja gavisconia saa ottaa. Ja muistaakseni myös omeprazolia. Viime raskaudessa närästi niin valtavasti ja söin rennietä ja gavisconia niin paljon etten vieläkään pysty syömään kumpaakaan niistä :/ toiv nyt ei tulis niin pahaa närästystä

Ärsyttää jo tää ainainen oksentaminen :( esikoinenki ruvennut matkimaan oksentamista...

Voi ei Jemina, isot tsempit sinne! <3
Itse en oksentele, mutta etomista on ja sitä edeltää jatkuva nälkä! Tätä menoa mä lihon ihan älyttömäks palloks kun joutuu koko ajan syömään jotain. Tää ruokahalu on ihan loputon! En muista että edellisissä raskauksissa ois ihan tällästä ollut. Väsymys on myös läsnä. Vois nukkuu vaan kokoajan! :D Ihanaa tää silti on kaikista oireista huolimatta! <3

Mä taas oon laihtunut tän oksentelun myötä muutamat kilot.. sit tietty oonki ihan voimaton ja tuntuu et ois surkee äiti tolle esikoiselle :/ toivottavasti tosiaan tää helpottais kun ekas Raskaudes pahoinvointi kesti melkee sen 9kk...

Jemina, kuulostaa kurjalta:/ et oo surkea äiti! :) kasvat uutta elämää vain sisälläsi.

Oon vähän miettinyt, onko mulla joku tulehdus meneillään. Valkovuotoa on paljon (!!!), kellertävää ja maitomaista, ei tässä vielä varmaan mitään mutta omaan nokkaan haisee pahalle (niinku kaikki muukin) ja pissa näyttää samealta/sakealta myös. Kaiken lisäksi alamahakipua on(sekinhän voi olla vain raskausoire). Plaaah. Kuka näistä voi tietää:/

Jemina, kuulostaa kurjalta:/ et oo surkea äiti! :) kasvat uutta elämää vain sisälläsi.

Oon vähän miettinyt, onko mulla joku tulehdus meneillään. Valkovuotoa on paljon (!!!), kellertävää ja maitomaista, ei tässä vielä varmaan mitään mutta omaan nokkaan haisee pahalle (niinku kaikki muukin) ja pissa näyttää samealta/sakealta myös. Kaiken lisäksi alamahakipua on(sekinhän voi olla vain raskausoire). Plaaah. Kuka näistä voi tietää:/

Kannattaa kyllä käydä lääkärissä ja otattaa labrat ettei tulehdus pääse pahaksi. Mulle aiheutti verenvuotoakin lopulta.

Täälläkin ihan järkyttävät vatsavaivat! Iltaturvotus ja pieretys on kyllä maksimaalista. Mies raukka. :yuck:

Tää iltapahoinvointi on jotain aivan järkyttävää :( se alkaa yleensä seiskalta illalla ja ysin aikaan se on jo niin paha et on pakko mennä sänkyyn. Pakko mennä nukkuun jotta ei oksentais.
Iltasin hampaiden pesun on saanu unohtaa kokonaan, ei edes vaahtoamaton ja mauton hammastahna auta. Oksennus nousee kurkkuun jo pelkästä ajattelemisesta.
Menispä nää viikot nyt äkkiä ni ehkä vois helpottaa toisella kolmanneksella.

Mulla Marinella sama juttu tai itseasiassa sama aikataulu iltapahoinvoinnin kanssa. Jos en saa mentyä pötköllee seiskalta ni siitä alkaa sitten oksennus kierre..

Takaisin