Joulukuun jorinat

Mä en oo tietääkseni ikinä saanu influenssarokotusta. Tuskinpa nytkään siis otan. En oo pahemmin sairastellukaan koskaan onneksi.

Kuinka monta on jo salaisella puolella? Tahdon kans jo päästä, mut en pääse edes tarkistamaan kuinka monta viestiä oon lähettänyt täällä ryhmässä, kun se Etsi-nappi jumittaa :(

Kuinka monta on jo salaisella puolella? Tahdon kans jo päästä, mut en pääse edes tarkistamaan kuinka monta viestiä oon lähettänyt täällä ryhmässä, kun se Etsi-nappi jumittaa :(

Siulla on nyt 14 viestiä.. eikun vaan kirjottaa, niin ehkä pääset jo tänään ekojen mukana ;)

Me otettiin esikoisen kanssa just 3 viikkoa sitten influenssarokotukset :) esikoinen on sen kaksi kertaa sairastanu enkä halua sitä kamalaa tautia hänelle enää ikinä, itelle taas otin siksi ettei yrittäjänä ole aikaa jäädä sairaslomalle, ja toki vähän myös mahdollisen raskautumisen takia :)

Siellähän lukee, että lisäykset tapahtuu vasta päivällä tai illalla. Että pistää nyt jäitä pöksyihin vaan! :D

Kappas :'D siis joo tiedän että monesti illalla lisäilty, mutta saahan sitä toivoa :D

Mie ja esikoinen otettiin influenssarokote kuukausi sitten. Minunkin työn puolesta pitää ottaa se, mutta olisin kyllä ottanut varmaan muutenkin. Mulle ei oo koskaan tullut siitä mitään. Perheessä oli yhtenä talvena sairastuttu influenssaan, ihan hirveä tauti.

Hmm.. joko on kuusi tai jouluvalot laitettu ?
Lahjat hommattu? :D

Ällöttääkö ajatus joulukinkusta?

Töissäolijat, miten meinaatte selvitä töissä oksentelusta jäämättä kiinni?

Onko jotain perinteistä tekemistä huomiselle?
(Meillä leivotaan pipareita)

Jospa noista vaikka lähtis liikkeelle :'D

Joulu koristeet laitettiin sunnuntaina kun oli ensimmäinen adventti. :-)
Ja miulla tosiaan tuo pahoinvointi katosi eilen mystisesti, joten jospa ei tässäkään raskaudessa tarvitse halailla pönttöä... Jännittää onko siellä enää kyllä elämääkään, on tää stressaavaa aikaa.

Lisäkysymys..pystytkö keskittyy mihinkää, mikä on keskittymisprosentti?
Täällä lähentelee nollaa :eek: :p

Meille tulee aito kuusi vasta vähä ennen joulua. Jouluvalot on ja osa lahjoista ostettu jo :joyful: T: Jouluhullu

Töissä olen kertonut jo pomolle raskaudesta, sillä nyt en voi kaikkia töitä tehdä. Työkaverit alkaa varmasti pikku hiljaa arvailemaan kun vain niissä tietyissä hommissa olen mukana :dead: tässä työssä salaisuudet ei pysy.. itseä hieman hirvittää tää tiedon leviäminen näin aikaisin mutta ei voi mitään.

Huomiselle ei muuta suunnitelmia kuin perinteinen ruokailu mun vanhempien luona.

Niin ja siitä kinkusta sen verran, että en ole vielä kerennyt ajatella. Tällä hetkellä tuntuu että linkki saa painua parempiim suihin, aion kuitenkin maistaa :happy:

Missä vaiheessa yleensä se laatta rupeaa lentämään jos on lentääkseen? Varmasti tosi yksilöllistä. Täällä nyt tv 5+1 ja satunnaista etomista ja pahaa oloa.

Miulla on aiemmin alkanut oksentelu rv6+.. nyt on kyllä semmonen olo et ens viikon lopulla saattas jo alkaa ..

En oo keskittymisessä vielä ainakaan huomannu mitään, mitä tää hirveä väsymys nyt vähän haittaa.

Okei eli mullakin voi olla edessäpäin. :depressed: joudun kyllä samantien jäämään sairaslomalla jos pitää alkaa oksentaan.. työ sen luontosta.

Takaisin