Marraskuun mietteet

En tiedä onko ihan hölmöä, että olen alkanut juttelemaan masuasukille ja kertomaan sille tuntojani :rolleyes: Itkeskellyt tunteellisuuttani ja pelkojani. Tänään 8+3

Eihän se mitään tyhmää ole. Luot suhdetta jo vauvaan :Heartred
 
Ihania nää mielialahyppelyt! Tänään itkettää ihan kaikki, oon ihan varma etten oikeasti edes ole raskaana. Pääsis jo ekaan ultraan että näkis sen tyypin ihan oikeasti siellä.

Huvittais jo ostaakin jotain pientä, mutta pelottaa että jos nyt ostan, niin tulee jotain takapakkia.
 
Mä en kestä! Kuudennella viikolla nyt ja kaksi päivää hötöolo ja eilen illalla se kauan pelätty oksennus tuli! Oksentaminen auttoi kyllä joksikin aikaa pahoinvointiin ja kumma kyllä, tähän jäätävään paleluun. Migreenikin iski. Toivottavasti ei joka päivä seuraavat 2-3kk tule olemaan noin hirveitä kuin eilinen. Mun lapsi on kyllä ihanan ymmärtäväinen kun sanon että "äiti on nyt kipeä". Kun oksensin se juoksi vessaan "mitä nyt? okkennus.." ja laittoi käden mun olkapäällee kun vielä yökin, ja sanoi; "äiti ei mitään hätää". :Heartred Meinasi itku tulla kun oli niin hellyyttävä :Heartred ja siis ikää 2v4kk
 
Mun oli ihan pakko ostaa kirpparilta jo pari bodya :D en vaan voinut vastustaa
Mä näin niin söpön teddypuvun Lindexillä, että melkeen pakko ostaa vaan koristeeksi se, tuskin (toivottavasti!) heinäkuussa ei sellaista tarvitse :D
 
Mä en niin ymmärrä miten tuo neuvolan esitietolomake kuuluisi täyttää. Täällä se siis palautetaan Hyviksen kautta.
Kyselyyn kuuluu mm. alkoholinkäyttöosio, mutta kuuluuko siihen vastata nykytilanteen (eli en käytä) vai aiemman mukaan. Lisäksi jotkut pakolliset kysymykset on muutenkin muotoiltu tosi kummallisesti.
 
Mä en niin ymmärrä miten tuo neuvolan esitietolomake kuuluisi täyttää. Täällä se siis palautetaan Hyviksen kautta.
Kyselyyn kuuluu mm. alkoholinkäyttöosio, mutta kuuluuko siihen vastata nykytilanteen (eli en käytä) vai aiemman mukaan. Lisäksi jotkut pakolliset kysymykset on muutenkin muotoiltu tosi kummallisesti.

Mä vastailin ennen raskautta esim tuohon alkokyselyyn, ihan vaan siksi että onhan se vähän hölmöä teetättää kun hyvin harva on varmasti se joka alkoa käyttää raskaana.....

Näin mä tulkitsin sen :)
 
Hcg-arvot
22.11. 5612 U/l ja 5+4
30.11. 21921 U/l ja 6+4.
On se noussut, enempää en osaa tulkita. /6+4
 
Muokattu viimeksi:
Ihania nää mielialahyppelyt! Tänään itkettää ihan kaikki, oon ihan varma etten oikeasti edes ole raskaana. Pääsis jo ekaan ultraan että näkis sen tyypin ihan oikeasti siellä.

Huvittais jo ostaakin jotain pientä, mutta pelottaa että jos nyt ostan, niin tulee jotain takapakkia.
Aivan samat mietteet. Viikko viel ultraan...
Mä kyllä tein vastoin pelkojani ja oikeastaan lähti vähän (täysin) lapasesta, kun kävin sellaisessa kirppiskeskittymässä. Tuli ostettua vissiin 7 bodya, yks lämpimämpi joku pussukka, yks Lassien talvipuku (no se menee kaverille, jolla tammikuuvauva), sit ostin 5 kestovaippaa täytteineen... Hinnat siis jtn 1,5€/kpl. Sit lähti matkaan Baby Björnin kantoreppu, Lodgerin shelter-kantopussin, ja viel kun en osannut päättää, niin Camera Babyn tukevan kantorepun. Ja yhdet lampaannahkatöppöset. :D Yhteensä omiini meni noin 35€. Pitänee vähän hillitä jatkossa.... :P

Edit: Kestovaipat täytteineen kuulostaa kyllä vähän muulta kuin mitä tarkoitin.. Kyse oli siis irrotettavasta imuosasta/-täytekankaasta. :P
 
Muokattu viimeksi:
Olen pohtinut raskausviikkoja ja siitä miten niistä puhutaan.

Jos on 8. viikolla niin onko se sama asia kuin RV 8? Ja tällöin kuitenkin viikkonumerot on 7+0 - 7+6, eiksnii?

Vai onko toi 7+jotain RV 7, mutta kuitenkin myös 8. viikko?

Olen confused. :confused: :confused: :confused:
 
Olen pohtinut raskausviikkoja ja siitä miten niistä puhutaan.

Jos on 8. viikolla niin onko se sama asia kuin RV 8? Ja tällöin kuitenkin viikkonumerot on 7+0 - 7+6, eiksnii?

Vai onko toi 7+jotain RV 7, mutta kuitenkin myös 8. viikko?

Olen confused. :confused: :confused: :confused:
Mä oon tänään kuudennella viikolla, kun 5+6. Kuudes viikko alkaa kun viikkoja 5+1 ja on täynnä, kun 6+0 eli mulla huomenna. Sit 6+1 alkaa seitsemäs viikko, joka on täynnä 7+0 siitä taas viikon kuluttua jne. Näin mä sen olen ymmärtänyt.
 
Muokattu viimeksi:
No. Eilen kävin julkisen ensimmäisessä ultrassa tasan 9+0. Tyhjä.
Yksityisellä tasan 3 viikkoa sitten oli täysin viikkoja vastaava alkio. Nyt ei mitään.
Huomenna aika polille, toivottavasti pääsen lääkkeiden kanssa kotiin.
En näin puhelimella saanut uusittua teidän listaa, jospa joku minut sieltä poistaa.

Onnellista odotusta teille :Heartred
 
No. Eilen kävin julkisen ensimmäisessä ultrassa tasan 9+0. Tyhjä.
Yksityisellä tasan 3 viikkoa sitten oli täysin viikkoja vastaava alkio. Nyt ei mitään.
Huomenna aika polille, toivottavasti pääsen lääkkeiden kanssa kotiin.
En näin puhelimella saanut uusittua teidän listaa, jospa joku minut sieltä poistaa.

Onnellista odotusta teille :Heartred
Voisiko mitenkään olla, että julkinen ei vaan ole nähnyt kunnolla? Itse varmasti varmistaisin vielä yksityisellä ennen mitään lääkkeitä. Jos siel ois sittenkin. Mut todella ikävää... :/
 
Takaisin
Top