Ultra-kuulumiset

Laitetaas nyt tännekin kun kävin viimeisessä ultrassa :happy:
Kaikki näytti hyvältä ja siellä pötkötteli 3100g arviolta vauva (37+2), sain luvan alkaa synnyttelemään :grin

Tasaisesti oli kasvanut 3,5kg käyrällä eli jos laskettuun aikaan menee niin se on aikalailla tuo 3,5kg.
Edellinen ultra oli silloin, öö 30-31? viikoilla ja silloin arvio oli 1765g, ja samalla käyrällä meni edelleen :happy:
 
Tänään olin ultrassa, kun oli vähän epäselvyyttä vauvan asennosta. Siellä se onneks oli pää alhaalla, jes. Varsinaista kokoarviota en saanut, mut muutaman mittauksen mukaan vois olla aikalailla keskikokoa, jes siitäkin :happy:
Nyt vaan ootellaan, koska haluis syntyä.. 38+0
 
Tänään 37+5 oli viimenen ultra meillä, tytön painoarvio 2,8kg. Jos menee laskettuun niin noin 3,1-3,2kg pötkö tulossa.Tutki myös kohdunsuun ja pyöritteli kalvoja, ja kahdelle sormelle oli jo auki :) Veikkasi, että syntyy ennen laskettua aikaa, mikä passaa kyllä hyvin kun itsenäisyyspäiväksi ollaan tilattu :grin
 
Tänään 38+0 oli viimenen ultra ja lääkäri ennen synnytystä. Vauvan painoarvio oli 3030g ja käynnistysajan sain ensi viikolle 5.12. Sisätutkimuksen teki aika kovakourasesti ja ulkosuu oli kahdelle sormelle auki ja sisäsuu 1 sormelle. Nyt on koko päivän hiukan veren sekaista limaa vuotanut, joten toivotaan että kypsyttelee paikkoja.

Perjantaina pitää mennä käymään vielä ktg käyrällä ja huomenna mulla neuvola aika. Jos menee tuohon ensi viikkoon käynnistelyt, niin täytyy toivoa että syntyy 6.12 puolella niin saadaan suomi-100 vauva meille :wink.
 
Meillä tänää 37+4 koko ultra ja painoa reilu 2,7kg. Eli kasvua taas 10 päivän aikana tullut. Kaikki kunnossa. Laskettunapäivänä uusi ultra, mutta sinne asti tuskin mennään.
 
Tänään ultrassa kokoarvio 3100g, viikkoja 38+0 niin lääkäri pyöräytteli kalvoja ja totesi jotenki että kaks senttiä auki mutta kuitenki ihan kolme senttiä kiinni :D mitä lie tarkottaa.. hyvin pehmeä kohdunsuu. Nyt on sitten alakerrassa semmonen tunne niinku ois naiskennellu viikon tauotta.. Saa nähä lähtiskö piakkoin tulemaan tuon ronklaamisen avulla :P
 
Mulla oli eilen neuvolalääkäri ja ultras. Anto tän hetkisen koko arvioksi 3093g ja viikkoja oli 35+4.
 
Hyvän kokosia vauvoja teillä. Mua jännittää ens viikon ultra (silloin 36+). Toivon että ees kaks kiloa rasahtais rikki :D Tosi tyytyväinen olisin jos olis jotain 2400g. 32 viikolla tosiaan 1700g ja eilen arvioitu käsikopelolla, että ei tarpeeksi isolta näihin viikkoihin vaikuta.. sf mitta tippunut myös alakäyrälle keskikäyrältä. Jännittää! Tässä ois neljä viikkoo välissä eli periaatteessa 800g laskennallisesti pitäs olla tullu lisää. Se tekis just 2500g. Voi olispa ♡ En kestä jos ei oo kasvanu yhtään :sad001
 
Hyvän kokosia vauvoja teillä. Mua jännittää ens viikon ultra (silloin 36+). Toivon että ees kaks kiloa rasahtais rikki :D Tosi tyytyväinen olisin jos olis jotain 2400g. 32 viikolla tosiaan 1700g ja eilen arvioitu käsikopelolla, että ei tarpeeksi isolta näihin viikkoihin vaikuta.. sf mitta tippunut myös alakäyrälle keskikäyrältä. Jännittää! Tässä ois neljä viikkoo välissä eli periaatteessa 800g laskennallisesti pitäs olla tullu lisää. Se tekis just 2500g. Voi olispa ♡ En kestä jos ei oo kasvanu yhtään :sad001

Mulla oli 36+1 arvio 3350g ja pitkä... arvaa hirvittääkö minkä kokonen beibe on nyt ku mennään jo 41+1 viikolla......
 
Täällä eilen ultra rv 35+3 2.1kg.
Rv 33+4 oli 1998g eli tullut vain 2vk 100g.
Mutta sekin yksilöllistä ja minä teen pieniä vauvoja :)
Ensvk poliaika ja ultra.
 
Suski nuo on kyllä molemmin päin vähän jännittäviä juttuja. Ehkä se keskiarvo vauvan synnyttäminen on sit harvinaisempaa :D jännittäs kyllä itseenikin jos ois iso tulossa mutta ehkä just eri syystä :D
 
Hei meillä sama arvio viikolla 35+3 Hippunen2! Minkä kokosena sun vauvat sitten syntyneet ja millä viikoilla?:)
 
Takaisin
Top