Plussia

Noniin, tänään tein digitestin eikä siitä voi erehtyä. Tulos: Raskaana 1-2 viikkoa. Tänään on kuukautisista laskettuna 4+6 ja ovulaation huomioon ottaen 3+6. Neuvola päättäkööt mistä ja miten haluaa laskea.

Mie tekisin uuden testin ja ihan erimerkkisellä. Eikös nää oon niitä prochekin? Niitä mitä saa prismasta. Mulla on parisen kertaa tullu kans haamuviivat, enkä oo sitte ollukkaan :sad001 mut toisaalta tuo on paljon paremmin nähtävissä ko mulla. Yritä malttaa pari päivää ja testaile sitte. Tiiän se ei oo helppoa :angelic:

Tää oli joku one step, joita sai Raskauskeiju.fi sivulta kaupanpäällisenä
 
Noniin, tänään tein digitestin eikä siitä voi erehtyä. Tulos: Raskaana 1-2 viikkoa. Tänään on kuukautisista laskettuna 4+6 ja ovulaation huomioon ottaen 3+6. Neuvola päättäkööt mistä ja miten haluaa laskea.



Tää oli joku one step, joita sai Raskauskeiju.fi sivulta kaupanpäällisenä
Mahtavaa :smiley-bounce012 mieki ylleensä teen sen digitestin niin eipä tarvi tihrustella niitä haamuja ja arvailla :wink
 
Heippa!
Uskaltauduin tänne vaikka alussa vielä ollaan :) eilen tehty positiivinen testi, laskettu aika olis joskus 24.7 tienoilla. Eri laskurit näyttää eriä ni ei tiiä mikä on sitte oikein :) toinen lapsi olis tulossa, esikoinen on nyt 1v 9kk. Kovasti on tätä toivottu ja viimeinki tärppäs, toivottavasti pysyy matkassa mukana loppuun asti :)
 
Moi kaikille! Minä jo pikkuisen täällä kurkistelen, vaikka todella aikaisessa... Eilen sain haaleat plussat useammasta testistä, tänään jo hiukan vahvemmat. :) Nyt dpo 13. Yritystä meillä ollut tammikuusta asti, maaliskuussa km 6+0 (tai aiemmmin, tuolloin isompi vuoto alkoi). Jännä kyllä eilen oli myös tuon kesken menneen laskettu aika. Esikoinen toiveissa.

Tämän näköistä tänään:

IMG_20171116_141515.jpg
 
En ole sisäistänyt asiaa, enkä varmaan sisäistäkään ennen maanantain verikoetta, ja pelkään ihan hirveästi, että huomenna alkaa menkat, kuten sovellus ennustaa. Mut tollasta. Noi muovipalikkatestit on jotain virolaisia 10-testejä (2 ylempää jo vanhoja kuivuneita), pregcheck on kai 25? Omalla koneella näkyy huonosti viivat. Nyt ois 3+6, eka testi maanantaina 3+3 oli jo haalea plussa.
 

Liitteet

  • kuvia1611.jpg
    kuvia1611.jpg
    174 KB · Katsottu: 90
Moikka kaikille! :)
Aattelin minäki liittyä joukkoonne. Plussa testin tein jo pari-kolme viikkoa sitten, mutta nyt vasta aattelin alkaa täällä teijän kans kirjotella.
Viikkoja nyt 7+2 ja LA 3.7. (Saattavat kyllä muuttua vielä, koska epäsäännöllinen kierto)

Mutta kiva että täällä jo näin paljon porukkaa :)
 
Tänään rv 4+0 ja testit pikkuhiljaa vahvenevat. :)

Alimmaisena tämänaamuiset testit, ylempänä eiliset ja toissapäiväinen. Miten niin minä muka testiaddikti..? Tänään jopa One Step näyttää selvempää viivaa! :grin Jospa huomenna uskaltaisin olla testaamatta...

IMG_20171118_134009.jpg
 
Tänään rv 4+0 ja testit pikkuhiljaa vahvenevat. :)

Alimmaisena tämänaamuiset testit, ylempänä eiliset ja toissapäiväinen. Miten niin minä muka testiaddikti..? Tänään jopa One Step näyttää selvempää viivaa! :grin Jospa huomenna uskaltaisin olla testaamatta...

View attachment 62623
Joo eiköhän se jo riitä... :D Mä tein tänään pois vikan jäljellä olevan ja se oli yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Pistää vaan miettimään, kun sä oot samoilla päivillä kuin mä, ja mulla tuplaten vahvempi, et onko oikeesti kaksi. Hitto kun ei jaksaisi odottaa ultraa. :D
 
Mitenkähän julkiselta puolelta sais ne ottamaan sen hcg-arvon, kun mulla on yksityisen puolen lähete, mutta kai ne tarvii julkiselle julkisen puolen lähetteen...? (ois halvempi, oletan...) Mietin vaan et jos sen heille perustelisi sillä, että epäily kaksosraskaudesta.. ...vai näkeekö sitä ees niistä arvoista? Jos ne arvot on ihan poskettomat? Samalla kai olisi fiksua ottaa rauta-arvot, koska huippaa aika reippaasti tässä. Kyllä mä kävelinkin nyt 5 km kipeänä, mutta just söin ja silti heittää päässä.
 
Joo eiköhän se jo riitä... :D Mä tein tänään pois vikan jäljellä olevan ja se oli yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Pistää vaan miettimään, kun sä oot samoilla päivillä kuin mä, ja mulla tuplaten vahvempi, et onko oikeesti kaksi. Hitto kun ei jaksaisi odottaa ultraa. :D
Minä sain käsityksen, että olisit päivää pidemmällä? :) Toki ei kauheaa eroa testeihin varmaan siitä. Minä taas hiukan huolestuin, että pitäisikö omat viivat jo olla vahvemmat! :p Mutta yksilöllistähän tuo, toisilla nousee hCG korkeammalle kuin toisilla ja nousun nopeuksissakin eroja. "Normaalin" hCG:n vaihteluväli samoilla raskauspäivillä on tosi iso. Jos kaksosuus mietityttää, niin hCG on huono sitä varmaksi sanomaan (vaikka hormoni kaksosraskauksissa onkin korkeampi), parin viikon päästä ultrassa jo näkisi tilanteen. :)
 
Minä sain käsityksen, että olisit päivää pidemmällä? :) Toki ei kauheaa eroa testeihin varmaan siitä. Minä taas hiukan huolestuin, että pitäisikö omat viivat jo olla vahvemmat! :p Mutta yksilöllistähän tuo, toisilla nousee hCG korkeammalle kuin toisilla ja nousun nopeuksissakin eroja. "Normaalin" hCG:n vaihteluväli samoilla raskauspäivillä on tosi iso. Jos kaksosuus mietityttää, niin hCG on huono sitä varmaksi sanomaan (vaikka hormoni kaksosraskauksissa onkin korkeampi), parin viikon päästä ultrassa jo näkisi tilanteen. :)
Varasin varhaisultran tuonne 8.12., sanoivat, että sitten vois jo ne sydänäänet kuulua - oisin itse ottanut ultran aiemmin, mutta muutama päivä sinne tai tänne. Katotaan, mitä neuvolan tyypit sanovat, kun soittelen sinne maanantaina. Ja joo, nyt on 4+1, mutta suht samoissa kuitenkin. :)
 
Piti etsiä taulukko hCG-pitoisuuksista, tämä siis yksösraskauksissa ilmeisesti.

hcg-levels-during-pregnancy-and-what-they-mean.jpg
 
Mitenkähän julkiselta puolelta sais ne ottamaan sen hcg-arvon, kun mulla on yksityisen puolen lähete, mutta kai ne tarvii julkiselle julkisen puolen lähetteen...? (ois halvempi, oletan...) Mietin vaan et jos sen heille perustelisi sillä, että epäily kaksosraskaudesta.. ...vai näkeekö sitä ees niistä arvoista? Jos ne arvot on ihan poskettomat? Samalla kai olisi fiksua ottaa rauta-arvot, koska huippaa aika reippaasti tässä. Kyllä mä kävelinkin nyt 5 km kipeänä, mutta just söin ja silti heittää päässä.
Neuvolan palveluita en tunne, mutta suurimmassa osassa julkisen puolen labroja käy yksityisen lähete (printti mukaan!) ja maksat itse. Edullisempi kuin yksityisellä ottaisi.. Cityterveyttä suosittelen; suht edulliseen hintaan voi itselle labroja määrätä.
 
Neuvolan palveluita en tunne, mutta suurimmassa osassa julkisen puolen labroja käy yksityisen lähete (printti mukaan!) ja maksat itse. Edullisempi kuin yksityisellä ottaisi.. Cityterveyttä suosittelen; suht edulliseen hintaan voi itselle labroja määrätä.
Jaa! Pitääkin tarkistaa asia heti huomenna. Kiitti.
 
Takaisin
Top