Plussia

Tähän julkisen puolen labra asiaan, mulle sanottiin syksyllä että eivät ota enään yksityisen määräämiä kokeita tk ssa :sad001
 
Meilläkään ei oteta enää yksityisen määrämiä labroja. En tiijä onko joka kunnassa jo niin?
 
Hyppään varovasti mukaan, viiva on vielä tosi hento, mutta olemassa! Vahvistumista odotellessa. :) Tämä olisi minulle toivottu kolmas, huomasin huvittuneena että olin täsmälleen samoissa tunnelmissa tasan 2v sitten, tikuttelin ja ihmettelin viivan vahvistumista.

Saa nähdä että pysynkö kanssanne, sillä onhan mahdollista että laskettu siirtyy elokuulle. Ultraa odotellessa. Laskettua aikaa arvelen niinkin löyhillä perusteillä kun testin väri (just alkaa viiva näkymään! eli viikoiksi luulisin silloin 4+2-4+3 aikaisempiin raskauksiin verraten), sillä minullahan on viimeksi kuukautiset olleet 2015 syyskuussa.
 

Liitteet

  • IMG_20171123_071836.jpg
    IMG_20171123_071836.jpg
    10.7 KB · Katsottu: 64
Muokattu viimeksi:
Meilläkään ei oteta enää yksityisen määrämiä labroja. En tiijä onko joka kunnassa jo niin?
Ei ole; edelleen monessa paikkaan ottavat. Unohdin tosiaan, että Huslab lähti siihen etteivät ota yksityisen labroja.
 
Mullaki ois vielä yks testi kaapissa. Pitäsköhän testata :D menee kuitenki ens vuonna vanhaks joten samahan tuo oia vaikka sen käyttäs
 
hCG-tasoista sen verran, että en lähtis testaamaan. Ne eivät kerro totuutta raskauden kestosta, eikä välttämättä kaksoisraskaudestakaan. Paremmin rahoilleen saa vastinetta kun käy alkuraskauden ultrassa, sydämen syke näkyy jo aika pian, jopa rv7, ja niiden perusteella voi laskea sikiöt. Ja tietysti koko kertoo sikiön iästä.

Minulla on ollut aina pienet istukkahormonipitoisuudet, mikä tarkoittaa sitä et viivat näkyy testissä varsin myöhään ja vahvistuu hitaasti. Sama oli äidillä.
 
hCG-tasoista sen verran, että en lähtis testaamaan. Ne eivät kerro totuutta raskauden kestosta, eikä välttämättä kaksoisraskaudestakaan. Paremmin rahoilleen saa vastinetta kun käy alkuraskauden ultrassa, sydämen syke näkyy jo aika pian, jopa rv7, ja niiden perusteella voi laskea sikiöt. Ja tietysti koko kertoo sikiön iästä.

Minulla on ollut aina pienet istukkahormonipitoisuudet, mikä tarkoittaa sitä et viivat näkyy testissä varsin myöhään ja vahvistuu hitaasti. Sama oli äidillä.
Päädyinkin tosiaan säästämään ne verikoerahat (41€) ultraan (85€). Karvan vajaa pari viikkoa vielä odoteltava, että pääsee, nyt 5+1.
 
Helou! Menkat olis 3pv myöhässä. Äsken tein clearblun digin, joka näytti raskaana 2-3. Tein tänään myös aamupissasta raskauskeijulta tilaamani jonkun one step-liuskatestin, ja se näytti vain haamua. Menkkojen mukaan LA olis 2.8.2018, mut hedelmöitysajankohdasta laskettuna 30.7.2018. Taidan pitäytyä täällä heinäkuisissa, kun tätä ketjua oon lueskellut jo parin viikon ajan. Ja onhan täällä monta jo meitä Heinämammoja vuosimallia 2016!! Aika hassua!! :) Tää on meille kolmas muksu, kaksi poikaa löytyy (01/14 ja 07/16) jo ennestään.
 
Hei!
Viikon verran oon jo lukenut teidän juttuja, mutta nyt vasta uskallan itse liittyä mukaan. Pari plussatestiä oon tällä viikolla tehnyt, eikä meinaa usko todeksi. Kolmas lapsi tulossa, isommat on nyt 3 ja 5v. Mielellään hyppään keskusteluihin mukaan[emoji4] la on joskus 30.7.
 
Jospa minäkin tänne ilmoittaudun :happy:

Plussannut jo 24.10, 4pv ennen menkkojen odotettua alkua. LA 6.7
Varhaiseksi testiks "raskaana" tuli nopeasti tauluun ja meinasinki uusia testin mutta eipä sit tullu uusittua..
oireiden mukaan todellakin raskaana :confused:
Ennestään 17v 16v tytöt ja poika nyt 8kk
Meillä suositaan pareja ja pieniä ikäeroja
 
Jospa minäkin tänne ilmoittaudun :happy:

Plussannut jo 24.10, 4pv ennen menkkojen odotettua alkua. LA 6.7
Varhaiseksi testiks "raskaana" tuli nopeasti tauluun ja meinasinki uusia testin mutta eipä sit tullu uusittua..
oireiden mukaan todellakin raskaana :confused:
Ennestään 17v 16v tytöt ja poika nyt 8kk
Meillä suositaan pareja ja pieniä ikäeroja
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top