Plussia

Moi ja onnittelut hyville uutisille! :) Täällä tänään cb digissä "raskaana 1-2" kun menkat muutaman päivän myöhässä. Syyskuussa ekasta yrityskierrosta kemiallinen, mutta silloin ei jääneet edes menkat pois, tein vaan raskausoireiden perusteella testin. Puolitoistavuotias poika täällä pyörii mukana niin olisipa kiva jos tämä pikkukakkonen nyt pysyisi myös matkassa! Tseppiä kaikille kanssaodottajille!!
 
Plussa tuli eilen. Rauhallinen olo. Eka lapsi olisi kummallekin. LA heinäkuun 12. Hieman epätodellinen fiilis ollut nyt. Koitan kerätä tietoja mitä minun kuuluu nyt tehdä. Miehen puolisko oli onneksi rauhallinen. Uskomatonta että tämä tapahtuu vihdoin. Pelkään että menee kesken. En tiedä milloin kannattaa muille kertoa... Jännittäviä aikoja! :Heartred
 
Plussa tuli eilen. Rauhallinen olo. Eka lapsi olisi kummallekin. LA heinäkuun 12. Hieman epätodellinen fiilis ollut nyt. Koitan kerätä tietoja mitä minun kuuluu nyt tehdä. Miehen puolisko oli onneksi rauhallinen. Uskomatonta että tämä tapahtuu vihdoin. Pelkään että menee kesken. En tiedä milloin kannattaa muille kertoa... Jännittäviä aikoja! :Heartred


Hei onnea plussasta! Nimimerkkisi perusteella ollaan samanikäisiä ja sama laskettuaika heinähatuilla :)! Täälläkin rauhallinen, mutta vielä vähän epätodellinen tunne. Kivasti sanoi esikoiseni varhaisultrannut gynekologi, että ei ole mitään syytä etteikö perusterveen nuoren naisen normaali raskaus menisi loppuun asti. Sitä sitten mietin esikoista odottaessani, että turha miettiä mitä voisi mennä vikaan kun todennäköisesti asiat voi mennä just hyvin, kuten menikin :) Tsemppiä alkujännitykseen!
 
Uskaltaiskohan sitä tänne puolelle jo kirjotella jotain :) Toinen lapsi oli tuloillaan jos kaikki menee hyvin. Haalea plussa ilmestyi lauantaina halpistestiin ja tiistaina selkeä plussa clearbluetikkuun. Tänään olisi kait 5+0 Mutta toivon pääseväni varhaisultraan kun kierto ei ole tasaantunut kunnolla viime raskauden jäljiltä.
 
Keräsin rohkeutta ja nyt ajattelin kirjoitella tänne :)
Tiistaina plussattu, sekä keskiviikkona ja vielä tänä aamuna piti testi tehä. Tänään 5+0 ja LA ois 13.7, ihan täyttä varmuutta ei kyllä kierron pituudesta oo. Kotona esikoisen kanssa, pikkuneiti täyttää vuoden joulukuun alussa :happy:

Onnea plussanneille!
 
Täällä plussa tiistaina ensikerran ja sen jälkeen tehnyt kaksi testiä. Viimeisimmässä vahva tumma viiva :love7

Niin hämmentynyt ja epätodellinen olo, mutta myös ylettömän onnellinen ja etuoikeutettu. Luullut ettei ole mahdollista tulla raskaaksi.
Nyt on hirmu pelko ettei pysy kyydissä onni.
 
Täällä plussa tiistaina ensikerran ja sen jälkeen tehnyt kaksi testiä. Viimeisimmässä vahva tumma viiva :love7

Niin hämmentynyt ja epätodellinen olo, mutta myös ylettömän onnellinen ja etuoikeutettu. Luullut ettei ole mahdollista tulla raskaaksi.
Nyt on hirmu pelko ettei pysy kyydissä onni.

Mie tiiän niin tunteen. Ensin yritimme useamman vuoden, oisko kaheksan vuotta ja sitten pärähti eka plussa, joka meni kesken (ei, en halua pelotella) mutta heti yhden kierron jälkeen uusi plussa. Ja koko odotuksen ajan pelko menettämisestä. Mutta kun puhuin rohkeasti asiasta neuvolassa niin taakka helpottui loppua kohden jolloin sitä osasi jopa olla onnellinen. Nyt uusi raskaus ja vaikka kuinka yritän luvata olla onnellinen tästä odotuksesta heti ensi viikoista niin silti se pelko hiipii ajatuksiin :/
 
Mäkin uskallan ehkä nyt tulla tänne kirjoittamaan. Eka plussa (roskishaamu) tiistaina, sen jälkeen joka aamu aina vanhemmat viivat. Jännittää! Esikoista siis odotan, jos kaikki menee hyvin. :Heartred
 
20171110_072056.jpg Tänään tein testin. Edelleen hiukan epätodellinen olo. Pitkään toivottu kolmonen on vihdoin matkalla jos vaan kaikki menee hyvin. La 14.7 kaikilla lapsilla on synttärit miltei samoihin aikoihin.
 
Mie tiiän niin tunteen. Ensin yritimme useamman vuoden, oisko kaheksan vuotta ja sitten pärähti eka plussa, joka meni kesken (ei, en halua pelotella) mutta heti yhden kierron jälkeen uusi plussa. Ja koko odotuksen ajan pelko menettämisestä. Mutta kun puhuin rohkeasti asiasta neuvolassa niin taakka helpottui loppua kohden jolloin sitä osasi jopa olla onnellinen. Nyt uusi raskaus ja vaikka kuinka yritän luvata olla onnellinen tästä odotuksesta heti ensi viikoista niin silti se pelko hiipii ajatuksiin :/

Mutta ihana kuulla, että esikoinen kuitenkin pitkän odotuksen jälkeen syntyi! Ja tämä kakkonenkin tulossa :)

Mäkin ajattelin neuvolassa siitä puhua, jos nyt sinne asti päästään. Sain ajan 8.12 ensikerralle.

Olen jo 41 vuotta ja niin pelkään, että kun nyt kävi näin ihanasti, niin tää viedäänkin pois meiltä ja emme saakaan pitää tätä ihmettä minkä ei pitänyt olla mahdollista.
 
Minä tein ensin viikko sitten negan, kun menkat oli myöhässä 2 päivää. Siitä kolmen päivän päästä, keskiviikkona, sain haamun, joka mun mielestä oli plussa mutta mies ei uskonut. Seuraavana päivänä kipitin apteekista hakemaan digitaalisen ja tulihan siihen, että raskaana 1-2
 
Mä nään haamun raskaustestissä, aikaisemmin ei oo tullut edes haamuviivoja. Pari päivää sitten "alkoi" menkat, kun tuli tuhru vessapaperiin. Seuraavana päivänä kans mutta ei sen enempää. Epänormaalia mulla moinen. Tänään kp 29, jos ei pidetä niitä tuhruja menkkona. Kolme aikaisempaa kiertoa ollut 24. Ovulaatioplussa tuli kp 17. Heikko kuva joo.
 

Liitteet

  • 1510491020720.jpg
    1510491020720.jpg
    23.3 KB · Katsottu: 94
Mä nään haamun raskaustestissä, aikaisemmin ei oo tullut edes haamuviivoja. Pari päivää sitten "alkoi" menkat, kun tuli tuhru vessapaperiin. Seuraavana päivänä kans mutta ei sen enempää. Epänormaalia mulla moinen. Tänään kp 29, jos ei pidetä niitä tuhruja menkkona. Kolme aikaisempaa kiertoa ollut 24. Ovulaatioplussa tuli kp 17. Heikko kuva joo.

Sun tuhruvuoto on ollut varmaan vaan jotain mikä ei menkkavuotoa! Mun eka viiva oli just yhtähaalea. Ja siitä kolmen päivän päästä oli jo tosi tumma viiva.
Odota niin rauhassa kuin pystyt (paremmin sanottu ku tehty) ja tee uusiksi testi.
Toivon onnea!!
 
Mä nään haamun raskaustestissä, aikaisemmin ei oo tullut edes haamuviivoja. Pari päivää sitten "alkoi" menkat, kun tuli tuhru vessapaperiin. Seuraavana päivänä kans mutta ei sen enempää. Epänormaalia mulla moinen. Tänään kp 29, jos ei pidetä niitä tuhruja menkkona. Kolme aikaisempaa kiertoa ollut 24. Ovulaatioplussa tuli kp 17. Heikko kuva joo.
Mie tekisin uuden testin ja ihan erimerkkisellä. Eikös nää oon niitä prochekin? Niitä mitä saa prismasta. Mulla on parisen kertaa tullu kans haamuviivat, enkä oo sitte ollukkaan :sad001 mut toisaalta tuo on paljon paremmin nähtävissä ko mulla. Yritä malttaa pari päivää ja testaile sitte. Tiiän se ei oo helppoa :angelic:
 
Takaisin
Top