Plussa vai ei?

Wishiltä 2viikkoa-1,5kk mennyt itselle saapua. Mutta niihin (etenkin puikkoihin) sain aina kunnon haamuja/selkeitä plussia vaikka en ollut raskaana :/ Siksi itse jätin kiinatestit pois ja siirryin käyttämään vain pc :)

Joo voin sanoa et one-stepit on kyllä sieltä ja syvältä. Terveisin joka testiin saanut lähes plussan mut en tosiaan oo raskaana vaikka haluaisin :D

Mulla ei oo huonoa sanottavaa mistään testistä. Kaikki joita oon käyttäny ovat olleet joko puhtaita negoja tai sitten plussa.
Rfsu näyttää ehkä myöhemmin kun muut. Eniten tykkään pc:stä se näytti plussaa dpo11.

Mä en malttanut odottaa enää pidempään ja tein testin tänä aamuna. Tällaisen tuloksen sain! Ylempi on Rfsu:n herkkä puikko 10mlU ja alempi PC:n liuska. Oli pakko testata molemmilla samasta virtsasta jotta näen kunnolla onko tuo pc niin hyvä kuin täällä puhutaan, ja tottahan se on. Voinko luottaa että se on nyt plussa?
Kp 26/28
IMG_20171025_063523_01.jpg

Hei kaikkille.Olin yksityisellä puolella ja lääkäri löytyi sactosalpinx.Lähetänyyt Eksoteen toukokusta laparoskopiatarkastus ja nyt 31.10 minulla on aikaa.Aika meni jo 5 kk odotamista.Mitä teidän mieli pide nyt kun menen,eteenpäin?Paljonko aika mene laparoskopille?Kiitos paljon!Tsempia kaikkille !

Mulla ei oo huonoa sanottavaa mistään testistä. Kaikki joita oon käyttäny ovat olleet joko puhtaita negoja tai sitten plussa.
Rfsu näyttää ehkä myöhemmin kun muut. Eniten tykkään pc:stä se näytti plussaa dpo11.

Samma här. Nega on ollut täysin puhtaanvalkoinen aina, kun taas plussat (rfsu, pc ja clearblue) selkeitä.

Kamomilla onnea, on se plussa :)

Itselläkin on korkeitaan testiin kuin testiin tullut haamujen haamuja joita kääntämällä voi nähdä -> viivanpaikka.

Mutta nyt kyllä selkeästi lähti punertumaan ja aika tasaviivaista tänään dpo15, ei ne testit anna viivaa ellei siihen syytä ole. Ainakaa testiajalla ;)

Onnea plussasta kamomilla!

Stressittömyyskin on vähän sellanen juttu, että kun jotkut stressaa tietämättäänkin.. en minäkään tiennyt stressaavani kun esikoista tehtiin 4v.. oltiin sillä menttaliteetillä että tulee kun on tullakseen , mutta sitten kun ei enää ajateltu niinkään vaan harrasteltiin kun teki mieli ja tehtiin jo muita suunnitelmia tulevaisuuteen, niin tärppäsikin heti. Juuri silloin kun oltiin alettu suunnittelemaan muita juttuja , eikä edes yritetty. Silloin kuin vähiten sitä odotti. Hyväksyin silloin olevani maho ja selittämättömästi lapseton. Kappas, eipä se ollutkaan niin :)

Onnea kamomilla plussasta. :)

Nega testattu aamulla, ehkäpä jään odottelemaan seuraavaa kiertoa.

Naksutiili, mulla ei muuta muutosta mut yhtenä päivänä olisko dpo6-8 tuli klimppistä valkovuotoa, pelkäsin jotain tulehdusta.... muuten ihan nornaalia ollut. Toki runsasta, mutta se on mulla aina :)

Naksutiili, mulla ei muuta muutosta mut yhtenä päivänä olisko dpo6-8 tuli klimppistä valkovuotoa, pelkäsin jotain tulehdusta.... muuten ihan nornaalia ollut. Toki runsasta, mutta se on mulla aina :)
Ja toisilla (näin olen lukenut) ei ole ollut minkäänlaista valkovuotoa ennen plussausta :) Eli voi olla kuinka vaan :)

Ja onnea Kamomilla! :love017

Naksutiili mulla oli aika kuivaa oviksen jälkeen ja oletinkin että ei oo tärpännyt kun ei tuu limoja. No dpo11 sain sitten plussan. Olin ajatellu et pitäis olla kosteempaa oviksen jälkeen jos tärppi käyny.

Hei te jotka ootte plussanneet niin onko valkovuodossa muutoksia? :D esim tosi vetistä maitomaista? Kirkasta? Juoksevaa?

Mulla ei oikein muuta muutosta, mutta salin ja lenkin jälkeen on olleet pikkarit ihan tuhrussa. Joten lisääntynyt se siinä mielessä on kyllä. Ns. "oikea" oire mulla oli rintojen kipeytyminen ja menkkakivut jo paljon ennen niiden oletettua alkamisaikaa. Muuten ollut lähes oireeton kun muissa plussaamattomissa kierroissa löysin itsestäni ties mitä oireita ja luulin olevani raskaana.

Takaisin