Plussa vai ei?

Ovulaatiotestissä on kyllä viiva mutta raskaustestissä ei :( Mikä dpo sulla on? Kannattaa varmaan odotella siihen kun menkkojen pitäisi alkaa :)

Emk: Kuulostaa tutulta. Itse 18 yrityskertaa takana ja nyt on vasta tullut tuo malttaminen kuvioihin. Säästää rahaa ja hermoja :D Mulla muuten sama dpo kun sulla.

Herukka 23/28-30 dpo 9

Herukka, onneksi on näitä kiinatestejä. Tän kierron pitäisi olla 28-29pv. Ainakin oviksesta laskettuna. Aiemmat oli 35 ja 41pv. Vasta neljäs kierto menossa nuorimmaisen syntymän jälkeen.

Te jotka olette tilanneet ovulaatio/raskaustestejä ebaystä,kauanko meni että tuli?
Meinaan kun tilasin äsken,jossain oli että toimitus marras-joulukuussa,mietin että pitääkö paikkaansa vai tuleeko aiemmin?

Emk mä nään jotain kyllä mut on niin aikaista vielä et jonkun tilaston mukaan 1/4 saa plussan dpo 9 mitä netistä kattelin. Dpo 10 jo puolet saa positiivisen tuloksen :) Mä tässä pohdin et pitäsköhän illalla testaa huvikseen vai ei

Herukka;meinasin kyllä ensin mutta edullisemmin saa ebaysta isomman satsin ni siks päätin sieltä tilata kunnon läjän,himotestaaja kun olen :) Täytyy ottaa pikkuerä ja tilata raskauskeijulta enshätään :)

Niin, mutta mä puhuin. Nämä, jotka sitten yllättäen raskautuvatkin ennen tutkimuksia/hoitoja/mitä vaan, heillä taitaa lapsettomuuden syy useimmiten olla selittämätön, ja on ihan sattumaa että sillon tärppää :wink Sitäkin kuulee paljon, että hoitojen lähestyessä ja ollessa päällä stressi vaan kasvaa, kun tulee semmonen olo, että nythän sen on pakko onnistua. Lisäksi taloudellisesti ja aikataulullisesti aika stressaavia varsinkin ivf-hoidot.

Mä uskon, että meillä kyllä vaikutti stressi ainakin jonkun verran. Meillä ei ollu mitään tutkimuksia/hoitoja suunnitteilla, koska oltiin vasta 5 kk yritetty. Sit jätin miehelle kertomatta oviksesta :) Mut en mä silti sanois kenellekään, että kyllä se tärppää kunhan ette stressaa/yritä liikaa. En niin edes ajattele vaikka uskon, että stressi voi vaikuttaa. Lapsettomuus on sit toinen juttu enkä mäkään puhu nyt siitä.

Triana on kyllä siinä oikeassa, että kyllä rentous on kadonnut jo kaikilta, jotka IVF:ssä tarpoo, eikä sittenkään onnistu. Laskettiin, että mulle on tehty 15 alkionsiirtoa, joista kolme raskautta ja yksi lapsi.
Kyllä niitä tarinoita kuulee, että hoitojonossa tärppää. Mutta on myös ne 20%, klinikoiden asiakkaista, jotka eivät saa toivomaansa lasta hoidoillakaan.
Plussia ketjuun!
Täällä arvellaan olevan menossa 3 dpo, mutta saapa nähdä...(selittämätön lapsettomuus)

Onnea plussista!!

Yks ärsyttävimpiä asioita mitä pitkään yrittäneenä saa kuulla on just tuo että älä stressaa niin sitten tärppää. Vaaan kun ei tärppää oli miten päin vaan, jos on joku vika. Nimim. kakkosen yritystä pian 3,5 vuotta. Stressiä ei oo ollu aikoihin eikä mitään ns seksipakkoo tms. Vaan eipä sitä plussaa oo kuulunu,missään vaiheessa tätä yritystä. Jos miettii prosentuaalisesti raskauden todennäköisyyttä per kierto ja silloinkkin olisi oltava aina täydelliset olosuhteet että raskaus alkaisi, niin esim puoli vuotta on oikeasti lyhyt aika raskautua, jos siis ei ole mitään todettua ongelmaa.

T. Mami joka taukoilee taas :D

Muokattu viimeksi:
Aika moni on ollut ilman stressiä silloin aluksi, kun ei osannut edes kuvitella mitään ongelmia olevan, eli suurin osa on kyllä jo kokeillut stressittömyyttä, eikä kuitenkaan tärpännyt. Se stressi tulee vasta myöhemmin, kun kuukausien stressittömästä yrityksestä huolimatta ei ole tärpännyt.

Te jotka olette tilanneet ovulaatio/raskaustestejä ebaystä,kauanko meni että tuli?
Meinaan kun tilasin äsken,jossain oli että toimitus marras-joulukuussa,mietin että pitääkö paikkaansa vai tuleeko aiemmin?
Mä oon tilannut testejä Ebayn kautta briteistä, aika tarkkaan viikon päästä tilauksesta tuli arvioituna ajankohtana. Kiinasta oon tilannu puhelimen kuoria, niissä on mennyt kuukausi-puolitoista ennenkuin olleet perillä. Oma kokemus on että paikkansa pitää ne arvioidut toimitusajat.

Salainensydän: eli tovin saa odotella niitä sitten. Onneks tein perään sitten raskauskeijulta satsin jotta pärjään niillä nyt :)

Wishiltä kun tilaa, toimitusajat saattaa olla sen kuukauden, mulle tullut kyllä isot satsit testejä wishin kautta ja viikossakin!

Takaisin