Suvitus, mulle kävi ihan samoin! Rv 12 meni aivan mahtavasti, ei huonoa oloa ollenkaan ja virtaa riitti. Rv 13 alkaen tilanne on taas palautunut ennalleen
keskellä päivää alkaa huono olo ja tuntuu siltä, ettei edes pieni syöminen parin tunnin välein auta... Syyslomaa vietän ja olisi kivaa puuhailla kotona kaikkea, mutta hetken kun jotain puuhastelee, niin alkaa yököttää 
Mä aikaisemmin kyselin verenpaineesta, mulla on edelleen matala verenpaine. Ilmeisesti nousee normaalille tasolle, kun ruokailusta on jo tovi aikaa.
keskellä päivää alkaa huono olo ja tuntuu siltä, ettei edes pieni syöminen parin tunnin välein auta... Syyslomaa vietän ja olisi kivaa puuhailla kotona kaikkea, mutta hetken kun jotain puuhastelee, niin alkaa yököttää 
Mä aikaisemmin kyselin verenpaineesta, mulla on edelleen matala verenpaine. Ilmeisesti nousee normaalille tasolle, kun ruokailusta on jo tovi aikaa.
kun vaan ei tulis mitään jälkitauteja niin olisin tyytyväinen!
Esikoisen odotusaikana tuli vasta loppuraskaudessa ja oli satunnaista. Nyt alkoi jo rv14 satunnaisesti ja ollu viikon verran rv16-17 joka päivä koko ajan! Kiva jos on koko loppuraskauden